Durf te vragen #3 (Deel 1)

Hallo! Ik heb nogal last van grote binnenste schaamlippen waardoor mijn strings ertussen in gaan zitten en ik de gedurende de dag aan mijn ondergoed loop te sjorren omdat het niet fijn zit. Nu kreeg ik laatst op insta een advertentie voor ondergoed met verbreed kruis maar ik weet het merk niet meer! Weet iemand een merk of webshop waar ze strings verkopen met een breder kruisje? Met onderbroeken heb ik er minder last van maar ben specifiek op zoek naar strings!

(sorry als dit te TMI is, dan verhuis ik naar dat topic)

1 like

Was dit maar zo bij mij :cry:

1 like

Oh echt? Ik ga eens kijken, had online gezocht maar vond niks

Tenminste, ik dacht dat ik ze daar ooit eens gekocht heb :thinking: heb je al eens bij xenos gekeken? Moet daar toevallig zo even iets halen, zal eens kijken of ik ze daar zie liggen

1 like

Van wat voor materiaal zijn de shorts met elastiek gemaakt? Sommige stoffen, zoals viscose, krimpen met wassen.

Oh en de denim shorts, hoe heet was je die? En zit er in Elasthan in? Bij die shorts is het dan zo dat de band te strak is?

Je kan dat zelf instellen

Als je een hogere limiet nodig hebt kan je ook bellen naar de Rabo om eenmalig te verhogen :slight_smile:

En overboeken staat “per keer” maar je kan wel meerdere overboekingen van 50,000 euro doen op 1 dag (mocht je héél veel geld uit willen geven hahah)

1 like

Weet iemand hoe je een bestaand filmpje met geluid, in je Instagram stories kunt krijgen zonder geluid?

Wow zo simpel. Op Google kwam ik op allerlei heftige bewerkings-apps

1 like

Ah jammer! Ik had er eerder niet zo’n last van omdat ik eerst Android had en nu iOS, maar ik vind het echt irritant dat het niet kan. Hopelijk lossen ze dit met de volgende update op!

Als uienpoeder bij de Appie (gewoon zo’n Verstegen potje)

Kan iemand mij vertellen of er een relevant verschil is tussen deze twee soorten ventilatoren?

Het is om mijn slaapkamer te verkoelen, is zo’n toren-ding veel stiller oid?

2 likes

Ik wil geen poeder, ik wil een soort flakes, die zie ik nergens ( ben trouwens weer vergeten te kijken bij de ap)

Bij Xenos ook niet te vinden :frowning:

1 like

Oh! Maar ik fietste gister langs de volkskruidentuin ofzo. Daar hebben ze het vast wel. Dankjewel voor het kijken iig!

1 like

Toko of Turkse/Marokkaanse supermarkt!

1 like

Qua geluid maakt het bij mij geen verschil (heb wel een tafelmodel van die onderste), maar de toren blaast naar mijn idee meer lucht. En mijn toren heeft een timer en dat heeft de andere niet.

3 likes

Ik vind de bovenste veiliger ivm losse haren, maar ik weet eigenlijk niet of deze reden gegrond is.

1 like

Die torens hebben geloof ik ook meerdere standen, die van mij iig 6

Ik heb zo’n toren en ik vind het net zo fijn als zo’n lelijk ding. Ik heb dus ook een toren omdat ik dat mooier vind. Ik heb wel het idee dat het iets gerichter blaast maar ik heb ze niet 1 op 1 vergeleken.

1 like

Ik 9 met zo’n onderste ventilator en ook een timer, dus dat is niet per se alleen bij zo’n toren. Maar heb nog nooit zo’n toren gehad dus zou niet weten wat echt beter is of dat het heel veel verschil is.