Durf te vragen #3 (Deel 1)

Heb je dan de neutrale geur in je lampe Berger of gewoon een lekker geurtje?

Bijna altijd een geur. Ik ga normaal wel altijd ruiken in de winkel want ik vind niet alles even lekker. Sterke geuren kun je wel verdunnen met zo’n fles van die neutrale.

1 like

Vervelend he! Ik heb er zelf ook last van en hetgeen wat nu enigszins lijkt te helpen is parfumloze/natuurlijkere shampoo…, heb je dat al greprobeerd?

Ik heb zo’n 3 jaar geleden een faalangst groepstraining gedaan. Ik heb dit gedaan bij een psychologiepraktijk. Ik denk wel dat ik er iets aan heb gehad; er zaten ook hele concrete opdrachten in die gemakkelijk uit te voeren waren, maar toch ook wel een uitdaging waren.
Ik merk dat ik wel wat gemakkelijker en ontspannender in stress situaties ben, maar het heeft geen wonderen verricht (helaas :stuck_out_tongue_winking_eye: )

1 like

Ginger shampoo van the body shop!

4 likes

Dat kan je het beste even nakijken op de site waar jij je wil laten verzekeren denk ik! Vaak hoef je alleen je geboortedatum in te vullen en dan zie je de premies al en kan je zo doorklikken

Volgens mij niet, maar ik denk dat ze vanzelf een melding in het systeem krijgen met je verzekeringsverleden en zien dat je er ooit uit bent gegooid.

Ik denk het ook wel! bij mij wordt gas voor de verwarming wel gezamenlijk geregeld, maar gas om te koken moest ik zelf afsluiten. Dat has ik eerst ook niet door

1 like

Heeft iemand weleens op een circuit geracet of dat cadeau gedaan?
En wat zijn jullie ervaringen?
Mijn vriend wordt over een aantal maanden 30 en op een circuit racen is een droom van hem, dus ik ben aan het rondneuzen.

We hebben dat een keer aan m’n schoonvader gegeven met z’n eigen auto op de nurburgring, moet je er alleen ook even rekening mee houden dat je een nieuwe set banden moet kopen na de tijd, dat bracht de prijs nog wel een tikje omhoog achteraf :sweat_smile:

2 likes

Haha oh jee! Mijn vriend rijdt een auto van de zaak, dus dat lijkt me niet verstandig. Ik wilde sowieso gaan voor iets waarbij je in een andere auto rijdt. Ik heb er alleen de ballen verstand van. :crazy_face:

Bij/op het Nurburgring circuit zijn diverse autoverhuur bedrijven waar je een auto kan huren speciaal om te racen!

1 like

Thanks, ik ga ernaar kijken!

Volgens mij doet @Bridgetogantry dat regelmatig

1 like

Mijn broer heeft met zijn motor op het circuit geraced. Was echt ontzettend gaaf. Hij deed wel een training erbij. Daar heeft ook meerwaarde want je leert dan ook wat je op moet letten om echt goed, vlot en vooral soepel te racen. Echt een gaaf cadeau voor je vriend

Dat klinkt ook heel gaaf! Ja, een training erbij lijkt me ook handig!

1 like

Met een auto!

Sowieso als een lasagne opbouwen, dus tussen elk laagje chips een laagje vlees, laagjs mais en laagje kaas. Dan nog extra kaas bovenop en serveren met guacamole, sour cream en salsa

1 like

Ik doe er ook altijd tomaat, rode ui en verse jalapeno door. De tomaat snijd ik in vieren en de zaadlijsten doe ik weg, dus alleen het vruchtvlees in blokjes snijden. De rode ui gewoon fijn snipperen en de jalapeƱo’s in ringen snijden. En inderdaad in laagjes opbouwen!

1 like

Dit is echt mijn favo recept. Wel echt een maaltijd trouwens. En zelf gebruik ik vega gehakt ipv vlees gehakt zoals in het recept staat.

1 like