Durf te vragen #3 (Deel 1)

Long shot misschien, maar mijn moeder is op zoek naar deze:

Is van de kerstcollectie van vorig jaar. Heeft iemand deze toevallig nog? :blush:

Ja ik

Nee, maar Rituals heeft regelmatig een outlet op de website, vorige keer stonden daar zelfs nag Chado producten in en die waren van de collectie nog voor Tsuru. Dus ik denk eigenlijk dat deze nog wel een keer weer beschikbaar wordt via de website! :slight_smile:

1 like

Was het gewoon normale maat en kwaliteit? Fijn spul of beter laten?

Lampe berger tegen gourmetgeur :ok_hand: werkt ook heel goed tegen ander kookluchtjes zoals gebakken zalm etc.

@Loveisafourletterword wel n oud tafelkleed onder je gourmetstel leggen. De onze heeft nu allemaal oranje spetters van een marinade die er niet meer uit gaat.

2 likes

Vraag: is er iemand die mij kan vertellen wat een reden kan zijn voor een werknemer om geen WIA aanvraag te doen? Dus de nadelen van WIA t.o.v de voordelen? #askingforafriend trouwens :stuck_out_tongue:

wellicht een gekke vraag, maar heeft hier iemand ervaring met het volgen van een faalangst training of iets in die trant dat je er mee geholpen word? Ben hier naar op zoek want ben het zat om maar daar mee te leven.

Heb je dan de neutrale geur in je lampe Berger of gewoon een lekker geurtje?

Bijna altijd een geur. Ik ga normaal wel altijd ruiken in de winkel want ik vind niet alles even lekker. Sterke geuren kun je wel verdunnen met zo’n fles van die neutrale.

1 like

Vervelend he! Ik heb er zelf ook last van en hetgeen wat nu enigszins lijkt te helpen is parfumloze/natuurlijkere shampoo…, heb je dat al greprobeerd?

Ik heb zo’n 3 jaar geleden een faalangst groepstraining gedaan. Ik heb dit gedaan bij een psychologiepraktijk. Ik denk wel dat ik er iets aan heb gehad; er zaten ook hele concrete opdrachten in die gemakkelijk uit te voeren waren, maar toch ook wel een uitdaging waren.
Ik merk dat ik wel wat gemakkelijker en ontspannender in stress situaties ben, maar het heeft geen wonderen verricht (helaas :stuck_out_tongue_winking_eye: )

1 like

Ginger shampoo van the body shop!

4 likes

Dat kan je het beste even nakijken op de site waar jij je wil laten verzekeren denk ik! Vaak hoef je alleen je geboortedatum in te vullen en dan zie je de premies al en kan je zo doorklikken

Volgens mij niet, maar ik denk dat ze vanzelf een melding in het systeem krijgen met je verzekeringsverleden en zien dat je er ooit uit bent gegooid.

Je koopt bij een energieleverancier elektriciteit en gas tegelijk. Dat hoef je in principe niet los af te sluiten, tenzij je nu alleen elektriciteit afneemt van de leverancier. Dan moet je even laten weten dat je ook gas wil.

(En niet dom voelen hoor! Ik snap eerlijk gezegd ook niks van energieleveranciers en hoe dat precies werkt en wat ze dan aansluiten, en ik heb het idee dat veel mensen het gewoon afsluiten en er verder niet over nadenken maar het wordt niet echt duidelijk uitgelegd ergens :sweat_smile:)

Ik denk het ook wel! bij mij wordt gas voor de verwarming wel gezamenlijk geregeld, maar gas om te koken moest ik zelf afsluiten. Dat has ik eerst ook niet door

1 like

Heeft iemand weleens op een circuit geracet of dat cadeau gedaan?
En wat zijn jullie ervaringen?
Mijn vriend wordt over een aantal maanden 30 en op een circuit racen is een droom van hem, dus ik ben aan het rondneuzen.

We hebben dat een keer aan m’n schoonvader gegeven met z’n eigen auto op de nurburgring, moet je er alleen ook even rekening mee houden dat je een nieuwe set banden moet kopen na de tijd, dat bracht de prijs nog wel een tikje omhoog achteraf :sweat_smile:

2 likes

Haha oh jee! Mijn vriend rijdt een auto van de zaak, dus dat lijkt me niet verstandig. Ik wilde sowieso gaan voor iets waarbij je in een andere auto rijdt. Ik heb er alleen de ballen verstand van. :crazy_face:

Bij/op het Nurburgring circuit zijn diverse autoverhuur bedrijven waar je een auto kan huren speciaal om te racen!

1 like