Ik heb vinyl in de keuken en wat @Vaiana zegt klopt wel. Je ziet bij mij wel duidelijk afdrukken van het gasfornuis/oven toen hij even van zijn plek werd gehaald, verder ben ik er wel tevreden over. Ik had trouwens op een gegeven moment op de keukenvloer ook rare plakkerige vlekken (kreeg ik er niet af met allesreiniger enz) maar beetje Dasty erop en het was verdwenen.
Ik zoek leuke korte spijkerbroekjes, maar waar wel genoeg stretch in zit. Ik heb nu een korte spijkerbroek die echt super strak zit en dat is niet echt fijn. Heeft iemand tips?
Is Keulen leuk voor een weekend weg? Ik denk namelijk dat het misschien een beetje saai/suf is en niet veel te doen. Ik ben er wel eens geweest maar daar herinner ik me amper wat van.
Ja is leuk hoor
Hm ik zou er alleen rond kerst heen gaan, vind Dusseldorf dan bijv leuker voor een weekendje en ligt vrij dicht bij Keulen.
Düsseldorf ben ik al vaak geweest en heeft een beladen gevoel door een heftige gebeurtenis in de familie. Maar ja Keulen is misschien meer een idee rondom kerst!
een hemabon ofzo van een klein bedrag?
een paar leuke hydrofiele doeken die ze daar ook hebben?
sokjes zijn sowieso ook leuk maar wel smaakgebonden misschien, tenzij ze gewoon wit zijn haha
ik denk dat iemand iets als dit altijd wel leuk vindt:
of
Ik heb er een van Noisy May (gekocht bij Vero Moda), die is wel fijn qua stretch! Soortgelijk aan deze: https://www.veromoda.com/nl/nl/vm/trending/denim/regular-waist-shorts-27010864.html?cgid=vm-denim&dwvar_colorPattern=27010864_MediumBlueDenim
Hij zit bij mij aansluitend om mijn bovenbenen.
Toen wij een weekend in keulen waren zijn we een dagje naar phantasialand gegaan. En op de terugweg langs designeroutlet roermond. Mocht je overwegen naar phantasialand te gaan, zoek dan eerst op internet of je goedkopere tickets kan kopen ergens. Wij besloten vrij spontaan dat we erheen wilden dus hadden daar niet naar gekeken, zagen we bij de ingang allemaal nederlanders met kaarten via anwb. En gewone entree is echt 50 euro ofzo
Hier is dat 16:00
Wat koop je voor mensen die 40 jaar getrouwd zijn.
Misschien een bon om samen iets leuks te doen? Bioscoopbon, high tea, dinerbon of nachtje weg.
Bedankt voor de tip! Ik zal er eens naar kijken. Lengte ziet er in ieder geval goed uit!
@NothingAboutSam vraagje, zie dat jij een bank van Made hebt (zoekfunctie). Hoe is de kwaliteit van de bank nu je hem al een tijdje hebt?
Wij zijn vorig weekend geweest, de stad was zo druk op zaterdag! Je kon helemaal geen afstand houden echt niet leuk. Buiten dat vind ik de stad wel gezellig.
Iemand een aanrader voor een goede krachtige blender? Wil er max. 40 aan uitgeven. Heb nu een goedkope blender waar net rook uit kwam en een verbrande geur af ging geven Ik maak regelmatig smoothiebowls, dus hij moet bevroren fruit goed kunnen handelen.
Nee. Ik heb wel redelijk wat ervaring met Edx, Coursera, Udemy en Udacity. Mocht je daar geïnteresseerd in zijn dan stuur maar een pb!
Heeft iemand ervaring met felix matras? Het klinkt te goed om waar te zijn eigenlijk (de prijs voor één duurzaam product)
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Eerder kwam je wel gewoon op de Amerikaanse site.