Dan moet je je helderheid even hoger zetten. Zwarte sokken fotograferen, en dan vooral die ballerinasokjes, is echt niet te doen. Ik zie in ieder geval wel het patroon en het siliconen stukje op de onderste.
Heb je wel eens sokken bij de primark gekocht? Meen zoiets gezien te hebben ⦠maar weet t niet zeker
Het zou kunnen maar als ik op mijn rekening kijk heb ik daar zeker al twee jaar niks gekocht dus ik denk niet dat ik daar toevallig een keer met contant heb betaald.
Heeft iemand ervaring met een CJP pas? Gebruik je hem vaak en krijg je een beetje leuke kortingen op dingen?
Wat zijn een beetje dingen die ze doen tijdens een studenten ontgroening? Ik ben daar altijd super op tegen geweest maar nu gaat mān broertje bij zoān vereniging en ik maak me super druk daarover, lees alleen maar verhalen in het nieuws waar ze levende muizen moeten eten en studenten zelfs sterven
Dat verschilt echt per vereniging en per dispuut/club binnen de vereniging. Degene waar jij over hebt gelezen is gelukkig meer uitzondering dan regel! Bij mij waren het geen heftige dingen en kon ik achteraf om alles lachen.
Kan je wat voorbeelden geven voor mijn gemoedstoestand of mag dat niet?
Ik moest zonder geld, telefoon en sleutels binnen een uur een maaltijd fixen, een t-shirt versieren wat nooit goed genoeg was, bij iedereen langs met eten, een boekje uit mn hoofd leren en daar vragen over beantwoorden, dat soort dingen. Ik vond het mentaal heeeel zwaar en ben ook gestopt, lichamelijk had ik geen problemen
Zou het de Wibra kunnen zijn?
Edit: hier stond een specifieke vereniging
(Haal het zo weer weg )
Ik dacht ik kan last minute nog wel iets van een (betaalbare) camping vinden, maar niet dus. Iemand nog tips voor een camping of park wat nog niet helemaal volgeboekt is en geen 1500 euro kost?
Ik was lid (ben, lid ben je voor het leven) bij een van de vier grootste in Amsterdam en wij moesten voornamelijk werken en vroeg opstaan. 's avonds zingen idd of spelletjes die vooral voor de leden leuk waren. We kregen de eerste dag vla en eieren over onze overall (dus ook geen eigen kleding) heen en dat meurde echt na paar dagen. Maar verder echt alleen dingen waar ik toen al of achteraf om moest lachen. Er werd grappen gemaakt maar je werd nooit echt door het slijk gehaald, alleen de commissie was kut maar eigenlijk gewoon heel grappig, verder was iedereen aardig. Het viel me ontzettend mee en het was vaak gewoon leuk en gezellig. We mochten niet eens zuipen. Ohja en leren zooien, jongens tegen de meisjes.
Haha officieel mag het niet, maar er zijn vrij veel dingen die bij veel verenigingen gebeuren. Smerige dingen eten komt altijd wel terug, net als zoemen. Wij werden een paar uur opgesloten in een donkere kamer en dan kreeg je dus dingen te eten waarvan je ook niet wist wat het was. Een week lang bij Leden logeren zonder dat je spullen mee mocht nemen, of mocht douchen. Vaak word je ritme een beetje op de schop gegooid en krijg je op random momenten opdrachten met shit die je moet regelen of moet uitvoeren.
Je hebt kennismakingstijd voor de vereniging zelf en daarna ga je meestal nog voor een club binnen de vereniging en daar doe je ook weer een soort ontgroening/a-tijd voor. KMT is meestal vrij kort en die a-tijd kon bij ons een aantal maanden duren.
Ik hoorde 2 weken geleden op het nieuws al dat alles in NL vol zit deze zomer, omdat iedereen hier blijft. Dus ik ben bang dat de kans klein is dat je nog iets vindā¦
Ja dat hoorde ik ook, maar dacht dat het wel mee zou vallen dat we wel iets konden vinden. Wordt kamperen in de achtertuin.
Dat is goed te doen! Dont worry!
Hahaha ik moest zo lachen om dit einde. Ik vind een dode vis om je nek redelijk intens wel haha
@Mazikeen ik zou ām vooral meegeven dat hij aan zān eigen gezondheid moet denken. Dus niet dat je 4 liter water gaat adten omdat iemand zegt dat dat moet. Beetje je gezond verstand gebruiken. En duidelijk maken dat die ouderejaars die dit doen het ook maar gewoon een spelletje vinden
Hahaha ja leuk is anders, maar het is niet pijnlijk of kwetsend
Voor mensenā¦
Nee, onwaarschijnlijk. Misschien toch Hema, ik ga binnenkort even de sokken bestuderen daar. Wel lief dat iedereen meedenkt!