Het vierde contract hoort dan een vast contract te zijn. Ik denk dat ze ‘meer dan’ zeggen omdat hiervoor misschien vier tijdelijke contracten ook mogelijk waren?
Je hebt gelijk! Ik heb net gebeld met het juridisch loket en die zei hetzelfde!
Ik belde net naar een iPhone maar hij ging niet eens over maar meteen naar de voicemail. Kan dat zijn omdat iemand hem uit heeft staan of op niet storen oid? Als je iemand wegdrukt gaat hij vaak wel minimaal 1x over toch?
Niet storen is dat, maar als je drie keer belt komt ie er wel doorheen geloof ik
Krijg je dan wel een melding dat iemand heeft gebeld?
Heeft iemand weleens iets groots gekocht bij amazon.de? Of heeft iemand überhaupt ervaring met de garantieprocedure daar?
Ja ik! Heb een grote fotolijst gekocht, kwam netjes verpakt aan en snel! Over de garantie weet ik niet, aangezien ik het heb gehouden…
Voor de verjaardag van m’n vriend denk ik eraan om een ring te geven. Hij draagt al ringen (grof, staal, simpel), maar waar vind ik dat?
Bij de bij kom ik niet verder dan buddha to, en dat vind ik zelf niet mooi. Iemand tips?
Waar kun je dit vinden?
Misschien zit hier wat tussen: https://www.lucardi.nl/nl-nl/assortiment/producten?tn_cid=201&tn_fk_doelgroep=Heren&tn_fk_hoofdcategorie=Ringen&tn_ft=147&_=1593458071770
ben ik weer met (nieuwe) telefoon struggles!
-
sinds zaterdag heb ik opeens dat in samsung internet het scherm automatisch verspringt maar beeldschermweergave. dus zoals het er op een laptop/pc uit zou zien. kan je echt niks mee. dus dan moet ik handmatig veranderen naar mobiele weergave maar dat is zo irritant. dan zoek ik daarna wat nieuws op en dan is het weer beeldschermweergave. iemand een idee hoe en of dat op te lossen is? gaat om android 10 besturingssysteem trouwens.
-
sinds gister kan ik niet meer inloggen op mijn samsung account. wilde inloggen maar is met tweestapsverificatie en dan zou je een sms moeten krijgen met een code. ik krijg alleen geen sms dus nu kan ik er niet meer bij. had al gelezen dat het veel vaker voorkomt dat mensen die sms niet krijgen maar niet echt een concrete oplossing helaas. dus als iemand de gouden tip heeft?
groetjes, een digibeet
Hoe maak je vrienden?
Ik heb kort geleden in het eenzaamheid topic gepost en kreeg toen superlieve en goede tips, zoals bumble en bij clubs gaan enz. Maar dat is denk ik dus niet wat ik moeilijk vind. Ik vind het lastig om op iemand te vertrouwen. Hoe maak ik nu vrienden? Langdurige vriendschap die ik niet laat doodbloeden door angst? Ik ben namelijk al mijn hele leven ook de outsider, maar had vroeger wel vrienden. Ergens is dat verdwenen en ben ik het verleerd.
Hee ik heb dit ook! Echt vanuit allerlei landen, Rusland, Nepal, Brazilië, Vietnam… Echt meerdere keren per dag, wtf. Mijn emailadres bestaat alleen uit m’n voornaam dus vandaar denk ik, maar wel een beetje eng dit.
Ik heb dit ook. Ooit was mijn account gehackt dus misschien proberen ze met dat wachtwoord binnen te komen, maar nu lukt dat dus niet meer. Weet niet of ik me zorgen moet maken
Toen ik klikte op dat ik de aanmeldpoging niet herkende, kreeg ik een melding dat ik m’n wachtwoord niet hoefde te wijzigen omdat de poging mislukt was. Wel vervelend dit ja want het voelt toch niet helemaal veilig!
Dat is natuurlijk altijd lastig. Maar ik denk dat je op den duur, hoe langer je vriendschap is, iemand meer gaat vertrouwen. En je hoeft in het begin ook niet alles te delen? Als je gewoon leuk kan praten over koetjes en kalfjes met iemand verlies je er niks op toch? Dan kan het alleen maar meer groeien.
Ik kom dus nooit verder dan de koetjes en kalfjes. Dan bloed het weer dood. Hoe dan verder?
Wat is een goede kapper in Zwolle? Ik wil graag highlights laten zetten en ben dus op zoek naar een kapper. Er zijn er veel in Zwolle, maar weet iemand toevallig welke goed is?
Waarom bloedt het dood, is het omdat je het dan zelf opgeeft/bang bent misschien? Bedoel ik niet vervelend, maar het is goed om te kijken waar dat breekpunt ligt.
En wat zijn je verwachtingen precies? Wil je bijvoorbeeld leuke dingen doen samen, of gewoon praten over dingen waarmee je zit of die je meemaakt? Ik denk dat het in het begin van een vriendschap leuk is om gemeenschappelijke interesses uit te zoeken en daar iets mee te doen. Voor nu zou ik vooral kijken wat je graag wilt halen uit een vriendschap, en proberen of je misschien weer wat op kan pakken. Misschien een berichtje sturen naar iemand die je al een tijdje niet hebt gesproken?
Omdat je niet weet hoe je diepgaande gesprekken kunt voeren (de techniek ervan) of omdat je dat niet durft (gevoelskwestie)? Het klinkt misschien wat zwaar, maar als je hier al jaren last van hebt is een coach of psycholoog wel een idee. Omdat je aangeeft het wel graag te willen. Die kan je er veel beter mee helpen omdat diegene gericht met jou mee kan denken.