@Frenky wil je je vraag de volgende keer in een passend topic stellen? Want dit heeft niks met mommybloggers te maken. Denk aan Durf te vragen, Tips en ervaringen in z/k…
Misschien een beetje een late reactie maar absoluut riverdale, imo is rituals gewoon incapabel om lekkere geuren te maken. Ik vind lotus van riverdale heel lekker!
-
Als er in een label van een jas staat handwas (is 50% wol), kan je m dan in de wasmachine doen op een voorzichtig programma?
-
Waar vind ik kleine mondkapjes? Alle mondkapjes zijn veel te groot voor mij (klein hoofd). Als ik zoek op een kindermondkapje heb je allemaal met kinderachtige print.
https://www.fe-atelier.com/ hier hebben ze echr kleine mondkapjes (maat S dus). Ik heb geen groot hoofd maar S was echt te klein haha.
Op de insta van little_aisha_reads staan alleen maar inclusieve kinderboeken, daar staat vast wel wat
Ik doe ook (maar volgens mij is dat vloeken in de kerk ) een mengsel van tomaat, rode ui, mais, en kidneybonen, zwarte bonen… om ook nog een beetje groente vulling te hebben.
Mijn zusje is op zoek naar goede documentaires over seksisme. Wellicht heeft hier iemand nog aanraders?
Ik doe dat inderdaad gewoon in de wasmachine op een kort en koud programma (wolprogramma of delicaat ofzo). En het liefst binnenstebuiten en de jas dicht. Het mag volgens het label niet, maar ik vind het dan schoner worden dan in een emmer.
Die van sunny bergman
Is er een manier waarop je Instagram kan browsen op je telefoon, zonder de app te hoeven downloaden? Als ik het in de browser probeer krijg ik steeds een pop-up dat ik alleen verder mag kijken als ik de app download
Waar koop je losse speciaalbierglazen (met logo van een merk, niet blanco)? Ik kom alleen sets vam 4 of 6 tegen maar ik wil een aantal verschillende kopen
Bij bierspeciaalzaken kun je die vaak los kopen! Als je dit serieus een maand geleden had gepost had je die van mij (nouja mijn ex haha) mogen hebben, ik heb er een stuk of 10 weg gegooid.
Bij kringloopwinkels kun je misschien wel slagen!
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Mijn vriend heeft al eens een slip/driftcursus gedaan, dus dat hoeft niet. Ik zoek echt iets waarbij hij met een toffe auto over een circuit kan racen, het liefst eerst met instructeur.
Bij Driftsport heb ik nog niet gekeken, Raceplanet ook nog niet. Bedankt voor de tips!
Wat is het verschil in je brein bij depressie en dystyme stoornis?
Waardoor komt dan het verschil in tijdsduur?
Blijft de Tweakers price alert werken als je al een mailtje hebt gehad met een aanbieding? Of moet je hem dan opnieuw instellen?
Nou jongens ik poste vorige week toch over een hoofdhuidhaarscrub. Heb er een gekocht en ga Het vanavond proberen @Spaarlamp @Skadi @the.rebel.club
Ik las hoofdhuidharsclub, dat klonk pijnlijk succes met je haar scrubben!