Durf te vragen #3 (Deel 1)

Oh wat goed om te lezen! Ik had er nog nooit van gehoord maar was dus aan het klagen over een ietwat jeukerige huid nu met de winter. En toen begreep ik dat er ook een scrub voor je hoofdhuid bestaat! Net zoals we ons lichaam scrubben zegmaar. Dus klonk heel Chill!

Ja haha, heb ik gedaan. Maar ik weet niet, het idee van de hoofdhuid scrubben lijkt me meer kwaad dan goed doen - vandaar.

1 like

Ja komt waarschijnlijk omdat we vaker thuiszitten (verwarming enzo) dus misschien ga ik dit eens proberen! En zo te lezen interessant voor anderen ook

1 like

Oh waarom is dat overal zo duur zeg. Whyy.

Ik moet binnenkort in Maastricht zijn en wil dan ook met mijn vriend overnachten daar. Heeft er iemand tips voor een leuk en fijn hotel? Wel graag in het centrum of daar vlakbij. Een bad is een pluspunt. Het hoeft niet het allergoedkoopste te zijn, maar ook niet heel luxe.

Welke geurstokjes zouden jullie aanraden, die van riverdale of rituals?

Rituals precious Amber! Die van Riverdale ken ik niet

1 like

:upside_down_face:
Vinden jullie deze emoij positief of negatief? Ik interpreteer hem zelf altijd in de trant van: serieus, meen je dat? Echt chill, not.
Maar misschien interpreteer ik hem wel helemaal verkeerd?? sos

Interpreteer hem als een sarcastische lach. Als in: overwerken was echt top :upside_down_face:

9 likes

Ja eens, maar ook een beetje als ambivalent-vaag. Als ik er nog niet over uit ben
“Volgens mij moeten we nog best veel uitzoeken maar missch weet X meer :upside_down_face:

2 likes

Volgens mij is daar een botel, daar hebben mn ouders geslapen en was heel leuk. Niet luxe maar wel centraal en een leuke ervaring

1 like

En wat zalando uiteindelijk heeft geaccepteerd, heb je daar lang op moeten wachten?

1 like

Nooooo boycotten deze eigenaar is zo’n klootzak :grimacing:

Misschien kun je het zelf maken?

2 likes

Ojee, het is al een tijdje geleden dat ik daar ben geweest :scream: wat dan?

Laten we zeggen dat hij zn wekelijke tirades tegenover personeel niet schuwt. Een paar mensen die ik ken werken er en hoor weinig goeds. Ook mensen ontslaan/ contract niet verlengen omdat ze zwanger zijn of een vast contract moeten krijgen gebeurt met regelmaat.

Heeft er iemand verstand van arbeidsrecht die ik (in pb ivm herkenbaarheid) een vraag zou mogen stellen over het al dan niet verplicht zijn van de werkgever om een periodieke verhoging uit te betalen?

Fitz Roy is leuk!

1 like

Ik wil mijn vriend een Crimibox oid cadeau doen, heeft iemand hier ervaring mee? En welke zaak is dan leuk?