Kun je een vrouwencondoom eigenlijk gewoon bij de kruidvat of etos kopen? Online zie ik ze niet, maar misschien staat niet het hele assortiment op de site.
Hoe fijn ik het ook vind dat het nu niet meer zo heet is, al die regen zorgt ook voor een klein beetje irritatie. Want hoe hou je nou op een normale manier je haar droog? Ik heb geen capuchon op mijn zomerjas en een sjaal werkt tot op zekere hoogte. Heeft iemand misschien een fashion tip?
Voor iemand in benarde omstandigheden ben ik op zoek naar een huurwoning. Zelfstandige woonruimte of niet maakt niet uit. Als het maar betaalbaar is.
Weet iemand een bescheiden huisje te huur? Dan zou ik heel graag een pb van je krijgen!
Ik werk bij één van die winkels en nee, nog nooit gezien
Niet helemaal wat je vraagt, maar ik zat ook altijd te hannessen met een sjaal. Tot ik vorig jaar een fatsoenlijke regenjas heb gekocht, en daar ben ik echt blij mee. Geld zeker waard.
Met die dingen heb ik een beetje een haat liefdes verhouding denk ik. Ze zijn zo lelijk en warm. Of heb jij een mooi model en niet een ANWB achtig fiets geval? Want dan is dat idd misschien wel de beste optie
Ah ja ik snap je helemaal. ik heb er 1 van America today, voor een regenjas vind ik die best mooi. het is er wel zo 1 waar je iedereen mee ziet lopen tegenwoordig, maar goed.
Een koffer.
Vegetarian flavor Bible. Nummer 1 ding wat ik wil
Waar kan je een niet al te duur bed kopen? IKEA, made, leen bakker etc. heb ik al gekeken maar zit niet echt iets tussen
Dit zou ik er oprecht van kopen, staat op het denkbeeldige verlanglijstje
Ter verdere inspiratie: ik heb een make-up organizer, een fannypack, parfum, draadloze oortjes van QSY en een JBL Flip4 speaker van bol waar ik heel blij mee ben. @Enthusiasm Oh en een goede powerbank.
is dat ding ooit niet in de aanbieding eigenlijk?
De link doet t niet maar ik weet gewoon dat dit de satisfyer is
Beter bed! Slaapt heeeerlijk
Planten, spelletjes, weerstandsband, yogamat, melkopschuimer, boeken, schildersdoek, verf
ik heb ook een aantal bol giftcards gehad afgelopen jaar
Ik denk dat het pas kwaad kan als je iets invult
Kookboek of spellen (ticket to ride rails and sails)
Wat geven jullie je vader cadeau?? Ik heb echt gewoon geen idee. Ik heb al gevraagd wat hij wil hebben, niks.
Maar hij houdt niet van bier, niet van chocolade/eten en ook niet van koffie oid.
Wel werkt hij graag in de tuin, maar zodra hij iets nodig heeft koopt hij het.
Oh en stel jullie gaan eten bij vrienden met een kindje van 1.5. Nemen jullie dan een kleinigheidje mee voor dat kindje of niet?
Cabaret kaartjes, etentje, Spotify abonnement, tijdschrift abonnement, dagje varen Meestal zoiets.
En: hmm nee nooit gedaan.