Hoe verstuur je een brievenbuspakketje zonder dat je eigen adres op 't retourlabel staat? Wil een verrassing naar een vriendin sturen maar wil niet dat ze aan de buitenkant direct ziet dat 't van mij komt zegmaar
Laten frankeren bij het postpunt, dan staat er geen afzender op.
Oh natuurlijk! Slim, dankjewel!
Ik wil dit maken voor kerst, nu moet ik een vorm hebben voor die ronde semifreddo, maar hoe noem je zo’n vorm? Dit heeft vast een specifieke naam, ik heb echt alles al gegoogeld wat ik kan bedenken, maar ik verzand in de springvormen en donutvormen etc.
Weet iemand een goed alternatief voor een kruik? Die niet stinkt en wel lang warm blijft? Heb wel eens van die opwarmbeesten gehad maar sommige hebben zo’n typisch geurtje waar ik niet van hou. En ook snel lauw weer.
Elektrische kruik?
Ik denk dat je het beste kunt zoeken op savarin!
Omg dat bestaat. Is dat ook echt goed warm?
Dat durf ik niet te zeggen, ik had het bij Vera Camilla’s instagram gezien!
Ik schrik elke keer de tering als ik netflix open en bovenin in beeld speelt iets automatisch keihard af. Kun je dat uitschakelen?
Ik zie het niet bij instellingen staan.
Elektrische deken
Heb er net eentje besteld. Dus fingers crossed dat ie of dinsdag bezorgd wordt of dat hema open blijft😂 echt een dekentje niet zo’n onderding.
In die banner zelf staat onderaan een luidsprekersymbooltje waar je hem kunt muten, dan blijft hij ook daarna stil. (bij mij in ieder geval)
Ik zoek iets leuks voor aan de muur, betaalbaar maar niet zo afgezaagd als Desenio o.i.d. Kent iemand een goede site hiervoor?
Elektrisch kussen, echt top!
Op Etsy staat van alles, in allerlei stijlen voor allerlei budgetten!
Je kan ook bij een lokale kunstuitleen kijken maar dan betaal je maandelijks. Mijn ouders huurden daar iets en spaarden daardoor ook. Daarom hebben wij nu vet mooie dingen aan de muur, heel blij mee!
Nee dat is iets anders. Eindejaarsuitkering valt helaas ook niet onder de inlenersbeloning, dus als externe kracht bij een organisatie heb je hier per definitie geen recht op. Al zou het kunnen dat jouw bemiddelaar hier een uitzondering op maakt.
Edit: de WAB heeft weinig te maken met verschillen tussen extern personeel en personeel rechtstreeks in dienst bij een organisatie. De WAB heeft meer betrekking op de verhoudingen tussen werkgevers en werknemers in het algemeen.
Excuus, dat geldt inderdaad wel voor medewerkers in een payroll constructie. Over het algemeen is een uitzendkracht dat niet, en dan wordt de inlenersbeloning gehanteerd op de arbeidsvoorwaarden.
Weet je wat voor jou het geval is?
Oh heel fijn. Was ik nooit opgekomen.