Dnek het haast wel, volgens mij wordt dat niet slecht. Zou het gewoon proberen, het enige dat je zou verliezen is wat suiker, is ook niet onoverkomelijk toch?
Je kunt bij ing je limiet ophogen door geld erop te storten volgens mij!
Het is dan alleen echt ter garantie, bij het inchecken kun je dan kiezen hoe je de kamers zou willen betalen. Ze zullen er niet een bedrag afschrijven als je alleen akkoord hebt gegeven voor een garantie.
Anders kun je de accomodaties ook nog even een bericht sturen ter bevestiging, of om te informeren naar hoe je de kamer kunt betalen bij het inchecken.
Aangepast, ik verhuis dit bericht even naar een beter passend topic
Ik heb vorig jaar video opnames gemaakt en die wil ik nu āedittenā, welk gratis programma kan ik hiervoor gebruiken? Ik heb 0 ervaring dus het moet wel makkelijk zijn maar geen pp representatie lijken
Dan ontploffen ze
Thnx! Maar dat kan dus ook als je met een videocamera hebt gefilmd en niet met je telefoon?
Ze zijn helaas niet voor op de computer. Geen idee of je de bestanden naar een tablet kan verplaatsen, want dan zou het wel werken
Best veel apparaten kunnen zowel koude als warme melk. Alleen al bij bol superveel. Vind de reviews vaak wel echt slecht haha heb je niks aan. Mijn apparaat is het merkje van versleten maar is ook echt 8 jaar oud ofzo hier heb je dus ook niks aan eigenlijk.
Ik heb deze, is nu ā¬33. Helemaal top, schuimt echt heel mooi en dik (ik gebruik vooral sojamelk) en je kunt m koud en warm laten opschuimen dus ook geschikt voor ijskoffie. Had eerst zoān handmixer met een staafje maar dat is echt ruk vergeleken bij dit ding.
https://www.coolblue.nl/product/805945/inventum-mk750-melkopschuimer.html
Deze is net iets duurder maar misschien kun je een aanbieding vinden. Ik snap alleen de toegevoegde waarde van koud opgeschuimde melk bij ijskoffie niet, als je dat ergens bestelt is het ook vaak gewoon melk rechtstreeks uit pak. Dus ik weet niet hoe goed dat werkt hiermee, maar ik vind de functie wel handig voor andere dingen.
ik lag vanmorgen vroeg iets te bedenken: is er bij google oid een functie dat als ik dood ben, mn kind bij mn bestanden kan?
want van je opa en oma bv vind je nu brieven, fotos etc, wat super leuk is maar dat staat bij mij allemaal in gmail en google photos.
dus dat lijkt dan āvoor altijd opgeslagenā maar als ik dood ben kan niemand er meer bij. ik kan mn password tegen mn man vertellen maar stel dat we samen in een tragisch ongeval omkomen, dan heb je er niks aan. en ja, je kan een fotoboek maken, maar daar staan niet de oude mails in van toen ik net verkering kreeg met mn kind zn vader bijvoorbeeld.
vraag me heel erg af hoe dit zal gaan later!
Volgens mij kan je zelf al instellen wat er met je account moet gebeuren mocht je overlijden, en wie er evt. toegang zou moeten krijgen. Als je niks hebt ingesteld kunnen nabestaanden een verzoek indienen bij google, maar die zullen niet zomaar toegang krijgen tot alle inhoud van je account, volgens mij alleen als dat aantoonbaar nodig is.
ik ben in een hotel en ik zag dit in de kledingkast. wat is dit? kluis zit op de plank eronder. en de zijkant van de kast is gewoon dicht. is me echt een raadsel dit
Hoe lang voor de start van een Zoom meeting kun je er in?
Ik heb over een uur de meeting, maar als ik nu naar de meeting ga krijg ik een āthis meeting is invalidā melding. Ligt dat aan dat ik te vroeg ben of gaat er iets verkeerd?
Ik heb ook geen meeting ID, ik moet erheen via een link.
Staan onder die link geen rare getallen haha? Bij mij werkt de link sowieso niet altijd en dan vul ik gewoon die getallen in
Ik ga dit weekend drankjes drinken en bijkletsen met een vriend. Nu doen we weleens never have i ever, gewoon voor de ouwehoerderij. Maarrrr ik iwl geen āpureā shotjes doen, dan lig ik er zo af haha.
Iemand een idee voor leuke drankjes om shotjes of adjes mee te doen? Bier is beetje saai, en gewoon G&T ook.
Iets van vodka of apfelkorn gemixt met bruiswater? Of iets met weinig % zoals flugel ofzo