Durf te vragen #3 (Deel 1)

Heh bah

Thanks @Salmiak @FISSA !

Is er hier misschien iemand die WMO ontvangt of daarmee werkt? Ik zou hier wat vragen over willen stellen.

Kolen duurt iets langer, maar als je er zo’n starter bijkoopt duurt het maar een kwartiertje tot 20 minuten, bbq’en is toch over het algemeen ook niet iets dat je doet als je supersnel met veel haast iets moet eten.

Wet Maatschappelijke Ondersteuning?
Ik sinds kort. Dus als je vragen over de intake hebt, dan kan ik wel wat vertellen

Hoe krijg je een smoezelig wit kleed weer enigszins wit? :slight_smile: Te groot voor de wasmachine

Er was iemand hier op het forum die een stoomapparaat had gebruikt, werkte echt super. Iemand enig idee wie dit was??

Edit: Of was dat voor de bank schoon te krijgen?

1 like

Ik denk dat je Friandries bedoelt!

1 like

Weet niet precies wat je vraag is haha maar ik ontvang hulp daarvan, als je wilt mag je me een pb sturen!

Ik wil morgen graag naar een wat rustiger stukje strand, waar je bijvoorbeeld wat makkelijker topless kunt. Wie weet er een fijn stukje ergens tussen Schoorl en Groote Keeten?

Oh yessss :smirk:
It was the best :innocent:

Opzich zijn alle stranden wel rustig als je een stuk verder loopt vanaf de strandopgang!

Ik wil zo een ding gewoon kopen, lijkt me echt de hemel. Kan ook uren kijken naar filmpjes waarmee ze met profi apparatuur schoonmaken.

Heb even snel gegoogled en weet al wat mijn volgende aankoop wordt als de bruiloft achter de rug is.

4 likes

Welk strandopgang bedoel je? Ben er niet bekend namelijk…

Gewoon elke!

1 like

Ow zo, je bedoelt in het algemeen :blush:

Wij zijn vandaag langsgeweest voor mijn trouwring en qua stenen wil ik oa een diamant en een smaragd.
Niet supergroot maar ook niet zo klein dat je ze amper ziet zeg maar.
Heeft iemand enig idee aan welke prijs ik kan denken?
De stenen zijn zoiets qua grootte want dit is het ontwerp.

Edit : ik heb de prijs niet gevraagd want nja ik wil dit gewoon en tis een familielid die de ring maakt enzo en ik weet dat als ik 't vroeg die zou zeggen daar komen we wel uit

Dit is misschien een betere plek voor deze vraag

Wat Sjern zegt inderdaad! Als je bijvoorbeeld strandafgang Noord in Bergen aan Zee neemt en je langs het strand richting het Noorden loopt duurt het een hele tijd voor je bij de volgende standafgang bent. Op dat soort plekken is het sowieso een stuk rustiger.
Ik moet zeggen dat er in Bergen vrij veel topless wordt gezond, dus ook op de drukke stukken kijkt niemand er gek van op.

1 like

Is er wellicht iemand met een adresje voor mooie kunstplanten? (Niet te shiny bladeren of echt echt nep lijkend)