Ik denk dat dit nu wel gewoon kan omdat het onder reparatie valt.
Mocht er ergens nog een schoenmaker open zijn en mocht je het zelf willen.
Het heeft niet zoveel haast dus ik wacht wel even. Las inderdaad dat schoenmakers wel open mogen zijn, maar ik moet er sowieso naar een ander dorp voor dus dat doe ik wel een keertje als ik in de buurt ben.
Ik heb een macbook en iphone en alle fotos die ik maak en chats met bijlagen die ik heb op de iphone slaat hij automatisch op op de macbook.
Weet iemand hier hoe ik dit uitzet?
Ik google maar vind dan vooral hoe ik wél die twee koppel.
Je kan hier verwijder van account proberen, maar dan is er geen enkele koppeling meer met je apparaat
Hmm ik denk niet dat ik het hele account moet verwijderen maar snap niet waarom hij alles wat ik op mn iphone doe gelijk moet kopieeren naar mn macbook…
Ze komen in Foto’s terecht en in Chats. Ik heb net 45 gb ervan verwijderd van m’n macbook en daarna was het ook echt weg, had ineens weer veel opslagruimte.
Ik werk eigenlijk nooit met icloud opslag, heb dat overal uitstaan. Maar ik neem aan dat het wel via iets van icloud direct op de macbook wordt gezet ja.
Ik lees dit toevallig maar eens. Jaartje geleden een 2dehands fiets gekocht bij een fietsenmaker en is gewoon een topding verder (vooral voor dat geld). Je weet dat dat ding helemaal is nagekeken.
Als je kiprollade eet, welke groenten zijn daar dan het lekkerst bij?
@FrauHelga Jij had toch een goede tip voor een spray die zorgt dat je bril icm mondkapje niet beslaat? Had je daar nog de naam van?
Even kijken of dit werkt:
Yes volgens mij werkt het! Als je het doet zoals ik beschreven heb beslaan je glazen niet.
Op eerste kerstdag gaan mijn vriend en ik naar zijn ouders toe en ik weet dat ik cadeautjes ga krijgen. Nu heeft mijn vriend ook leuke cadeaus gekocht voor zijn ouders, dus iedereen heeft iets uit te pakken, wat mooi is. Toch twijfel ik of het ‘gepast’ is dat ik zelf ook met cadeaus aankom… heeft iemand ook dit dilemma en zoja, hoe ga je ermee om?
Het is toch niet ongepast om een cadeautje mee te nemen? Niet per se nodig misschien maar lijkt me niet dat dat verkeerd over kan komen
Geven jullie die cadeautjes niet samen dan? Anders kun je dat nog voorstellen.
Ja we geven het samen, maar het is wel gekocht vanuit de rekening van mijn vriend. Vind het ook niet makkelijk een fysiek cadeautje voor ze te verzinnen (al kan mooie bloemen altijd natuurlijk)
Nou, dan is er niks aan de hand toch. Eventueel draag je de helft bij.
Als ik een brievenbuspakje (plat doosje) verstuur, maar hij weegt minder dan 50 gram. Dan kan ik hem ook frankeren met een postzegelcode toch? Of moet het automatisch als brievenbuspakje van €4,00 als het niet in een envelop zit?
Ik heb dat wel eens met postzegels gedaan en dat is goedgekomen!
Weet niet hoe het officieel zit
Ja dat kan! Alleen heb je bij een brievenbuspakje natuurlijk een track & trace en met postzegels niet, maar dat het in een doosje zit maakt verder niet uit.
Ik kom er niet uit en hoop datiemamd me kan helpen! Ik wil een refurbished model maar kom er niet uit! Ik wil dus een iPad, kleine dan 10,1" en hij moet met een Magic toetsenbord kunnen. De app me site is een ramp om te vergelijken. Iemand enig idee welke modellen aan mijn eisen voldoen?
Ja. Ik heb het ff uit en weer opnieuw aangezet en nu lijkt het goed te gaan.