Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik heb geen vaste plek, dus ik vind jou ook al succesful met je la :joy:

Haha nou dan is succes wel heel relatief :stuck_out_tongue: Er komt vast een dag waarop het ook voor jou en je cadeaupapier allemaal goedkomt.

Weet iemand of de banken (bv ING) open zijn om cash/brief geld te laten storten op je rekening? Heb via marktplaats wat verkocht en wil dat geld op m’n rekening zetten.

Aanvullende vraag: ik wil van dat geld AirPods pro (die met noise canceling) kopen, wat is een redelijke prijs? Niet dat ik ze ergens te duur koop, of zijn de prijzen vast?

Ik weet niet of de ING open is nu, hij is wel open geweest de afgelopen maanden. De drie grote banken (ING, ABN AMRO en Rabobank) gaan sowieso over op algemene betaalautomaten. Bij de Primera kun je die al vinden, daar kun je ook storten (hoeft dus niet meer bij een bank gerelateerde stortautomaat). Toevallig twee weken geleden geprobeerd en dat ging top!

Edit: Geldmaat heet zo’n stortmachine. Ze hebben ook een website met locaties.

2 likes

Oh wow, dat wist ik niet! Thanks voor de tip, ik ga het even uitzoeken.

1 like

Ze zijn vaak bij Amazon rond de 200 euro (nu toevallig 218 dus zou even wachten want prijs varieeer per dag/week). Dus zou ze absoluut niet bij de amac of Apple store kopen waar ze rond de 279 zijn vaak.

1 like

Apple AirPods Pro (Wit) - Prijzen - Tweakers
Tweakers pricewatch is echt perfect hiervoor, je kunt precies zien hoe duur ze geweest zijn in de laatste maanden en je kunt jezelf zelfs een seintje laten sturen als ze onder een bepaalde prijs komen.

5 likes

Ik heb een nieuwe smartphone met een lekker groot scherm dus ik zoek nieuwe spelletjes om te spelen!

Wie heeft aanraders?

Hill Climb, Twodots, Where’s My Water, Triple Town, Color Road, Crowd City. Dit zijn trouwens wel allemaal korte spelletjes met afzonderlijke levels! Ik weet niet of je daar naar zocht of juist langere verhaal / adventure games

2 likes

Ik was nieuwsgierig en ging googlen;

Je zoekbewerking - mieslamec - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.

Suggesties:

• Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
  • Probeer andere zoektermen.
  • Maak de zoektermen algemener.

Hoe dan??? Geen 1 resultaat in heel google :rofl:

mieszaniec betekent kruising, dus waarschijnlijk betekent het iets als vuilnisbakkenras
heb dit ook gewoon gegoogled dus pin me er verder niet op vast

1 like

:o mijn google is kapot

1 like

Die van @Loveisafourletterword ook

Of iemand anders dit ook heeft gehad en of het is oplost

Maar wat dan?

1 like

Ze geeft toch aan dat je geen orderbevestiging hebt gekregen niet door een storing bij gmail maar een fout in hun systeem? En ze gaan nu uitzoeken waar dat door komt, en dat duurt even. Dat komt vast wel goed hoor.

Dat zeiden ze vandaag niet eerder maar ik hoop dat het idd opgelost wordt

Ja in je vorige post stond dat, toen gaf ze toch al aan dat ze het aan het uitzoeken waren en je bericht kreeg als het was opgelost. Elke dag dan opnieuw contact opnemen heeft niet superveel zin denk ik, geef ze even de tijd, het zal wel druk zijn nu met de lockdown iedereen opeens online wil bestellen. Ik snap verder niet precies wat het probleem nu is eigenlijk, de klantenservice staat je netjes te woord en geeft aan dat ze het uitzoeken voor je.

2 likes

Waarom stond dat er niet bij?
Zo random :sweat_smile:

Heeft iemand nog een tip voor een goede thriller?