Hmm, ja ik kom er ook niet echt uit. Als ik google krijg ik ook alleen maar vacature-websites, en geen bemiddelaars. Ik denk trouwens dat ik hetzelfde te horen krijg als jij aangezien mijn sectoren toerisme/recreatie en onderwijs zijn en dat sowieso al niet te doen is op dit moment, haha. Maar ik wil gewoon graag werken en ik dacht misschien helpt het als iemand me wat handvatten kan bieden…
Ik heb een vriendinnetje beloofd mee te helpen zoeken naar een baan. Ze woont in NL, haar Engels is van hoog niveau maar spreekt (nog) geen Nederlands. Weten jullie of er een vacaturesite is voor bv. internationale bedrijven in Nederland? Of heeft iemand andere tips?
Waar woont ze?
Rotterdam!
in welke branche dan? en welk niveau? heeft ze diploma’s?
Geen diploma’s, ze heeft altijd in de toerisme gewerkt en wil hier nu een opleiding gaan volgen maar is op zoek naar een bijbaan. Richting is nog niet bepaald haha. Dus ik dacht misschien zijn er algemene sites voor Engelstalige banen
Hmm ja als bijbaantje is horeca natuurlijk een optie! Museumrondleider, stadsgids?
heeft iemand hier nog aanraders voor stretch exercise(yoga) video’s? geen zin om half YT door te moeten ploegen voor één fijne video
Zou gewoon degene met de meeste views doen
Heeft iemand al eens thuis een escape room gedaan? Wat is leuk? Mag online of een fysiek spel zijn. We zijn met 5 personen (en dus fysiek bij elkaar, niet online)
Ik had er zelf een gemaakt voor vrienden @Memoria
( btw, nu ben ik nieuwsgierig, ik heb geen idee wie jij bent op insta!!! Wil je me dat pb’en?)
@Memoria overigens heb ik ook al regelmatig een pocket escaperoom gespeeld, die zijn voor €10-€15 te krijgen en die vond ik allemaal best aardig! Ook is er een gratis escaperoom online waar we eens aan begonnen zijn, maar niet afgemaakt hebben, omdat dit allemaal online spellen waren en we vonden dat best ongezellig. Iedereen was op z’n eigen scherm bezig. Die zat wel super goed in elkaar geloof ik, dus als je interesse hebt kan ik hem wel eens proberen terug te vinden.
Crimibox kan ook leuk zijn! Dan los je een moordzaak op. Maar niet alle zaken zijn even interessant.
Crimibox vond ik erg tegenvallen
Ik ga kijken dankje!
Oh nou ik niet
Ik snap dit niet. Wat zorgt ervoor dat de temperatuur vannacht om 4 uur 1 graad stijgt en vervolgens weer daalt?
Hier ga ik dus echt de hele nacht over liggen denken. Zeg me dat hier iemand zit die dit kan verklaren.
Linkedin misschien? YoungCapital heeft ook weleens engelstalige dingen ertussen zitten.
Op dat moment verandert de wind ook van richting. Ik denk dat het daarmee te maken heeft.