Durf te vragen #3 (Deel 1)

Niet, is niet meer mogelijk om op de Amerikaanse te bestellen(of überhaupt te komen) tenzij je een vpn gebruikt. Weet ook niet of je nog wel een Nederlands adres in kunt voeren als je via een vpn gaat bestellen. Denk dat dat is omdat je invoerrechten moet betalen als je via de Amerikaanse besteld en via de Franse niet? Maar de Franse heeft niet alles. :rage:

2 likes

Deze toch gewoon? Of was dat die je gelezen had?

Als je parkeert bij een P+R (in dit geval Parallelweg Schiedam), betaal je dan 1x of 2x het dagtarief als je op vrijdag inrijdt en zaterdag uitrijdt (binnen 24 uur).

Ja je hebt gelijk! Dankje

Volgens mij kijken ze wel echt naar de kalenderdagen en niet zo zeer naar 24 of 48 uur. Alleen is het dagtarief het maximale tarief wanneer je de hele dag staat, als je vrijdagmiddag inrijdt en zaterdagochtend uit heb je niet beide dagen een volle dag gestaan, dus misschien dat je dan beide dagen iets minder moet betalen dan het volledige dagtarief.

Moet je echt in Schiedam zijn? Ik heb namelijk vorige week van vrijdagmiddag tot zondagochtend geparkeerd bij Kralingse Zoom (Rotterdam) en dat was volledig gratis als je gebruik maakte van het OV!

1 like

ik moet in Rotterdam zijn, maar wel aan de schiedam kant, dus parallelweg zou het dichtstbij zijn. Maar denk dat ik dan idd P+R Capelse Brug neem, die is gratis en dan ga ik nog wel een half uurtje met ov

1 like

Clever, Keer op Keer, Kolonisten van Catan dobbelspel of snel kaarspel. Saboteur het duel.

1 like

Regenwormen, The Game

1 like

Weet iemand ‘goede’ slechte eigenschappen voor tijdens een sollicitatiegesprek? Het is voor een bijbaan in de schoonmaak. Vind het zo’n kutvraag haha, of ik zet mezelf heel slecht neer of ik kan nergens op komen en doe alsof ik geen slechte eigenschappen heb

Dobble!!

2 likes

Misschien de negatieve kant van je goede eigenschappen benoemen? Dat er ook een valkuil aanzit, wat die is en hoe je die oplost.

1 like

Waar moet je in Rotterdam centrum zijn voor terrasjes?

Mag ik vragen welke earcuffs jij hebt?

Ik heb een hele fijne van Ali! Vind ze overal zooo overpriced…

1 like

2 random vragen:

Draadje van mijn beugel heeft een scherp puntje gekregen: kan ik naar elke random ortho of is het het handigste om naar die te gaan waar ik 20 jaar geleden zat?

En heeft iemand een foto van het dan Humphrey konijn?

@Sjern d’r avatar is het konijn.
En ik heb geen beugel gehad dus dat andere weet ik niet

2 likes

Vraag 1 geen idee. Ik zou De ortho in jouw buurt even bellen.

Vraag 2:

7 likes

Jaaa, thanks!! Hahaha ik had het erover met vriendinnen en die zaten van ehhh, maar heb het net laten zien en ze snapten het meteen :joy:

1 like

Hoe vaak gebruiken jullie ragers voor je tanden?

Tandarts zegt kan vaker dan één keer. Merk dat ze dan niet zo fijn werken en die krengen zijn duur!! Doe ik wat mis dat ik er meer moeite mee heb als ik ze vaker probeer?

Ik zou gewoon je tandarts bellen of een ortho in de buurt, die kunnen dat wel slijpen/lijmen/maken!

1 like