Ja, middenin het centrum. T Eindje klinkt wel goed! Denk dat we de auto daar 2 dagen laten staan, thanksss
Hoe spreek je de naam Aimee uit?
Ă-mee
Met klemtoon Ăš-MEE geloof ik
Of amy, maar eigenlijk inderdaad emee
Iemand enig idee hoe deze touwtjes heten en waar je dit voordelig kunt kopen? Het zit soms bij een bestelling die ik plaats om de borduurgaren of bij een ring. (Achtergrond is een notitieboekje van de HEMA)
EDIT: Heb het idee dat dit het is, but not sure; https://kralen-en-linten.nl/macrame-katoen-koord-2mm-10-meter/
Dit is sisaltouw
Die van Hema is iets stugger, je kan het ook vinden als bindtouw!
Ik weet toevallig dat al die touwtjes bij hun cadeautjes sisal zijn, de ene sisal is ook wat stugger dan de andere, dat henneptouw is bijna hetzelfde
Ja dit is ook heel zacht. Ik heb een soort hennep/sisal van de action. Dit voelt ook aan als katoen.
@Luzarl bij wie ?
Maar het is toch niet van de hemA? Alleen dat boekje toevallig
Oh oeps dat dacht ik!
In augustus geeft ze ook een losse online zangworkshop: https://zanglesinbreda.nl/product/online-workshop-de-belangrijkste-dingen-voor-als-je-gaat-zingen/
Misschien lekker laagdrempelig om het een x uit te proberen?
Yes die had ik gespot! Alleen heb ik die avond 1 jaar verkering met mijn lief dus hoop ik dat er snel nog een workshop komt.
Weet er iemand veel van vogels? Gisteren kwam ik savonds een vogeltje tegen op de stoep, het lag op de rug en leek heel erg te âhijgenâ. Verder was het vogeltje wel helemaal okay, geen gebroken vleugel of pootjes ofzo (of zag er in elk geval normaal uit). Ik had geen idee wat ik moest doen en heb het vogeltje daarom maar van de stoep afgehaald en op de pootjes/buik wat hoger in de schaduw van wat bosjes gezet (nog hoger op een takje lukte niet want het vogeltje wilde de tak maar niet pakken met de pootjes). Was dit okay? Heb ik het vogeltje nu een makkelijker target gemaakt voor katten??? Ik was aan het wandelen en had niks bij me, dus ik kon niets googlen ;-;
Niet heel veel kennis maar ik weet wel dat vogeltjes kunnen gaan hijgen van stress, vermoeidheid of hitte. Dat ie op zijn rug lag is geen goed teken iig, dat is een kwetsbare positie die ze uit zichzelf niet aannemen. Goed dat je hem in een hogere positie hebt weten te krijgen, hopelijk is ie in de schaduw een beetje opgeknapt!
Mijn vriend is het een beetje verleerd om te lezen. Hij kan wel gewoon artikeltjes lezen op internet maar hij kan zich slecht concentreren op een echt boek of op de krant bijvoorbeeld. Ik had dit ook heel lang maar ik heb mezelf toen weer âgetraindâ om goed te kunnen lezen. Hij wil dit op zich ook wel maar heeft niet echt het doorzettingsvermogen wat dit betreft. Mijns inziens komt dit ook doordat hij niet echt heeft geprobeerd om echt âpageturnersâ te lezen. (Kut woord maar weet even geen betere benaming.) Binnenkort gaan we een week naar een camping zonder internetbereik en wifi. Ik neem een hele stapel boeken mee maar ik wil hem graag een boek cadeau doen. Eentje die je echt niet weg kan leggen zodat hij op die manier weer een beginnetje maakt met leren geconcentreerd te kunnen lezen. Heeft iemand goede tips? Mag zowel fictie als non fictie zijn.
interesses
Hij gaat waarschijnlijk De Da Vinci Code meenemen van zijn moeder, ik denk dat dat op zich wel een goede is maar niet helemaal 100% zijn genre. Hij is developer dus op zich geĂŻnteresseerd in alles wat met tech en internet te maken heeft.
Een paar maanden geleden is hij op mijn aanraden begonnen aan âDeep workâ van Cal Newport. Hij vond dat onderwerp wel heel interessant maar hij kwam er gewoon niet doorheen, wat ik op zich ook wel snap want het is een best taai boek.
âHet is oorlog maar niemand die het zietâ heb ik zelf laatst gekocht en vond ik mega interessant, die ga ik denk ik ook voor hem meenemen. Meer in dat genre is dus ook welkom. Voetbalboeken zijn denk ik niet aan hem besteed.
Is het de Da Vinci Code voor jongeren? Misschien kan hij daar eerst mee beginnen
Nee denk het niet, wist ook niet eens dat dat bestond. Maar goede tip! Kan ik hem wel voorleggen.
Het is volgens mij helemaal hetzelfde qua verhaal, maar makkelijker te begrijpen. Kan me voorstellen dat hij anders dat originele boek sneller weglegt
Misschien âPresident vermistâ van Patterson? Mijn vriend vond die spannend genoeg om hem uit te lezen.