Mm stom dan weet ik het ook niet meer haha. Hopelijk werkt een andere er wel op. En anders een ring-steeksleutel van jouw maat kopen?
Ben het hele huis aan het afspeuren naar nog een tang oid, moet en zal dat schijt ding in elkaar zetten vandaag.
Heb ik nog even geprobeerd, tenminste de combinatiestand onderwarmte en hetelucht, en hij is nu een stuk droger! Morgen voor het serveren nog even kort in de oven en hopelijk is ie dan goed
@Harrrie ga ik de volgende keer voor de zekerheid maar doen inderdaad!
Hahaha heel veel succes!
Ja bij mij blijft ie met hetelucht altijd nat, met boven- en onderwarmte heb ik dat nooit
Heb je hem al omgedraaid? Dat het losse haakje aan de andere kant uitkomt zeg maar?
In dit plaatje kan de rechtersleutel alleen tegen de klok in draaien, en de linker alleen met de klok mee.
Ja, heb alles geprobeerd maar hij lijkt gewoon niet vast te klemmen… moet 16 van die bouten aandraaien, schiet echt niet op zo. Morgen stipt 10u sta ik bij de Praxis.
Ja, dan kan je er gewoon in en alles downloaden.
Ik heb een pakket van Bol.com ontvangen van iemand die niet op mijn adres woont. Wat kan ermee doen?
Contact opnemen met bol en terugsturen denk ik
Maar ik krijg niet ineens allemaal betalings herinneringen toch? Ik ga het wel retour sturen.
Ja dat Kan wel. Er zijn hele oplichtingssystemen om iets te bestellen op een ander adres, dat op te halen onder het mom van oeps verkeerde adres, zodat de bewoner de betalingsverplichting heeft. Dus sowieso niet afgeven als iemand bij je aanbelt, melden bij bol en terugsturen
Er zal vast wellicht wel iemand hier zijn met een Vinyl vloer. (Of niet) maar ik was benieuwd hoe dat is met het leggen: Simpel of moeilijk? Laten doen of zelf doen? En qua onderhoud, gaat die vloer op een gegeven moment plakken (Kan me zoiets herinneren bij een oud huis van vrienden)
Zelf gehad in mijn kamer toen ik jonger was. Mijn ouders lieten het leggen, want dat was gratis of iig goedkoop. Het plakte niet, maar werd wel na een tijdje lelijk, omdat er afdrukken van meubels op zichtbaar waren. Maar als je bijvoorbeeld over een jaar niks gaat verplaatsen zal je daar geen last van hebben
Huh haha waarom zou een vloer plakken? Mijn ouders hebben vinyl in de kelder, er valt altijd wel iets op open ofzo maar gewoon “normaal” poetsen en dweilen is genoeg, plakt iig niet na 15+ jaar
Denk verkeerd behandeld of met te veel schoonmaak middel behandelen ofzo. of helemaal niet?? I dont know.
@Vaiana Dat is een hele goeie van het verplaatsen! Nog niet aan gedacht
Door haar ben ik een beetje geïnspireerd geraakt. Wil dezelfde vloer haha. Toen ik hier kwam wonen zat de vloer er boven al in. Nu zes jaar later wil ik eens proberen in mijn kamer boven met een stukje ander vloer. Wist al niet meer welke vlog het was! Dus thanks hiervoor
Weet iemand een goed vegetarisch kookboek? Het mag best uitgebreid, het is voor mijn vriend en die houdt van uitgebreid koken.
Ottolenghi, plenty en plenty more.
Thanks! Heb Plenty besteld. Ben benieuwd!