Bij mij stond er creditcard gegevens invullen, zal nog een keer beter kijken of het lukt haha
Oh ik heb het vorige maand afgesloten met iDeal! In het begin was het wel alleen met cc en baalde ik ook, maar nu kon het ineens met iDeal.
Ik heb goede ervaringen met Laptops4all. Zeven jaar geleden een HP laptop besteld en in het beeldscherm zat een klein zwart pixeltje. Hebben ze kosteloos omgeruild voor een ander exemplaar. En ik gebruik deze laptop nog steeds (wel twee jaar geleden de HDD vervangen voor een SDD).
Het is gelukt! In de app kon het alleen met cc maar via internet kon het ineens wel
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat Zalando je ingeruilde items goed/afkeurt?
Met wat kan je timmeren als je geen hamer hebt?
Hangt ervan af maar soms een deegroller
Misschien met het handvat van een schroevendraaier?
Harde zool van een schoen.
een flinke steen
Nee, maar kan me niet echt bedenken waar het goed voor zal zijn? Ben nieuwsgierig nu
Ehw lijkt me naar? Scrub? Klinkt alsof dat je haar af gaat breken of heeeel droog maakt haha
Jaaaaaa ik heb er een van Sephora en het is echt lekker! Heb best veel last van schilfers en eens in de 2-3 weken gebruik ik die scrub en dat helpt echt goed. Mijn haar wordt er ook niet droog of stug van, geeft wel lekker veel volume.
Ow is het een scrub voor je hoofdhuid?
Ja die ik heb iig wel
Haha ik wilde zeggen dat je dan even moet googelen (en niet op de flauwe manier bedoelt)
Ik hoorde er dit weekend over en toen ik ging googelen kwam ik erachter dat het indd een ding is. En eigenlijk nu ook wel logisch voor mij! Is ook huid Haha
wat begreep jij dan?
O nvm ik begrijp nu de verwarring Haha.
Haha ja ik dacht dus echt voor je háár. Dus dat je je haren scrubt en kreeg daar rillingen van. Afgebroken haren. Gespleten punten. Droog.
Ohhh dit heb ik nodig in m’n leven, heb laatste tijd opeens allemaal schilfers/roos