Je raakt zenuwen aan met het wattenstaafje!
Ik heb een jaar stage gelopen en zoek nog een passend afscheidscadeau⦠Mān begeleider is fan van Harry Potter en ik heb wel een klein notitieboekje daarvan, maar ik vind het eigenlijk een beetje karig? Een bos bloemen erbij is zonde want na mān laatste dag gaat ze 4 weken op vakantie⦠Weet iemand iets leuks?
Ik las dat alle Harry Potter films deze zomer in de bioscoop te zien zijn. Misschien kun je daarvoor kaartjes geven?
Wat een topidee! Thanks!
Of chocola, dat kan mee op vakantie
Yes! Thanks voor deze link. Ik had geprobeerd zelf te googlen, maar vond zelf niks. Eindelijk duidelijk!
Dit is echt een suffe maar nodige vraag: wat is een fijne documentenmap?
Ik heb er 1 van de HEMA maar die zit eigenlijk al overvol. Ik heb het liefst eentje die blijft staan, niet precies A4-formaat is maar ruimer, en lekker veel vakjes heeft (minimaal 12).
Heeft er iemand ervaring met zoān aromadiffuser/luchtbevochtiger met etherische oliĆ«n? Zijn die geuren dan een beetje subtiel en niet te kunstmatig? Ik heb bijvoorbeeld een Lampe Berger en ik vind die testgeuren die je in de winkel kan ruiken echt geweldig, maar als ik ze dan thuis ruik dan vind ik de geur helemaal anders en veel te overheersend.
Welke heb je?
Boeken
Massagekussen
Planten
Cadeaubon voor iets
Museumkaart
Kaarsen
Make-up
Parfum
Dat was mijn inspiratie
Zijn er dingen die je kan vragen om je hobbyās mee uit te oefenen? Als ik niets weet vind ik geurstokjes altijd leuk, of mooie kaarsen. Verder kan ik altijd nog wel bepaald keukengerei gebruiken (koken is dan ook wel mijn grote hobby). Misschien een leuk kaart/bordspel om met je vrienden te spelen? Een setje met een thee- en handdoek voor in de keuken, een tafelkleed of placemats vind ik ook altijd leuk. Misschien een leuke plant, of heel simpel bonnen van de parfumerie zodat je parfum kunt kopen.
Dingen die āopā kunnen, zoals kaarsen en eten (of ingrediĆ«nten zodat jij kunt bakken). Of uitjes samen vragen.
Heeft iemand tips om wat te doen in de omgeving van Zwolle?
Ik moet woensdag met de auto naar Nieuwleusen en dat is een tering end rijden voor mij.
Ik vind Tuinland, een tuincentrum in Zwolle, heel leuk hahahaha. Rij er zo 40 minuten voor. Maar goed, dan moet je wel van (kamer)planten houden.
Verder heeft Zwolle ook wel wat kringlopen en een leuk centrum.
Wat wil je doen? Wandelen of een andere activiteit of winkelen?
Welke sportlegging gaat mijn billen Kim Kardashian groot laten lijken?
Elke sportlegging als je hem aandoet na een kadettenvergroting denk ik
Mag beide, auto moet naar de garage in Nieuwleusen en verwacht wel een leenauto met al het gezeik wat ik heb gehad.
Wandelen kun je in elk geval heel mooi in Ommen of Dalfsen
Is het doorgaans nog een ding om fysiek naar een uitzendbureau te gaan i.p.v. via internet zelf vacatures op de site van een uitzendbureau te bekijken. Dus echt de bemiddeling?