Durf te vragen #3 (Deel 1)

Deze eenmalig en soms halverwege een nieuwe, als ik hem gebogen heb.

Zulke wel vaker, maar weet niet precies hoe vaak.

1 like

Witte de with of de haven!

Mijn tandarts heeft ook een keer m’n draadje gefixt, deed gelijk controle erbij

1 like

Ik gebruik ze tot de haren krom staan of het ijzerdraadje erg gebogen is.

1 like

Mijn draadje zit elk jaar wel een keer los (beetje gek gebit), mijn eigen tandarts maakt het altijd.

1 like

Mijn man heeft ook een draadje en de tandarts heeft die laatst vastgezet toen het los kwam.

1 like

Van alle wekkers die ik heb gehad vind ik een typische digitale wekker wel het allerbeste werken. Door dat kut geluid kan je gewoon niet heen slapen. (Plus ik kweek geen irritatie met bijvoorbeeld vogelgeluiden. Was iemand hier die dat had toch? Ivm wake up light en vogels.)

1 like

Ik heb een goedkope smartwatch om m’n pols in de nacht. Die trilt als m’n wekker gaat. Ik vind dat heel fijn, rustig wakker worden en m’n vriend hoort dan de wekker tenminste niet na bijvoorbeeld een nachtdienst.

1 like

Je hebt er nu al één maar goed ik heb er een van Vanguard World. Al jaren en wil eigenlijk deze nieuwe: https://www.vanguardworld.com/collections/photography-bags/products/havana-48bl
Ik vind die super leuk omdat je er niet aan ziet dat het een cameratas is en op vakantie kan je er ook gewoon andere spullen in doen. En het camerastuk kan er uit en dan kan je hem als rugzak gebruiken.
Maar goed, voor als je deze je niet bevalt of iemand anders dit toevallig leest en nodig heeft. :wink:

1 like

Al aan twitter gedacht? Weet niet of ze dat hebben maar ik vind dat altijd chill voor als er iets met een pakje is.

Ik heb een rare vraag, maar ik pas dus heel vaak bloesjes niet doordat het trekt op de rug. Ik kan mijn armen dan niet strekken/achter een pc zitten of moet raar mijn schouders ophalen. Een normale blazer zit op dezelfde manier. Een maat groter is dan veel te groot aan de voorkant. Het gaat echt om van die typische blouse stofjes of blazers. Maar nu vroeg ik me af wat eigenlijk de gemiddelde rugbreedte is van een vrouw met maat S/m 36/38. Of zit dat bij iedereen zo trekkend op de rug? Heeft iemand (met ongeveer dezelfde maat) zin om op te meten hoeveel cm het bij jou is op je rug van oksel tot oksel.
Ik doe die bloesjes wel eens aan maar heb besloten alles wat niet lekker zit weg te doen, maar dat is dus bijna alles :’) En die bloesjes zijn niet slim fit ofzo. Vaak al wijd.

1 like

Oude Haven, Witte de With, Rotown is ook leuk

Ik heb een grotere maat maar bij mij komt het echt door brede schouders en een lang bovenlichaam. Een ‘zwemmersfiguur’ zoals m’n moeder het noemt :joy:

Maar ik vind het super irritant ook. Ik voel me heel erg opgesloten als het trekt als je bijv fietst of iets hoogs wilt pakken

2 likes

Ja dat laatste inderdaad! Ik heb trouwens een kort bovenlijf dus daarom dat een maar groter helemaal niet werkt, ik heb al zoveel stof in de lengte :’)

Als je je vinger op het scherm ingedrukt houdt, dan verdwijnt die tekst. Dan krijg je zoiets:

1 like

Prikkelkoffie prikkelmelkkk

2 likes

Heeft iemand hier pictionary air (gespeeld)? De reviews zijn niet echt super, maar lijkt me wel een leuk spel. Twijfel of ik 'm moet kopen of niet…

https://www.bol.com/nl/p/pictionary-air-gezelschapsspel/9200000113873507/?bltgh=gEyYQ9UpHYL50vUU2SVILg.1_4.5.ProductImage

Ik gebruik mijn telefoon als wekker en heb op de overloop een tweede wekker staan. Die zet ik 10 minuten later, zodat ik wel even kan snoozen en bij de volgende wekker moet ik dus echt mijn bed uit om 'm uit te zetten. (Ik ren ook vaak genoeg weer net zo snel terug naar mijn bed haha, maar het helpt wel echt tegen verslapen en wekkers in je slaap uit zetten.)

Weet niet of je al veel reacties hebt gehad maar ik vond Keulen best leuk! Het chocolade museum is leuk om een keer te zien en ze er zijn best interessante musea die je kunt bezoeken. Wij hebben toen ons weekend afgesloten bij Phantasialand omdat dat we dicht bij ligt!

1 like

Ik heb ook 75! Maar ging even kijken en het knelt vooral een stukje (centimeter of 10/15) daarboven, als je een streep tussen de oksels trekt laat maar zeggen.