Durf te vragen #3 (Deel 1)

Dit jaar, want heeft nog in 2020 plaatsgevonden.

1 like

Omg gelukkig. :heart::heart: Dankjewel!

De pastelkleurige markeerstiften van Stabilo zijn ook meestal een hit!

2 likes

Duidelijk! Liever wat kosten voor medicijnen dan kosten van het onderzoek. :blush: Bedankt.

1 like

Wat voor melk gebruiken jullie om je cappuccino te maken?

1 like

Oatly barista. Moest wennen aan de smaak bij de eerste 2 kopjes, nu prima. Schuimt ook fijn op vind ik.

3 likes

Eigenlijk altijd halfvolle houdbare melk, uit de koelkast. Van de Lidl, AH eigen merk of nu toevallig van Campina omdat die vorige week in de Bonus waren maar daar merk ik eigenlijk echt 0 verschil in.

2 likes

Volle houdbare (koe)melk, van AH eigen merk

1 like

Ongezoete sojamelk! Jumbo of AH huismerk. Alpro is ook fijn maar wat duurder haha.

Dat weet ik wel zeker ahahaha gewoon lekker altijd de goedkoopste halen joeeee

1 like

Heeft iemand deze van de Ikea en weet ongeveer hoeveel rollen cadeaupapier hier in kunnen?

2 likes

Ik was net aan het inpakken, mijn rollen zijn 3-4cm doorsnede, dus dan zou ik verwachten dat er 30-50 rollen inpassen als ze nog strak in de folie zitten, minder als ze open zijn, dan rollen ze altijd wat uit. Lijkt me wel een handige unit!

1 like

Deze is volgens mij nooit op voorraad dus als je hem ergens scoort dan ben ik ook benieuwd waar!

1 like

Ik zag deze een tijd terug voorbij komen in een vlog van Bonnie maar kan zo snel de vlog ff niet vinden, maar er past iig veel in!

1 like

Wow dit vind ik echt succesful adulting. Hier heb ik werkelijk noooit over nagedacht.

3 likes

Haha echt he!

Ze had eerder een vraag gesteld over een bestelling bij de Kruidvat waar iets mis ging, iemand anders in het topic had gereageerd dat ze met hetzelfde probleem zat. Ik denk dat dit een reactie daarop is haha

Ik vraag me vooral af wat je in vredesnaam met zo ontiegelijk veel cadeaupapier moet haha. Vind 50 rollen inpakpapier hebben niet per se succesful adulting, eerder succesful hoarding.

36 likes

True, het succesvolle stukje zat er bij mij in dat ik overal stukjes heb liggen en voor de zekerheid altijd een nieuwe rol koop omdat ik geen idee heb waar mn voorraad uit bestaat :joy:

1 like

Haha ja same wel zo ongeveer maar het enige verschil hiermee is dat het dan in een bak zit toch in plaats van (in mijn geval) de la waar het nu in ligt haha.