Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ah oke, dank je wel. Ik denk dan ook weer: ‘alle beetjes helpen’. Anders had ik het gratis weggegeven. En verzenden… Waarschijnlijk goed te doen als het door de brievenbus kan? En zijn de verzendkosten standaard voor de koper of moet je daar in de prijs rekening mee houden?

Die zijn standaard voor de koper! Er staan automatisch veel verschillende verzendmethoden aan, dus ik zou wel even kijken of er van alles een punt bij jou in de buurt zit. Anders kun je specifieke vervoersbedrijven uitzetten. Wat betreft jouw steps jurk, ik zocht eerst even op het merk of het type kledingstuk om te kijken wat anderen als prijs aanhielden. Dan kun je daar wel een goede inschatting mee maken!

1 like

Thanks voor de tips! Ik ga morgen even goede foto’s maken en een poging wagen.

Je krijgt altijd een suggestie qua prijs

1 like

Weet iemand wat dat blauwe bolletje rechtsboven is en hoe ik het weg kan krijgen?

Ik denk dat je bij je installingen de chat moet uitzetten (Babble) onder Profiel, Voorkeuren en dan Interface

1 like

Gedaan maar helpt niet. Ik ga nog even verder rommelen in mn profiel

Ow ik dacht dat het zo hoorde, maar niet dus…

1 like

Ja of ik doe het verkeerd hoor! Sluit dat niet uit :sweat_smile:

Heb net mijn apps uit iPhone geschiedenis gegooid en het is weg!

Misschien cookies wissen? Zeg maar wat hoor

Als ik je lijstje lees zou ik het gewoon doen. Je wilt het volgens mij erg graag en als je het nu niet doet, gebeurt het misschien nooit? En het gaat denk ik niet weg uit je hoofd.
Je hebt maar twee contrapunten, en één punt daarvan gaat alleen maar op als nog heel lang je in je huidige huis blijft wonen (niet alleen in je huidige stad). Dat wil je als ik het goed lees eigenlijk sowieso niet? En een zelfstandige woonruimte in je huidige stad zou duurder zijn?
Het punt wat betreft je vrienden die vooral in je huidige stad wonen vind ik wel een lastige. Ik ben zelf een aantal keer verhuisd naar een nieuwe plek zonder dat ik iemand kende en dat kan echt wel eenzaam zijn. Maar van de andere kant heb je ook geen garantie dat die vrienden wel daar blijven wonen. Ik vind vriendschap belangrijk maar ik zou daar niet mijn beslissing volledig op baseren, en waarschijnlijk ga je ook niet zo ver weg wonen dat je helemaal niet meer af kunt spreken?
In deze tijd met corona wel echt lastig om in een nieuwe stad mensen te leren kennen, maar je kent al mensen daar dus dat is waarschijnlijk niet zo’n probleem.

1 like

En @Jumpsuit tip voor als je thee-aanslag hebt: was de theepot af met zout of baking soda, gewoon met een borstel en afwasmiddel verder. Dat heeft een scrubbend effect waardoor het er goed afgaat! Werkt overigens ook als je een gele aanslag op je servies hebt van kurkuma of curry :grin:

2 likes

Ik ben op zoek naar het spel Monopoly Deal in de Nederlandse of (tweetalige) Belgische versie.

Weet iemand waar ik die nog kan krijgen? Overal uitverkocht of pas vanaf januari leverbaar

Ik heb zelf mijn domein en hosting via Antagonist. Ik betaal 101 euro per jaar voor de hosting en de domeinnaam (alleen .nl).
Je kan via Antagonist heel simpel Wordpress op je site zetten en vervolgens aan de slag. De klantenservice reageert ook snel als je vragen hebt, ik ben er heel blij mee!

1 like

Hoe verstuur je een brievenbuspakketje zonder dat je eigen adres op 't retourlabel staat? Wil een verrassing naar een vriendin sturen maar wil niet dat ze aan de buitenkant direct ziet dat 't van mij komt zegmaar

Laten frankeren bij het postpunt, dan staat er geen afzender op.

Oh natuurlijk! Slim, dankjewel!

Ik wil dit maken voor kerst, nu moet ik een vorm hebben voor die ronde semifreddo, maar hoe noem je zo’n vorm? Dit heeft vast een specifieke naam, ik heb echt alles al gegoogeld wat ik kan bedenken, maar ik verzand in de springvormen en donutvormen etc.