Durf te vragen #3 (Deel 1)

Iemand heeft iets van mij gekocht via United Wardrobe, en voor UPS verzending gekozen. Maar ik zie nu dat je dan zelf het verzendlabel moet printen. Daar heb ik geen gelegenheid toe. Weet iemand of dit ook op een andere manier kan? Bij Post NL kun je bijvoorbeeld het label op je telefoon laten zien en dan scannen en printen zij het, maar bij UPS lijkt die optie er niet te zijn. Op de website staat bij FAQ wel ‘Wat moet je doen als je niet kunt printen’ en dan geven zij als antwoord ‘Zoek uit waar je wel kunt printen’ haha, top :thumbsup:

2 likes

Ik kan het wel printen en in een envelop naar je opsturen :joy:

Misschien in een bibliotheek?

Wij hebben de toren weggedaan, maakte veel meer herrie (maar dat kan ook aan 't model liggen hoor) en hij zit al die lucht beneden te koelen terwijl ons bed best hoog is en wij dus amper koele lucht kregen.
Mijn ouders hebben die onderste en die vind ik echt amazing, ding is ook al 35 jaar oud ofzo en nog steeds echt top.
Qua geluid zou ik eigk wel naar de media markt gaan om ze te testen. En ik zou er ook 1 nemen met timer want dat is echt fijn.

1 like

En het koelt allemaal niet, ze verplaatsen hete lucht

3 likes

Ik had hier van de week een hele discussie over en nu weet ik pas het perfecte antwoord: waarom hebben mensen dan airco’s?

@Kusjessoldaat kan je hem niet op een krukje zetten?

Een airco verplaatst geen warme lucht maar onttrekt de warme lucht en blaast koude lucht uit.

Ja had wel gekund, twijfel nu of we dat ook deden…
Ik heb 'm een hele tijd terug al weggegeven :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja inderdaad, het forum is tot op het bot verdeeld! Maar dank allemaal, het lijkt niet zoveel uit te maken dus ik neem gewoon de goedkopere. En voor koelere lucht zet je er een koelelement of koude fles water naast :+1:t2:

1 like

Ja dat bedoel ik, daar had ik dus een discussie over.

Ooh het leek net of je die vraag stelde! My bad.

Welk spel moet in aanschaffen voor vakantie? Wij zijn echt spelletjes-leken.

Ik heb nu Rummikub, Stratego en Triominos in mijn mandje zitten haha.

Misschien kun je hier iets vinden. Mijn vriend en ik vinden Carcassonne heel leuk!

2 likes

Haha, die drie en Zeeslag zijn ook gewoon mijn favo spellen die leuk blijven haha.

@pastelzwart Thanks, dat topic ken ik nog niet. Ik ga even goed lezen!

1 like

Ticket to ride.
Clever
Keer op keer

1 like

Een goed set kaarten om mee te pesten

1 like

Skip-Bo!

1 like

Qwixx!

2 likes

Skipbo!
@Falafel zelfde gedachte

Edit: Wij spelen ook graag Kolonisten van Catan, bord -en dobbelspel

2 likes

Thanks iedereen voor de aanraders!

Als jullie nog aanraders hebben voor autokoelboxen, ook welkom haha. Eentje die niet teveel lawaai maakt. :joy: