Als azijn niet werkt kun je ook proberen om baking soda erover te strooien (wel als ze droog zijn natuurlijk). Dat een nachtje laten staan en vervolgens uitkloppen/weg stofzuigen. Dat wil ook nog weleens vieze geurtjes weghalen
Mijn vader wordt binnenkort 60 Iemand leuke ideeën voor cadeaus/verrassingen/versiering/activiteiten?
Nooo de laatste broek die ik uit de Weekday sale heb kunnen vissen is retour gestuurd wegens âincorrect adresâ
Weet iemand waar ik een soortgelijke broek kan halen? Dus een soort legging maar met een beetje flare aan de onderkant, liefst een stofje met een beetje structuur (dit is âvelour met wavy effectâ) die high waisted valt. Ohja, en ik ben 1.86 dus lengte is ook nog een dingetje
Dankjewel, maar ik heb het al gevonden!
Hoeveel wil je eraan uitgeven?
Topshop of asos?
Heeft iemand ervaring met je borsten intapen als âbhâ? Ik heb een jurkje waar een bh niet mooi onder staat en heb al zoân plakbh geprobeerd maar dat zit voor geen meter. Nu kwam ik tegen dat sommigen hun borsten intapen maar blijft dat echt zitten? En is dat wel goed voor je huid? En wat voor tape gebruik je dan? En kraak je dan niet als je beweegt? Zoveel vragen, ben benieuwd of iemand me kan verlichten
Ja asos al gekeken maar niks, topshop is een goede!
We hadden 30-40 euro pp in gedachten met zijn vieren, maar voor echt iets heel leuks willen we wel meer bijleggen. Misschien iets van een activiteit ofzoiets met het gezin (maar liever niet iets heel sportiefs) of een bijzondere overnachting voor mân ouders samen, maar het lukt niet zo om iets origineels te bedenken.
Je kunt in Amsterdam overnachtingen boeken in verschillende brugwachtershuisjes. Dan slapen ze dus aan de gracht in een tweepersoons âhotelkamerâ. Heel tof! Boeken kan via sweetshotel
Klinkt leuk! Ik ga kijken, thanks!
Een liedje schrijven en met zân allen voor hem zingen
Een high tea of high wine in de tuin
Een champagne ontbijt voor de deur zetten
Dit is een goedkoop b&b en schijnt heel bijzonder te zijn
https://www.bedandbreakfast.nl/bed-and-breakfast-nl/oldebroek/de-fantasietuin-oldebroek/9517/
Ik heb hier al eens over gepost inc how to en volgens mij zelfs fotos gedeeld!!
Echt super leuk, die fantasietuin! Bedankt voor je ideeën!
Graag gedaan en veel succes ermee!
Ik ben op zoek naar oorbellen, zoiets als deze (en dan alles echt zilver, ook de hangers en niet alleen het haakje). Iemand een idee hoe deze heten of waar ik ze volledig zilver kan vinden?

wiezewasjes heeft wel zulke
Hema ook
@instantramen ie zijn vrij klein, ik zoek deze groteâŠ
@Luzarl De website geeft niets, maar zijn die jij bedoelt wel volledig zilver 925?
Dat weet ik echt niet, ik ben gisteren in de hema geweest en aan het oorbellenrek hingen een aantal van dit soort oorbellen!