Er zal vast verschil tussen zitten, maar je ijzer- of vitaminevoorraad is niet op de dag van wisselen ineens ‘op’, dat zijn langzaam verlopende processen.
Wat was jullie laatste dagje uit?
Ik wil met mijn date een dagje erop uit (hij heeft nog gratis studentenov waar we van moeten profiteren :p). Beetje rondlopen, beetje eten, misschien musea ofzo. Maar ik kan geen stad bedenken. Weten jullie iets leuks? Utrecht, Rotterdam of Amsterdam vallen af.
Ik was laatst in Delft en dat vond ik echt een superleuke stad. Museum Prinsenhof heb je daar, ook een aanrader!
Er is een nummer bij zumba die ik altijd zo lekker vrolijk vind, maar ik heb echt geen flauw idee wat ze zingen en welk lied het is. Misschien iemand die het deuntje herkent? Ben echt al flink aan het zoeken op spotify, maar kan hem in de zumbalijsten niet vinden
Dordrecht?
Leiden en Den Bosch
Ik heb twee (echt why) extra warme dekbedden van de IKEA en ik vind ze chill. Niks op aan te merken. Vier seizoenen heb ik ook trouwens.
Ja ik vraag me ook af waarom ik vier dekbedden heb.
Kan je wel een vette hut van maken in je kamer ( is het wel weer voor).
Ik sliep laatst onder een dekbed dat kraakte en dat was zo lekker Op internet lees ik dat dit alleen met donzen dekbedden is, klopt dat?
Ja volgens mij wel! Laf donzen dekbedden, slaapt echt zo fijn.
Kan ook aan het overtrek liggen toch
Ik heb een synthetisch dekbed, maar met een overtrek van katoen met draaddichtheid 300. Dan heb je dat gevoel ook!
Ja dat vraag ik me dus af! Ik wil liever geen dons kopen maar het gevoel is zo lekker, dus ik vraag me af of je dat alleen met dons hebt (en niet met ander materiaal of met een bepaald overtrek) want dan hou ik het lekker bij m’n huidige dekbed
Volgens mij kraakt perkalkatoen ofzo ook en er is nog zo’n materiaal wat super lekker glad is en kraakt, ben t ff kwijt
Ik moet er niet aan denken om onder dons te liggen. Vind het een vreselijk idee. Ben ook hevig allergisch trouwens dus als je me dood wil hebben moet je me onder een donzen dekbed leggen. Maar zonder die allergie zou ik het ook niet willen
Ik heb de allergoedkoopste en slaap er al 7 jaar heerlijk onder!
Ik vind die met polyester niet zo fijn, ik vind het zweterig en ik heb het snel warm. Maar ik moet sowieso op de perfecte temperatuur zijn als ik slaap. Ze hebben wel fijne met dons en minder synthetische stoffen, maar dat is iets duurder dan die van 3 euro.
Hoe komt het dat als ik met een wattenstaafje in mijn rechter oor ga, ik altijd zo een overgeef neiging krijg? Kan het niet tegenhouden, komt vanzelf. Hebben anderen mensen dit ook?
Ik heb dit ook, echt naar!
Ja dit had ik voorheen heel erg! Het laatste jaar is het gelukkig minder geworden.