Durf te vragen #3 (Deel 1)

Yes bedankt! Dan is het een meevaller :smiley:

Hele stomme oplossing en waarschijnlijk heb je het allang geprobeerd maar bij mij helpt stretchen echt zo erg. Twee minuten links, twee recht en dat twee keer per dag heeft echt een wereld van verschil gemaakt voor mij. Ook voor mn rug etc

3 likes

Misschien zo’n blokje papiertjes waarmee je dat begin van een joint rolt. Goh ik ben heel goed in die termen blijkt maar weer.

1 like

Wij hebben deze, lekvrij.
https://www.bol.com/nl/p/sistema-to-go-saladebox-1-1-l-4-compartimenten-limoengroen/9200000038617157/

Heeft ook een vriezer element, houdt het vers bij gebrek aan een koelkast. En een klein dressingbakje. Misschien niet zo duurzaam trouwens, sorry

Stretchen inderdaad, of yoga oefeningen voor het bovenlichaam incl nek.

1 like

Bedankt voor de tip. Inderdaad niet duurzaam en dat vind ik wel echt heel belangrijk!

Ik heb het ook best een paar keer gemaakt met gewoon rauwe zalm uit de supermarkt haha. Is volgens mij ‘officieel’ niet de bedoeling, maar echt nooit problemen meegehad. Gewoon zalmfilet uit de koeing

1 like

Kan wel, maar is 100% minder lekker

1 like

Ooh ja dat absoluut! Maar het kan wel gewoon, dus handig omdat ze niet naar de visboer kan. Beter dat dan geen zalm dan.

2 likes

Late reactie, maar ik zag je post in het grappige postst onder elkaar topic haha.
Ik had dus ooit een collega die geloofde dat de aarde plat was dus heb hem echt zoveel vragen erover gesteld, omdat ik gewoon niet kon geloven dat hij serieus was.
Toen ik vroeg of je van de aarde af zou vallen als je helemaal naar het uiteinde van de aarde zou lopen, zei hij dus ja. En toen vroeg ik dus inderdaad waarom daar dan geen fotos van waren. Hij zei toen dat die hele zone beveiligd is, omdat “we” er niet achter mochten komen dat de aarde dus plat was. Dus daarom zijn er geen fotos want niemand mag daar komen :slightly_smiling_face:

3 likes

Ik heb de Eurom Coolperfect 120 WiFi Mobiele Airco met Afstandsbediening 3500W.

Niet goedkoop maar elke euro waard. Eentje voor de woonkamer en eentje voor de slaapkamer, en we gebruiken ze tot we echt een airco unit op de muur plaatsen.
Een uur geleden heb ik hem in de woonkamer aangezet en de temperatuur is gekelderd van 25 graden naar 22 en de luchtvochtigheid van 55% naar 41.

1 like

Wij hebben ook Eurom. We hebben er drie. De nieuwste is een Eurom coolperfect 180 wifi
5200 watt. Werkt via afstandsbediening en een app! Durf alleen niet te zeggen welk type die andere zijn. Omg. Erg eigenlijk. Voor onze slaapkamers en een voor beneden. Niet goedkoop, werken wel heel goed.

1 like

Ja dat via de app is heel fijn. Als je dan vertrekt naar huis kan je het vast koel maken.

2 likes

We hebben zo’n zwembadje met alleen een opblaas rand aan de boven kant, zoiets:

Maar die ene band is lek. Hoe zouden we nou makkelijk het gaatje kunnen vinden als die al half vol is :joy:?

Met een gieter een rondje om het bad lopen en steeds wat water op de rand gieten. Als het goed is zie/hoor je dan waar het lek zit!

1 like

Kan je niet het bad rond steeds een stukje rand in het water houden. Dat je de bubbeltjes ziet waar het lekt.

1 like

Ik ga kijken, dankjewel!

Hier precies hetzelfde probleem! En kan het gaatje ook niet vinden…

Weet iemand wat voor insect dit is:

Het lijkt erop dat we een plaag hebben. Hoe kun je deze insecten bestrijden?

Een soort wants of een kevertje. Kun je nog wat meer inzoomen? Is ie bruin met rood?