Durf te vragen #3 (Deel 1)

Je kan gesprekken wel archiveren, dan staan ze helemaal niet meer in je lijst. Helemaal onderaan de lijst met chats kan je dan op gearchiveerde gesprekken klikken en dan staat die daarbij. Weet alleen niet of het verder nog andere effecten heeft. Ik heb wel android btw
@FISSA


@Banananana ik heb die wel gezien bij de turkse supermarkt, misschien hebben ze dat bij jou ook

1 like

Dat heeft in het geval van @anon31495790 geen nut volgens mij. Als je de chat hebt gearchiveerd en er wordt weer in gepraat, komt de groep weer gewoon in je lijst te staan

1 like

Oh jammer dat wist ik niet! Heb het namelijk alleen ooit geprobeerd met iemand die ik had geblokkeerd

Ja, het klopt inderdaad dat het gesprek dan weer in de lijst komt zodra er weer iets gezegd wordt in dat gesprek :disappointed: Toch bedankt voor het meedenken @Sensatie

1 like

Niet in de spouwmuur, maar een week geleden wel in een vogelhuisje. Uiteindelijk iemand laten komen die er gif in heeft gespoten en na drie dagen mochten we het vogelhuisje openen. Vond het echt heel zielig, dat nest was ook zo mooi met alle kamers enzo :sob: maar als we hem lieten zitten, dan zouden we de hele zomer niet in de tuin kunnen zitten vanwege alle wespen die af en aan zouden vliegen. Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar ik hoop dat je een oplossing vindt!

@Virago @Yzile @August @Rozevarken Echt al een week geleden maar zie nu pas dat ik een melding heb gekregen van jullie reactie over de sticker op mijn schoenen. Jullie hadden gelijk, het moest eraf!

2 likes

Lastig inderdaad, ik weet ook niet hoe dat opgelost moet worden. Succes in ieder geval!

1 like

Ja, wij hadden dat een paar jaar geleden. We hebben een ongediertebestrijder gebeld (even googelen naar bedrijven in de buurt), die heeft een goedje in de muur gespoten en daarna op een enkele verdwaasde wesp na geen last meer van gehad! Het kostte volgens mij 40 euro.

waar vind je nou tegenwoordig nog een normale, lekker dikke, katoenen (is dat normaal joggingstof? zo nee, joggingstof) joggingbroek die lang genoeg is voor iemand van 1.91m?
ik heb altijd koude enkels, en als ik online zoek zie ik alleen high fashion (???) broeken zoals

Herenafdeling zou ik proberen denk ik. En dan van een sportmerk, nike of adidas ofzo.

Bristol had altijd van die joggingstof broeken. Weet niet hoe ze vallen qua lengte

Edit: nu begin ik even te twijfelen wat jij bedoeld met joggingstof. De trainingsbroeken van Hummel zijn in elk geval lang

ben bang dat ik inderdaad weer tot de herenafdeling verdoemd ben
dan zijn ze alleen vaak zo flubberig?

@Speurneus joggingstof als in waar volgens mij ook sweaters van worden gemaakt haha

Bedoel je toevallig deze?

Samenvatting

ik ga gelijk kijken, thanks!!!

Is er iemand die verstand heeft van (tijdelijke) contracten die ik een vraag mag stellen? Volgens mij hoor ik een vast contract te krijgen maar mijn werkgever zegt dat het volgens een nieuwe regeling nog een jaarcontract mag zijn



Ik weet niet wat je situatie precies is maar misschien kun je hier informatie uit halen? Er is wel het een en ander verandert dit jaar.

Ik raak een beetje in de war van de uitleg op die website haha. Op sommige sites lees ik ‘maximaal 3 tijdelijke contracten’, maar hier staat ‘meer dan’


Mijn 3e tijdelijke contract loopt bijna af, dus dacht ik dan moet mijn 4e contract een vaste zijn toch?

Het vierde contract hoort dan een vast contract te zijn. Ik denk dat ze ‘meer dan’ zeggen omdat hiervoor misschien vier tijdelijke contracten ook mogelijk waren?

Je hebt gelijk! Ik heb net gebeld met het juridisch loket en die zei hetzelfde!

2 likes

Ik belde net naar een iPhone maar hij ging niet eens over maar meteen naar de voicemail. Kan dat zijn omdat iemand hem uit heeft staan of op niet storen oid? Als je iemand wegdrukt gaat hij vaak wel minimaal 1x over toch?