Ik ga morgen voor een nachtje naar Sneek. Wie heeft er tips voor restaurants voor lunch/diner (waar evt. Een hondje mee naar toe mag) leuke/aparte winkels/sightseeing. ?
Ik denk inderdaad toch te weinig vertrouwen en angst. Je bericht zet me wel aan het denken. Ik ga even uitzoeken wat ik ermee wil.
@Virago, heb hier al over gesproken met een psycholoog. Heb een heftig tijd achter de rug. Het is een gevoelskwestie. Ben daardoor een beetje zoekende.
Ik snap je hoor. Maar je kan ook verschillende soorten vriendschappen hebben. Sommige vrienden spreek ik dagelijks, en daar heb ik het ook vaker mee over serieuzere onderwerpen. Anderen zie ik niet zo veel, en daar heb ik weer een andere (luchtigere) klik mee. Betekent niet dat ik daar minder waarde aan hecht. Ik vind het ook altijd leuk om van mensen te horen die ik al een tijdje niet heb gesproken, dat je minder contact hebt hoeft ook niet te zeggen dat je geen vrienden meer kan zijn. Daarom denk ik dat je er misschien wat aan kan hebben om weer contact op te nemen met iemand die je al even niet hebt gesproken.
Ah okĆ©, snap het! Goed dat je het al besproken hebt. Ik kan je verder niet echt tips geven, behalve dat ik zelf heel erg merk dat geven=krijgen is. Dus dat als ik open en diepgaand naar anderen ben, ik dat ook terugkrijg. En dat als ik het zelf niet aan ga, ik het ook niet snel krijg. Alleen moet je daarbij natuurlijk als eerste persoon wel durven en als daar het probleem ligt is dat lastigā¦
Dit is waarschijnlijk een gekke vraag maar ik vraag het me af. Heeft er iemand een Britse partner en heeft diegene ook wel eens videoās van Grackle gekeken? Het viel me namelijk op dat haar vader echt PRECIES op de vader van mijn Britse vriend lijkt qua gedrag en vibe, en mijn vriend ziet dit zelf ook, dus ik vroeg of zijn vader een typische Britse dad is en we vinden van wel.
Dus nu vraag ik me af of er anderen zijn met Britse partners die ook een typische Britse dad hebben. Is dit een algemeen fenomeen? Heb ik de online famous twin van mān schoonvader gevonden?
Papa Booth is zo leuk. Grackle ook
hoor altijd veel goede verhalen over Cleo, naast de sassenpoort dacht ik en mān ma gaat al haar hele leven naar Hair Unlimited, ook een goede zaak (:
Ik merk dat ik zelf geen interesse heb in vriendschappen als mensen uitzichzelf nooit wat vertellen. Dus mensen die wachten tot ik vraag āhoe bevalt het op je werk?ā en anders niks vertellen.
Als mensen denken over zichzelf vertellen zoals wat ze hebben gedaan, tips, wat ze gaan eten etc dat vind ik leuk. En dan de volgende keer vraag ik er wel wat over maar ik vind het heel hinderlijk als je zoān interviewgesprek hebt met elkaar omstebeurt een vraag stellen.
Vertel je wel dingen over jezelf aan anderen
Bedankt voor de tips! Cleo heb ik nog niet eerder van gehoord, maar ik zie al wel mooie blonde kapsels op instagram dus die onthoud ik
Heeft iemand anders ook vaker dat als je op Spotify een liedje wil zoeken hij maar blijft staan op zoān groen cirkeltje/laad symbool? Zo irritant. Ik kan dan geen nieuwe muziek luisteren, mijn bibliotheek/eigen playlists zijn wel bereikbaar. Internet zegt iets over dat ik geen verbinding met internet heb, of dat mijn geheugen vol is, maar daar is geen sprake van.
Jij ook bedankt voor je tips! Hier kan ik wel wat mee!
De formule is (nieuw-oud) / oud * 100
Dus dat klopt
Kan je niet gewoon je laatste bericht editen?
Die is er wel, maar die is nagenoeg hetzelfde als de website
Je kunt de discourse app gebruiken.
Ik weet trouwens niet of ie veranderd is of dat het een iphone ding is (voorheen op android had ik dit niet), maar het blauwe bolletje met mn aantal nieuwe meldingen verdwijnt altijd meteen zonder dat ik m heb aangeklikt.
Ik ga dit weekend een nachtje naar Zwolle. Heeft er iemand tips voor leuke (kleding)winkels, horeca of andere aanraders?
Bij mij refresht ie gewoon automatisch, ik kan het zien ook als iemand typt enzo
Als je van sushi houdt, blue sakura
Denk dat dit heel leuk is
En de gillende keukenmeiden ofzo waar Cynthia het vaak over heeft is echt geen aanrader!
holy shit dit is echt verschrikkelijk