Durf te vragen #3 (Deel 1)

lukt allemaal niet :cold_sweat: ik hoop echt dat het komt doordat ze hem pas vlak van tevoren open zetten. Ik raak hier helemaal gestresst van

Edit: gelukt! Ik denk dat ik gewoon te vroeg was

Hoe lang duurt het voordat H&M zijn retouren verwerkt. Ik dacht vanuit het verleden altijd vrij snel, maar nu bijna 3 weken geleden wat teruggestuurd en niks gehoord. Begin al te stressen dat het kwijt is

Heb je geen bewijs gekregen toen je hem retour deed? Anders kun je de track en trace even opzoeken en kijken of ze het pakket al weer in ontvangst hebben genomen. Dan weet je in ieder geval dat ze hem hebben en ze het waarschijnlijk gewoon druk hebben.

Duurt momenteel echt heel erg lang! Dus niet gek dat je al drie weken niks gehoord hebt

1 like

Late reactie dit, maar misschien voor de volgende keer. Pas als de host van de meeting, de meeting opent, kan je erin. Tot die tijd doet hij het inderdaad niet :blush:

1 like

Ik had meer dan twee weken niks gehoord en toen met een medewerker gechat en die zei dat mn retour nog niet aangemeld was dus ze ging er meteen achteraan. Toen kreeg ik een paar uur later mail dat het wel was aangekomen. Dus misschien kun je ff contact opnemen met de klantenservice

1 like

Ah vervelend! Er is nu sale dus misschien duurt het daarom lang? Voor corona duurde het bij mij vaak al wel twee weken maar misschien lag dat aan mijn retours (ik bestelde destijds heel veel in ƩƩn pakket).

1 like

Je mag na twee weken bellen en je T&T code doorgeven. Dan melden zij hem al als ontvangen

1 like

Hoe heet dar psychologische verschijnsel ook al weer waarbij je bijvoorbeeld tegen een boom wil aanrijden maar het niet doet? Of van het dak wilt afspringen omdat het kan? Het is vaker op het forum besproken geloof ik.

Intrusie!

2 likes

Aan wie een rijstkoker heeft; rook die van jullie bij het eerste gebruik ook naar een soort plastic? :thinking:
Ik zit me af te vragen of het de nieuwigheid is of dat er echt iets stuk is…

Ik weet dat ik de mailtjes van mijn moeder ā€œgekregenā€ heb door een kopie van de overlijdensakte door te mailen. Kreeg toen 48uur de tijd om alles te downloaden en daarna verdween het account.

1 like

Wat apart? Staat er niks over in de gebruiksaanwijzing? Soms moet je apparaten bijvoorbeeld even zonder eten erin/op aanzetten

1 like

Nee niet specifiek. Ga idd proberen om hem een paar keer alleen met water op te zetten om te kijken of die geur er zo uit gaat. Leek me wel chill zo’n rijstkoker haha

Weet iemand of je met een buitenlandse e-reader Nederlandse e-books kunt lezen vanuit bol.com of amazon? Ik heb nog geen e-reader maar wil er een kopen en ben me aan het oriƫnteren, maar ik zie dat je bij bol een app nodig hebt, gaat dit via je telefoon of direct op je e-reader?

Onze grillplaat wel. Stond ook in de gebruiksaanwijzing dat residu van het productieproces op de platen aanwezig kon zijn en je hem tien minuten moest aanzetten zonder iets erin. Wij hadden dat voor de zekerheid ook buiten gedaan en dat was goed want het stonk behoorlijk

1 like

Ik koop boeken op Bol die niet geschikt zijn voor de Kindle, deze kun je online heel makkelijk converteren. Bij de Kindle is het zo dat je e-reader een emailadres heeft en daar stuur je het heen. Zal bij andere e-readers vast ook wel zo zijn.
Amazon kan direct op de Kindle. Het is alleen onhandig als je via de bieb boeken wilt lenen, ik ben er nog niet achter of dat kan. Op Kobo kan het sowieso.

Goed om te weten dat je per email de boeken kunt krijgen! Dus je hebt niet per se die app voor bol.com nodig? Ik denk dat ik voor een Kobo ga omdat er meerdere soorten bestanden op kunnen.

Kobo zou ik in ieder geval aanraden, ben zo blij met dat ding :star_struck:

1 like

Maar hoe werkt dit dan? Er gaat toch niet ergens bij Google een belletje rinkelen dat een gebruiker overleden is?
Stel dat ik nu onverwachts overlijd, dan kan mijn man toch nog gewoon in mijn accounts met het wachtwoord dat hij kent?