Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ohh dit vind ik fantastisch :heart_eyes: denk dat we hier wel ff heen gaan voor lunch of een taartje

@Speurneus ik hou wel van sushi, maar degene met wie ik ga niet zo.

Haha ja heerlijk hysterisch ziet dit er uit hè! Ben benieuwd of het net zo leuk is als het lijkt. Laat je het weten?! Ik kan nog niet zo snel naar Zwolle toe helaas :frowning:
@instantramen haha ik snap wat je bedoelt maar juist dat maakt dat het mij echt leuk lijkt, haha.

2 likes

@anon86562306 Heb je toevallig die foto van je televisie (the frame) nog ergens? Ik kan hem met de zoekfunctie niet meer vinden en wil mijn vriend laten zien hoe vet je het had! :star_struck:

Kan de andere foto niet meer vinden, dus deze is live :joy:

25 likes

Is er hier iemand advocaat of advocaat-stagiaire of bezig met een master in rechten? Ik heb een vraag over de ‘route’ die je moet afleggen om je civiel effect te behalen.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat @Flamoes rechten studeert

17 likes

Ik wil binnenkort waarschijnlijk een oogmeting laten doen want ik zie steeds slechter (heb nog geen bril). Heeft er iemand ervaring met zo’n 3=1 actie van pearl of een andere winkel? Of heeft er iemand verder nog goede adviezen of ervaringen (wel graag van een fysieke winkel omdat het dus mijn eerste bril wordt) Volgens mij is er geen brillentopic toch

Huh

2 likes

Ik ben blij met Ace&Tate, kun je een oogmeting laten doen, brillen zijn niet te duur, als je denkt ‘ik ga toch liever ergens anders m’n bril kopen’, dan krijg je gewoon je brilrecept mee, inmiddels genoeg vestigingen om bij de meeste mensen in de buurt te zitten en ook jaren na aankoop nog gewoon chille service als je een los schroefje hebt ofzo.

1 like

Hoe weet jij dit iewww onthoud jij alles wat iedereen post ofzo? Gekke stalker.

Je kunt mij wel een DM sturen maar niet iedere master is het zelfde daarin :slight_smile:

Zit hier een ondernemer die goederen importeert vanuit UK en wat kan vertellen over hoe dat straks gaat met de brexit?

Ace&tate is een fijne winkel om brillen te kopen (stuk goedkoper dan de rest), maar ik zou daar nooit een meting laten doen. Vind ze echt onbetrouwbaar daarin. Je kan het beste in je eigen omgeving veel rondvragen. Grote ketens zijn over het algemeen prima maar het kan enorm per vestiging verschillen.

3 likes

Ik had ook een slechte meting daar! Overigens heb ik nu al een derde bril in 1 jaar van hen, omdat ze steeds kapot gaan zonder dat ik er iets geks mee doe. Vind de brillen echt mooi maar gewoon zwakke kwaliteit.

Ja daar zal het prijsverschil wel vandaan komen. Vind het wel leuk dat zo’n merk heeft bijgedragen aan de populariteit van brillen. Vroeger vond ik het verschrikkelijk om een bril te dragen en nu hoef ik niet meer per se elke dag m’n lenzen in. Maar merk toch na een aantal brillen van ze dat ik gewoon naar mijn eigen opticien ga.

ik heb van die adidas badslippers die ik vaak draag in en om het huis enzo, maar ik heb het idee dat er de laatste tijd toch steeds meer een beetje een zweetlucht in blijft hangen na een tijdje. Iemand een idee hoe ik dat eruit krijg?

Die zijn van plastic/rubber achtig iets toch? Werkt uitwassen niet gewoon?

Ja klopt maar volgens mij zit er aan de binnenkant van het deel dat over je voet zit wel een soort dun stoffen laagje. Had ze laatst met zeep gewassen onder de douche maar leek niet helemaal weg te gaan.

Azijn?

Ja misschien is dat wel wat, ga het eens proberen, thanks!