Durf te vragen #3 (Deel 1)

Maar hoe werkt dit dan? Er gaat toch niet ergens bij Google een belletje rinkelen dat een gebruiker overleden is?
Stel dat ik nu onverwachts overlijd, dan kan mijn man toch nog gewoon in mijn accounts met het wachtwoord dat hij kent?

Ik zou nu ook voor de Kobo gaan inderdaad, al is Kindle ook helemaal prima.

1 like

Als je de wachtwoorden niet hebt kan je een verzoek indienen en dan kunnen ze accounts voor je openen

Ahhh oké.

Ik wist het wachtwoord van mijn moeder niet, dus daarom via die weg. Was destijds ook een @home account.

Ah vandaar. Dus als je het wachtwoord kent van je partner / ouder / etc kan een nabestaande het zelf veiligstellen.

Als je voor Kobo gaat kun je inloggen met je bol account en synct hij de boeken automatisch. Echt super chill.

1 like

Weet iemand of ze zoiets bij de primark hebben? Het liefst nog met een rij met gaatjes erbij zodat ik mijn oorbellen daar in kan hangen.

Of ergens anders waar het goedkoper is dan bijna 40 euro?

Ik heb een quiche gebakken met o.a. prei en een mengsel van kookroom en eieren, maar hij blijft nat. Hij zit nu al ruim 1u20min in de oven waarvan de helft van de tijd afgedekt met aluminiumfolie. Tips? Kan hem zo echt niet serveren aan visite morgen, maar heb ook geen zin om een hele nieuwe taart te bakken :grimacing:

Had je de bodem eerst voorgebakken? Ik ben zelf een ramp in de keuken hoor dus misschien ben ik mis maar zou dat het probleem kunnen zijn?

Op hoeveel graden staat je oven? Ik hou meestal 45 min aan in een oven van 180 graden voor een zalm-spinaziequiche.

Normaal bak ik de quiche in een grotere bakvorm en dan duurt het ong 40 min, maar dan is zowel bodem als inhoud goed gaar. Nu een kleinere bakvorm genomen met in verhouding dus meer groenten en eimengsel, denk dat daar het probleem zit.

Ben een beetje bang dat als ik hem nog een half uur op 180 graden bak, dat dan het hartige taartdeeg super taai wordt :no_mouth:

@Daelyss ik dus normaal ook zo lang op die temperatuur, maar nu bakt ie dus al 1,5 uur op 180 graden :sob:

Geen idee hoe je dit nu moet oplossen, maar sinds ik paneermeel op de bodem van de quiche doe en daarop pas de vulling zijn mijn quiches nooit meer nat

1 like

Iemand enig idee hoe zo’n universele moersleutel zou moeten werken?

Samenvatting

Je kunt niks vast zetten oid. Dat bovenste gedeelte zit helemaal los

Ali

Boven en onderwarmte ipv hetelucht!

Heb je hem al gebruikt? Want volgens mij past die zich gewoon automatisch aan aan de bout/moer. En dan gewoon met je vinger tegenhouden.

@Luzarl koop liever niks via Ali, maar thanks!

Ja heb 20 min staan priegelen en vloeken. Maar dat ding zit helemaal losjes en kan dus niks ‘klemmen’

Misschien is die dan toch te groot voor wat jij nodig hebt? Je hebt verschillende maten.

Hij gaat van 9 tot 22, dat zou moeten kunnen. Heb ook twee kanten maar het is echt drama…

Morgen maar even langs de praxis voor een andere.

1 like