Elektrisch kussen, echt top!
Op Etsy staat van alles, in allerlei stijlen voor allerlei budgetten!
Je kan ook bij een lokale kunstuitleen kijken maar dan betaal je maandelijks. Mijn ouders huurden daar iets en spaarden daardoor ook. Daarom hebben wij nu vet mooie dingen aan de muur, heel blij mee!
Nee dat is iets anders. Eindejaarsuitkering valt helaas ook niet onder de inlenersbeloning, dus als externe kracht bij een organisatie heb je hier per definitie geen recht op. Al zou het kunnen dat jouw bemiddelaar hier een uitzondering op maakt.
Edit: de WAB heeft weinig te maken met verschillen tussen extern personeel en personeel rechtstreeks in dienst bij een organisatie. De WAB heeft meer betrekking op de verhoudingen tussen werkgevers en werknemers in het algemeen.
Excuus, dat geldt inderdaad wel voor medewerkers in een payroll constructie. Over het algemeen is een uitzendkracht dat niet, en dan wordt de inlenersbeloning gehanteerd op de arbeidsvoorwaarden.
Weet je wat voor jou het geval is?
Oh heel fijn. Was ik nooit opgekomen.
Ik denk dan inderdaad dat je een âreguliereâ uitzendkracht bent.
Payroll is wanneer de organisatie waar je werkt jou zelf geworven heeft en je ook exclusief daar werkt, maar dat jij op papier in dienst bent en uitbetaald wordt door een andere partij. Je staat alleen op de payroll van dat bedrijf, vandaar de naam.
Helaas krijg je dus geen eindejaarsuitkering, maar je kunt altijd bij je bemiddelaar en inlener (opdrachtgever) aankloppen om te vragen of er toch iets geregeld kan worden. Ze mogen er altijd positief van afwijken, dus het kan de moeite waard zijn om het aan te kaarten.
& @Falafel
Ik zag net dat de Bredemeijer theepotten in de aanbieding zijn bij de Bijenkorf, misschien een tip. Wij hebben er vroeger ook een gehad en die is echt heeeeel lang meegegaan. Lekt ook niet met schenken!
Wat is een fijn beknopt boek over kunstgeschiedenis? Uiteraard kan 1 boek nooit alles bevatten, maar wat is een goeie om mee te beginnen?
Niet zo beknopt (dik boek) maar âAlgemene kunstgeschiedenisâ van Honour en Fleming.
Edit: er zijn er veel te koop op MP mocht je het willen lezen
Misschien kun je eens kijken naar een lesboek? Wij hadden op de middelbare school bv Kunst op Niveau en daar stond echt alles in en las wel lekker weg (mijn vader las hem ook haha).
Naast die @Lort aanraadt is ook âEeuwige Schoonheidâ van Gombrich een boek dat veel gebruikt wordt bij de introductievakken van de opleiding kunstgeschiedenis.
Wij hadden op de middelbare school De Bespiegeling, dat vond ik toen een heel fijn boek (overweeg zelf ook om hem weer te kopen)
Ze krijgen max 3 euro per mobieltje lees ik op hun site. Misschien is een donatie ipv/met de waarde van de verzendkosten dan nog nuttiger! Zomaar een tip voor wie wel mee wil doen maar niet bij je in de buurt woont.
Ik heb hier op het forum een aantal keer een hysterisch grappig glitter gifje voorbij zien komen met een pony in een sandaal o.i.d., weet iemand wat ik bedoel en is er iemand met dit gifje in beheer die deze nog eens wil plaatsen hier? 
(deze vraag is beetje gericht op leerkrachten/ouders met kinderrn.)
Aldoor als het gaat om de scholen die sluiten wordt er gehamerd op de leerachterstanden die kinderen nu oplopen.
Nu vind ik dit ook een lastige en dubbele maatregel, maar wat ik me ook zit af te vragen, legt het nu ook niet de nadelen van ons schoolsysteem bloot? Veel te veel op cijfers, super strak etc. En wat kan er dan veranderd worden? Is daar al over nagedacht?
Yesssss dankje. Ik zocht op pony + sandaal
, dan vind je dus niks.
Iemand leuke ideeën voor cadeautjes voor een 11jarig meisje? Wil een cadeaumand samenstellen.
Dacht zelf aan bruisballen, magazine (als dat nog bestaat), handcreme. Verder kom ik niet momenteel.
Telefoonhoesje, gekleurde fijn schrijvers, nagellak, make-up, klein schoudertasje, knutselspullen, dagboek, puzzel.
Wanneer worden de bezorgtijden van Picnic opengesteld?