Durf te vragen #3 (Deel 1)

Toevallig ben ik echt fan van deze toners;

Bekijk Wella Color Charm Toner T18 Lightest Ash Blonde + Cream Developer 20 Volume op:

Die van Wella color Charm die ik toevallig ook door Brad Mondo ben gaan gebruiken hahah

1 like

Haha je bedoelt denk ik mij en niet Kali (volgens mij hebben we beide groene avatars).

En idd een toner na het bleken om het bijv iets koeler te maken, want vaak wordt geblondeerd haar geel). Maar dat is volgens mij nog best lastig omdat je haar licht genoeg moet zijn om die kleur te laten pakken en soms pakt de toner anders bij je uitgroei dan bij je punten omdat je haar onderaan poreuzer is.

Ik vond l’oreal uit een pakje altijd prima werken! Maar: nu ik m’n haar bij de kapper laat highlighten is het wel echt veeel mooier dan dat ik het zelf deed haha. Maar goed de kapper is dan ook een professional en soms wil je zelf gewoon even aankloten :grin:

1 like

Ik had al op Independer gekeken, maar idd goed idee om verschillende offertes op te vragen. Dan kan ik rustig even kijken. Voor hoeveel behandelingen heb jij gekozen? Vind dat best lastig in te schatten. Ben nog nooit bij de fysio geweest en hoop gewoon dat t snel verholpen is maar voor hetzelfde is dat niet zo :frowning:

afbeelding
Brad bij het zien van T18 :joy:

11 likes

Ik ben voor 9 behandelingen gegaan. Maar ik verwacht niet dat je met milde klachten door houding veel meer sessie nodig hebt.

Misschien trouwens ook nog de moeite waard om bij je werkgever een vergoeding te vragen voor een goede bureaustoel. Arbo-technisch zijn ze verplicht om je ook voor thuiswerken te voorzien in een ergonomische werkplek!

9 zat ik zelf ook aan te denken. Miss dat ik dit jaar alvast wat plan bij een fysio om een plan te maken en aan de hand daarvan kiezen voor een verzekering.

Ik heb dus van werk een goede stoel in bruikleen
 Dezelfde als op kantoor en toen had ik nooit last. Maar nu thuis dus wel. Op kantoor was ik veel in beweging en nu zit ik bijna de hele dag. Denk dat dat ook niet mee helpt. Dankjewel voor je reacties. Ik ga op onderzoek uit!

1 like

Een goede vriendin van mij wordt binnen een paar dagen 30. Vieren is natuurlijk onmogelijk, en nu heeft haar zus aan al haar vrienden en familie gevraagd een audiofragment op te nemen, zodat dit kan gemonteerd worden als podcast. Maar hier ben ik dus echt zó slecht in he. Geen idee hoe hieraan te beginnen, hoe het wat ‘anders’ dan alle andere felicitaties te maken
 Heeft iemand misschien ideetjes?

Een leuke anekdote?
Iets over wat zij voor jou betekent, hoe jullie elkaar kennen, wat jullie hebben meegemaakt wat je in de toekomst hoopt.

1 like

Ik heb dit ook voor een vriendin gedaan in het voorjaar. Iets over jullie vriendschap, waarom ze een goede vriendin is, etc. Dat je hoopt het alsnog later samen kunt vieren/iets leuks kunt doen bijv

1 like

Alle verjaardagsliedjes die je kent a capella zingen, die er dan allemaal lis in gemonteerd kunnen worden. Of een hoorspel?

2 likes

Beginnen met “de kop van de kat is jarig” zingen is altijd een groot succes :stuck_out_tongue:

Een beetje afhankelijk van hoe jullie elkaar kennen zou je dat ook kunnen starten met dat vertellen op een grappige manier ( a la “er was eens een meisje uit waddinxveen dat ging studeren in utrecht”). Leuk om daar dan zo’n muziekje onder te monteren: https://www.youtube.com/watch?v=MG0R5anGCQ4&ab_channel=1991sammm

1 like

Dankjewel voor de suggesties allemaal! Daar kan ik al mee verder :slight_smile:

2 likes

Ik ben voor mn moeder d’r nieuwe iPhone aan het installeren. Mn vader heeft zelf al wat geprobeerd en hij staat nu op fabrieksinstellingen. Ik wil dat ‘begin direct’ gebruiken, maar hoe krijg ik dat voor elkaar? Van Google word ik niet veel wijzer.

Wat wil je precies? De gegevens van haar oude telefoon op de nieuwe zetten? Dan heb je de oude telefoon erbij nodig of het moet via iCloud.

Ja, dat bedoel ik idd. Gegevens van de oude iPhone naar de nieuwe. Met dat automatische gebueren, maar dat lukt nu niet omdat mn vader die nieuwe al heeft geĂŻnstalleerd.

Als je hem opnieuw wist en herstelt zou het menu met QuickStart gewoon weer moeten verschijnen. Als je dat niet wilt, kun je de iCloud reservekopie terugzetten.

Is het nou echt voordelig om een uitvaartverzekering te hebben? Ik moet die van mijn vader overnemen. Ik vind het stom dat je niet nu een bepaald bedrag kan laten uitkeren. Als je het nu stopt, dan hebben mijn ouders al die jaren voor niks betaald.

Ik heb die wel, omdat ik via mijn ouders verzekerd was en dat moest overnemen dusja dan doe ik dat, maar volgens mij is @Flamoes van mening dat het niet nodig is.

Ik heb zelf (nog) niet zoveel geld en als ik nu doodga m’n nabestaanden ook niet. Daarom vind ik het wel fijn om verzekerd te zijn. Kost ook maar een paar euro per maand. Ik heb een paar jaar geleden de verzekering van m’n ouders overgenomen, maar zij hadden mij oververzekerd. Ik heb dit jaar een deel hiervan laten uitkeren en alleen de polissen gehouden waarvan ik dacht dat ze nodig zijn.

Ik heb er Ă©Ă©n en sinds mijn moeder is overleden zonder uitvaartverzekering ben ik alleen maar “blijer” dat ik wel Ă©Ă©n heb want het is best wel vervelend als iemand niet was verzekerd en je hebt zelf ook niet veel geld. Het kost me een tientje per maand maar als mij nu iets overkomt dan kan mijn vader wel wat regelen door mijn verzekering en dat vind ik wel een fijne gedachte.

Maar heb hem al een tijdje want mijn vader heeft dat ooit voor me gedaan in een ver verleden en nu betaal ik het zelf. (Waarom wij wel hebben maar mijn moeder toen niet is mij ook een raadsel)