Durf te vragen #3 (Deel 1)

Met blanco bedoelde ik inderdaad zonder lijntjes oid.
Maar thanks voor de tip, ik zocht de hele tijd op notitieboekje maar een schetsboek blijkt een veel duidelijkere zoekterm dus nu heb ik er wel een aantal gevonden! :blush:

2 likes

Ik twijfelde even of je de voorkant bedoelde en dan was dit poedelcorgi-exemplaar niet helemaal wat je zocht :smile:

2 likes

Flying tiger heeft altijd veel van die dingen zonder lijntjes

1 like

Hoelang doen jullie met een fles shampoo en douchegel?

Ik heb vandaag een fles douchegel opgemaakt maar heb echt het idee dat ik die al een half jaar ofzo heb gebruikt iedere dag.

Ik denk dat ik zo’n 3-4 maanden doe met een normaal formaat douchegel, met shampoo doe ik makkelijk een halfjaar. Besef me nu ook dat ik een jaarvoorraad douchegel heb liggen :joy:

Ik denk misschien wel een jaar? Maar ik gebruik er ook meerdere naast elkaar

Veel te kort. Denk max 3 weken met n douchegel. Krijg mn vriend daarin niet opgevoed. Ik gebruik een drupje op een douchepuff en heb schuim for dayyss. Hij knijpt denk ik makkelijk een cm per keer uit de fles en gebruikt zijn handen, dus krijgt minder schuim denk ik?

Met mijn shampoo doe ik denk ik ook een half jaar. Ik ben de enige die die fles gebruikt.

1 like

Ja en hij smeert het zeer waarschijnlijk ook in zijn haar, dus dan pakt hij lekker veel. Dit doet mijn vriend ook haha, alhoewel wij denk ik wel een maand of 2,5 met een douchegel doen. Af en toe ontdekt hij de conditioner en komt hij ook naar me toe “Moet je voelen, mijn haar is echt lekker zacht”.

6 likes

Hij heeft wel n eigen fles shampoo! Dus waar hij al die douchegel laat :woman_shrugging: waarschijnlijk rechtstreeks t putje in. Dat van die conditioner is wel herkenbaar ja!

1 like

Geef hem zo’n vast stuk “zeep”, douche gel zonder plastic dus, doet ie vast iets langer mee :rofl:

1 like

Iets minder dan 6 maanden met die grote flessen van Le Petit Marseillais

Echt 2 weken, op de een of andere manier word ik onrustig van open flessen dus ik maak alles gewoon snel op (als ik al douchegel gebruik)

Ok, jullie doen we ook best lang over zoals ik nu voel ik mij gerustgesteld.

Nu ik toch bezig ben, nog een vraag. Hoevaak en wat doen jullie aan beweging?

Vraag aan de rijst eters onder ons. Ik ben dus bezig met een zoektocht naar een rijstkoker. Hij moet voor max 3-4 personen zijn (0,6-0,8 liter), als het even kan met een stoommandje erin.

Op internet zie ik veel van Tristar met een glazen deksel erop, maar ik wil zoiets, een Aziatische versie.

Alleen ik kan dit gewoon niet vinden? Ben net al bij de grootste toko bij ons in de buurt geweest, maar daar hadden ze voornamelijk ook de Tristar, of hele grote van 200 euro en als ik hem vanuit China moet halen ben ik zeker 100 euro kwijt excl verzenden.

Nu ben ik aan het twijfelen om deze te doen (omdat ik hem mooi vind) maar de reviews zijn ruk.

Dus waar kan ik een goede rijstkoker vinden, die lekkere rijst maak en niet te groot is?

Fitness, zowel vrij trainen (cardio en kracht, soms een uur cardio en netflix kijken) als lessen (bodypump, bodybalance, sh’bam, power yoga, booty lesje). Ga nu vaak drie keer per week, vaak lekker in de ochtend. Maar ben nu zonder werk ook flexibel qua tijden en rust in m’n hoofd (op de momenten dat ik niet stress om geen werk) om lekker veel te gaan.

Ik rij 2 - 3 keer in de week paard, en probeer daarnaast nog 1 keer in de week een flinke wandeling te maken.

@anon25085977 welke rijstkoker heb jij

En is het wat? Had hem inderdaad gezien, maar haakte af bij de 3,5 ster review…

Ik heb er zelf eentje voor in de magnetron, van Sistema. Echt een top ding en voor ons heel handig omdat we echt een mini keuken hebben.

Ik probeer wat te verkopen op Marktplaats maar ik word gek van de mensen die niks meer laten horen (zelfs nadat ze hebben gezegd dat ze het willen kopen en ook soms afspraken al gemaakt qua afhalen) of met een veel te laag bod komen. Zal vinted of United wardrobe beter werken? En welke dan van de twee? Ik wil gewoon dat er een knop verkocht is en dat de boel dan echt afgehandeld kan worden.