Als je een insta account tagt in je insta story maar diegene volgt jou niet. Kan dat account dan jouw story wel zien als je insta op privé staat?
Primark?
Nee
Oké stom. Dus ik moet mijn account dan openbaar zetten om mee te doen. (Dit is een winactie en dan moet je hen taggen in je story).
Ja, dat is helaas vaak zo bij die winacties. Kan je geen screenshot naar ze sturen?
Lief! Het liefst in de natuur en niet dat we zelf een tent oid mee moeten nemen. Drenthe lijkt me leuk, Zeeland en de waddeneilanden lijkt me geweldig maar denk dat het daar heel druk zou zijn en Limburg wil ik ook wel overwegen. Wij hebben vanaf volgende week 2 weken vakantie haha dus ben echt heel last minute.
Google even op minicamping zeeland
Oke dit is niet iets wat je benoemde, maar ik heb vorig jaar rond dezelfde tijd last minute op een klein campinkje in Swifterbant gestaan (flevoland) met hele leuke eigenaren. Daar hadden ze ook een paar huisjes kan ik me herinneren. Kun je naar oostvaardersplassen bijv!
edit: heb je al naar airbnb’s gekeken? Heb ook eens in een leuke airbnb op het drenthse platteland gezeten! Denk dat alle campings in zeeland en waddeneilanden wel vol zitten al (dat was vorig jaar al zo, en nu dus wss al helemaal)
Super lief! Als het de moeite waard is de andere plek wil ik het avontuur wel aan met een tent, maar liever niet haha.
Heel leuk! Ga het uitzoeken, super bedankt.
Heb een super leuke gevonden en aan mijn vriend doorgestuurd. Dankjewel!
@Pax @George @Banananana @Luzarl @crazyplantlady @Canvastas
Heel veel dank voor jullie geruststellende berichtjes! Had zo’n vreselijk artikel gelezen vanmiddag dus dit stelt me wel weer veel geruster, we schelen heel veel in leeftijd dus lastig als ze dan ineens zo groot worden haha
Ik heb gisteravond iets bij Monki besteld maar nog altijd geen bevestiging via de mail. Weet iemand of dit altijd lang duurt bij Monki?
Ik heb advies nodig over een airbnb situatie. Is er hier iemand die goed weet welke rechten ik heb in de coronaperiode? Volgens de app en klantenservice moeten de huurders namelijk akkoord gaan met een verzoek voor volledige terugbetaling maar zij negeren ons volledig.
Dat had ik laatst ook bij Monki. Ik had toen voor de zekerheid een dag later nog maar een keer besteld, toen kreeg ik wel een bevestiging.
Dan zou ik gewoon contact opnemen met Airbnb. Als dat zo is volgens hen kunnen zij wel het geld terugvorderen enem ik aan.
Is wel met een eigen tent, maar echt love de dieren.
Nee dat kunnen ze niet doen, de huurder moet akooord geven maar zij doen gewoon niks
Wanneer heb je geboekt en wanneer zou je aankomstdatum zijn?
Ja na 14 maart helaas. Ik snap ook wel dat de verhuurder niet verplicht is om de volledige refund te accepteren, maar ze reageren gewoon nergens op en dat is echt vervelend. 9-15 aug zouden we daar slapen.