AirBNB Klantenservice gaat dan niks voor je doen, valt niet binnen de voorwaarden. Op een annuleringsverzoek dient eigenlijk wel binnen 48 uur gereageerd te worden door een host, maar ik ben bang dat het erop uit gaat draaien dat je aan de annuleringsvoorwaarden van de host vastzit. Heb je wel echt een annuleringsverzoek gedaan via AirBNB of alleen een los bericht gestuurd?
Nee de klantenservice kan me idd niet helpen. Heb via airbnb een verzoek gedaan en berichtjes gestuurd maar krijg gewoon niks terug.
Wat een vreemde vraag, volgensmij geeft ze zelf op instagram ook aan dat het vervelend als mensen research gaan doen naar haar breakup
Ik heb vannacht een bestelling geplaatst en kreeg meteen een bevestigingsmail. Halfuurtje geleden een rok na bestelt (die was vannacht niet op voorraad) en heb 10 minuutjes geleden de bevestigingsmail gekregen. Is de eerste keer dat ik bij monki bestel, meer ervaring dan dit heb ik niet haha
Is er al 48 uur voorbij sinds je het verzoek hebt gedaan? De host krijgt 48 uur de tijd van AirBNB om te reageren.
Als dat al voorbij is en de host heeft nog niet gereageerd dan moet de mogelijkheid om volgens de gewone voorwaarden te annuleren weer open moeten staan. Dat hoeft niet met goedkeuring van de host als het goed is. Maar dan ben je wel alles kwijt als de host strenge voorwaarden hanteert
Nee ze hebben nog wel even. Ik hoop gewoon dat we samen tot een oplossing kunnen komen maar ze reageren gewoon nergens op, zo zonde
@Branko heb toch maar even gebeld. Er is iets misgegaan dus ik krijg m’n geld terug. Misschien moet ik toch maar eens afterpay gaan gebruiken haha
Zalando, daar heb ik van rechte gekocht maar hebben ze deze ook!
Ik ook, echt lelijk, maar valt natuurlijk voor anderen niet op.
Ik heb zelfs een plukje donshaartjes op mn bil bovenaan.
Mn wax dame verdient echt goud geld aan mij
Je kan eentje op kolen nemen maar duurt lang om op te warme en je moet brand stoken maar is wel ‘echt’ of je neemt een elektrische, is lekker makkelijk maar minder echte bbq vibes. Denk dat dat de eerste keuze is die je ff moet maken!
Een foto in mijn fotogalerij ziet er normaal uit. Dan wil ik hem in mijn IG Stories delen en wordt het super pixelig. Kan ik hier iets aan doen?
Bekijk Guardini Gardini Melbourne 2.0 Barbecue - 2 Branders - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/guardini-gardini-melbourne-2-0-barbecue-2-branders-zwart/9200000118817257?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ik heb deze en vind m echt top! Houd er wel rekening mee dat je ook nog een gasfles moet kopen, ik heb meteen een grote gekocht en die was €50.
Ik zou eigenlijk geen kolen nemen, is wel lekkerder maar het duurt veel langer voor ze warm zijn. Met gas/of elektrisch kun je ook gewoon ff snel de bbq aan zetten.
Wij hebben dus wel een kolenBBQ van Weber (was 100 euro geloof ik). Voor mij is dat de enige vorm van BBQen, qua sfeer en smaak! Inderdaad wel van te voren aanzetten, maar dat hoort voor mij ook bij de charme ervan.
Ik ben ook heel blij met onze electrische. Stopcontact erin en gaan, echt perfect voor luie mensen. Voor echt lekkere barbecue op kolen gaan we gewoon naar mijn ouders of vrienden.
Thijs H. krijgt 18 jaar cel, dwangverpleging en moet €103.000 aan nabestaanden betalen. Hoe werkt dat met die vergoeding? Ik neem aan dat hij dat niet kan betalen, krijgen de nabestaanden het dan toch (van de overheid)?
Verzekering denk ik?
Van de overheid inderdaad als voorschot. Voorheen kon je daar zelf achter aan via een deurwaarder, tegenwoordig wordt in de meeste gevallen de schadevergoedingsmaatregel opgelegd waardoor je het als de dader het niet kan betalen, voorgeschoten krijgt van de overheid (na 8 maanden na onherroepelijk worden van het vonnis, ik verwacht wel hoger beroep dus de nabestaanden krijgen in dat geval nu nog niets)
Ik heb even gemist wie Thijs H is
Stak random drie mensen neer vorig jaar