Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik ga mijn afstudeeronderzoek doen over witwassen en wil daarbij ook graag een hoofdstuk wijden aan hawala/ondergronds bankieren. Maar ik vind het zo moeilijk om een hoofdvraag te bedenken. Ik verricht mijn onderzoek voor justitie/het OM. Heeft iemand een idee? Of wat zouden jullie graag beantwoord willen zien als je witwassen zou moeten bestrijden?

Volgens mij is er verder al veel over gezegd waar je hopelijk wat aan hebt, maar het is ook wel handig om die rapporten mee te nemen waar dat in staat (of ik het eerste gesprek in ieder geval benoemem dat je die nog hebt). Biedt ook weer informatie voor de psycholoog.
En verder wil ik je succes wensen, hopelijk biedt het onderzoek je wat duidelijkheid!

1 like

Mss in scriptie topic ??

Ik ben op zoek naar een poloraid camera. Heeft iemand tips?

Ahh ja ik kijk daar nooit in, was vergeten dat die er was. Dankje!

Is er iemand die verstand heeft van oude sieraden? Ik heb manchetknopen gevonden, ik vermoed van m’n opa, maar ik weet niet waar ze van zijn of van wanneer… Ik heb ook niemand meer die dit mij nog kan vertellen.

Ik heb nu de fuji instax en ben echt tevreden.

1 like

Gewoon voor me uit staren en mijn mond houden

5 likes

Je kan mee gaan maar gewoon niks zeggen uit “respect” voor het geloof. Mijn vriendin die moslima is was mee voor het doopsel van mijn zus en ze vond dat geen probleem.

1 like

Dank je! Is dat de camera die je kan (kon?) kopen bij de hema?

deze?

Waar zitten ze precies? En ze zullen niet komen door lactacyd denk ik, maar dat spul kun je wel beter weglaten. Gewoon water is genoeg. Zijn het geen ingegroeide haartjes?

Klopt!

1 like

Ik wil graag het meest duurzame programma kiezen van mijn droger, maar welke is dit, Gentle of Intensive? Gentle centrifiguurt minder maar duurt wel vrij lang (2 en een half uur). Intensive duurt veel korter maar verbruikt misschien alsnog meer? Ik hoop dat iemand dit weet!

Je kan de standen van je energiemeter/teller bekijken vooraf en achteraf bij beide programma’s. Dan wel niet ook allemaal andere apparatuur in huis tegelijk gebruiken, maar dit is denk ik de handigste manier.

Uit ervaring is denk ik alles wat je geeft goed. Destijds vond ik het al fijn als iemand moeite had gedaan om mij te steunen. Je zou ook kunnen vragen of hij zelf nog iets weet, dit soort dingen zijn vaak toch heel persoonlijk. Een kaartje erbij met een persoonlijke tekst is ook een fijne steun. Ook voor later om terug te lezen. Als het voor anderen minder ‘actueel’ is, maar voor hem nog dagelijks speelt.

Iemand die dit artikel kan openen of weet hoe ik om de paywall heen kan?

Als je Chrome gebruik ctrl shift n als ik het goed heb, krijg je incognito scherm en dan link plakken. Werkt vaak genoeg wel!

Is er iemand die de Samsung tab S6 heeft en hier op tekent. Hoe bevalt dit je? Of de tablet in het algemeen!

Helaas werkt dat niet :pensive:

Ik heb de foto’s in de spoiler gezet!

Samenvatting

5 likes

Heb je geen boekje van je droger? Of kun je die op internet opzoeken? In mijn boekje staat een tabel met per programma hoeveel energie het verbruikt en hoe lang het is, dat lijkt me de makkelijkste betrouwbare oplossing.