Thanks, ik ga ernaar kijken!
Mijn broer heeft met zijn motor op het circuit geraced. Was echt ontzettend gaaf. Hij deed wel een training erbij. Daar heeft ook meerwaarde want je leert dan ook wat je op moet letten om echt goed, vlot en vooral soepel te racen. Echt een gaaf cadeau voor je vriend
Dat klinkt ook heel gaaf! Ja, een training erbij lijkt me ook handig!
Met een auto!
Sowieso als een lasagne opbouwen, dus tussen elk laagje chips een laagje vlees, laagjs mais en laagje kaas. Dan nog extra kaas bovenop en serveren met guacamole, sour cream en salsa
Ik doe er ook altijd tomaat, rode ui en verse jalapeno door. De tomaat snijd ik in vieren en de zaadlijsten doe ik weg, dus alleen het vruchtvlees in blokjes snijden. De rode ui gewoon fijn snipperen en de jalapeñoâs in ringen snijden. En inderdaad in laagjes opbouwen!
Dit is echt mijn favo recept. Wel echt een maaltijd trouwens. En zelf gebruik ik vega gehakt ipv vlees gehakt zoals in het recept staat.
Nu ik toch hier ben, ik moet even geinfluenst worden.
Ik ben opzoek naar een soort gender neutral kinderboek.
Het boek is een kado voor een kind met het leesniveau van een kind van ongeveer 7 jaar oud. Het kind houdt niet van standaard meisjes dingen of standaard jongens dingen.
Het mag dus niet uitsluitend regenbogen/paarden/Barbieâs zijn maar ook zeker niet autoâs/drilboren/politie.
Het belangrijkste is dat ze het zelf kan lezen.
Hebben jullie tips?
De Gorgels en Dolfje Weerwolfje zijn best populaire boeken bij deze leeftijd / leesniveau.
In mijn groep vinden ze moppenboekjes ook heel leuk. Er zijn er meerdere geschreven op kindniveau zoals deze:
Ik weet niet of het per se is wat je bedoelt maar ik vind The boy in the dress van David Walliams wel een erg leuk boek (ik lees zelf graag kinderboeken). Nederlandse versie heet Jongen in jurk.
Het gaat over een jongen die graag een jurk wil dragen maar ook van voetbal houdt.
Het is vooral een erg leuk en grappig geschreven verhaal, misschien is 7 wel een beetje jong, het wordt volgens mij van 8 tot 12 jaar gecategoriseerd. Ik kan niet goed inschatten of het geschikt is (misschien is het te moeilijk?) maar wilde de tip toch geven
Dolfje weerwolfje lijkt me erg leuk!
Daar ga ik naar kijken.
Op de webshop van Hema kun je ook een dolfje weerwolfje boek personaliseren, de naam van het kind is dan de hoofdpersoon in het boek, is ook heel leuk om cadeau te doen!
Dank je wel! Het gaat hier niet zo zeer om een kind die haar gender nog niet weet.
Ze is een meisje, dat geeft ze zelf aan, maar ze houdt absoluut niet van âmeisjes dingenâ.
Ik ben best creatief met kadootjes, maar toen ze zei dat ze een boek of tijdschrift wilde liep ik vast. Het is veelal of heel roze en regenbogen of heel blauw en brandweerwagens.
De avonturen van de dappere ridster hoorde ik positieve dingen over
Is Ronja de Roversdochter op haar leesniveau of misschien Pipi Langkous.
Daar gaat het ook niet echt over hoor, het is geen boek over een zoektocht naar een identiteit of zo (ik snap dat het zo lijkt door de titel). De hoofdpersoon is ook een cis jongen trouwens. Het is gewoon een boek dat leuk is voor jongens en voor meisjes, het is totaal niet op een van de twee gericht. Het doet me qua stijl een beetje denken aan Roald Dahl. (de tekeningen zijn ook van Quentin Blake)
Dank je wel voor de tip. Ik ga er naar kijken!
Ik heb zelf geen kinderen ( die komen er ook niet) maar probeer wel de allerbeste tante ooit te zijn
Het lastig om bij te houden wat âhipâ is onder de kinderen.
âAda dapper, wetenschapperâ of iets uit die reeks! Kan als voorleesboek maar denk ook om zelf uit te lezen (of samen). Misschien is het voor iets jongere kinderen, maar als je het even opzoekt kun je dat denk ik wel bepalen. Gaat over een meisje dat wetenschapper wil worden
De serie âde waanzinnige boomhutâ is hier 1 grote verslaving bij zowel zoon als dochter.