Durf te vragen #3 (Deel 1)

Weet iemand een leuk hotel / park / huisje aan het strand in NL wat ook nog beeeeetje betaalbaar is?

Heeft iemand tips voor restaurants in Utrecht die zowel voor vega als vleeseters aan te raden zijn?

Heeft iemand van jullie zich toevallig de afgelopen dagen laten testen op Corona?
Ze benoemden bij de test dat het nu erg druk is en het wel drie dagen kan duren tot je de uitslag hebt.
Ik heb gisteren getest. Heb stille hoop dat ze me vandaag nog bellen maar ben er bang voor.

Bij Kartoffel hebben ze een heerlijke kaasfondue voor vegetariƫrs als je daarvan zou houden. Verder staat daar volgens mij helaas weinig vega op de kaart. Tapasbar El Mundo heeft volgens mij aardig wat vega gerechtjes erop staan wat ik me herinner.

Dankje, misschien is tapas een goede optie indd!

1 like

Een vriendin van me heeft zich ook gisteren laten testen en vandaag al de uitslag gekregen. Het zal ook wel uitmaken per locatie denk ik? Zij woont in Amsterdam iig.

1 like

ANAN (vietnamees) kun je kleine gerechtjes bestellen en delen, zitten ook veel vega dingen tussen. Of waku waku (helemaal vegan maar echt lekker, ook voor vleeseters (tenzij ze heeel conservatief ā€˜ik wil een gehaktbal’ zijn haha).

ANAN ziet er goed uit! Ik krijg ze echt niet mee naar een vegan restaurant vrees ik, maar voor mezelf ga ik waku waku sowieso onthouden, waarom kende ik die nog niet??

Ik wil graag een platenspeler kopen, maar ik heb thuis nog geen versterker en/of speakers. Heeft er iemand misschien aanraders wat betreft versterker/speakers of zelfs voor een platenspeler?

Ja. Je draagt een contrasterende kleur van je eigen huidskleur, dus voor witte tolken is dat vaak zwart of in ieder geval donker. Ik zag ook eens een zwarte tolk en die droeg dan weer juist lichte kleuren.

6 likes

Die ben ik inderdaad ook tegen gekomen in mijn zoektocht! Goed om te horen dat jullie tevreden zijn, ik had ergens het idee dat het geluid misschien minder zou zijn, maar ik weet ook niet helemaal waar ik dat op baseer haha.

1 like

Ik heb deze en ben er erg tevreden mee:

1 like

Heeft iemand fijne draadloze oordopjes die geschikt zijn voor kleinere oren? Die standaard oortjes van Apple doen altijd pijn bij mij

Dit is een shot in the dark maar ik moet het weten:
Ik heb vorig jaar ergens van die ballerina sokjes gekocht, met een anti-slip hiel en een wafel/zigzagpatroon aan de onderkant. Deze zijn echt fantastisch, maar ik heb geen idee waar ik ze heb gekocht. Ik hoef geen aanraders van andere sokken want ik merk dat het nogal persoonlijk is welke wel of niet goed blijven zitten. Ik wil echt specifiek deze sokken met wafelpatroon. Volgens mij worden ze per twee verpakt, want ik kan maar twee paar vinden.

Staat de maat onderaan de sok op het wafelpatroon? Dan heb ik precies die van de Action.

Ik heb oordopjes van Sudio (ik heb de Fem), daar zitten 5 maten siliconen dopjes bij zodat je precies de goede maat voor jouw oor kan kiezen. Ik heb ook kleine oren en de 1-na-kleinste zitten bij mij goed.

1 like

Nee! Ik heb nog even gecheckt en het patroon zit alleen aan de binnenkant.

Wil je eens een foto maken? Ik denk dat ik sokken heb die hieraan voldoen!

Het zijn niet de meest fotogenieke sokken, maar onder is dus de binnenkant en boven de buitenkant.

1 like

ik zie twee zwarte keutels