Daar zou ik niet mee starten, dat boek is bijna 1000 blz. Dat lijkt me lastig en niet heel motiverend voor iemand die zich slecht kan concentreren op een boek.
Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen! Ik denk ook dat je gelijk hebt qua interesse.
Misschien kun je nog denken aan een boekenreeks? (Da vinci is ook een reeks toch?). Mijn vriend was ook zo, totdat hij de game of thrones boeken ontdekte haha. Volgens mij zijn die helemaal niet zo heel makkelijk te lezen maar ik merk echt dat hij nu na een paar maanden veeel sneller leest! En hij vindt het ook echt leuk om dan weer een nieuw boek in de serie te pakken erna. Ook nog een tip is om misschien ās avonds samen altijd nog even 20 min te lezen in bed voordat je gaat slapen, dan wen je er ook steeds meer aan
Ja dat laatste doe ik dus wel meestal, maar hij gaan dan gewoon slapen terwijl mijn lampje nog aan staat. Denk niet dat ik hem zo ver ga krijgen, maar wie weet ooit.
Ik heb een lichtgrijze droog- en schoonloopmat bij de voordeur liggen maar er gaan cooooonstant haren in zitten die ik er met de stofzuiger niet afkrijg. Elke haar er los uit plukken lukt wel, maar heeft iemand toevallig de tip hoe ik zoān mat sneller schoon krijg?
Met een raam zeem ding. Hoe heet dat eigenlijk? Of is het zo een kokosmat?
Haren van jezelf of dieren?
Ik gebruik dit ding op mijn bank voor de kattenharen en werkt zo snel en makkelijk!
Bekijk Huisdierhaar verwijderaar - Huisdier haar verwijder borstel ā pet hair remover ā pluizenborstel ā haren verwijderen ā kleding borstel & roller ā katten & honden - haar verwijderaar op: https://www.bol.com/nl/p/huisdierhaar-verwijderaar-huisdier-haar-verwijder-borstel-pet-hair-remover-pluizenborstel-haren-verwijderen-kleding-borstel-roller-katten-honden-haar-verwijderaar/9200000123323101?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
als hij geĆÆnteresseerd is in oorlog en geschiedenis in nazi Duitsland vind ik de Bernie Gunther serie ook wel een aanrader. leest ook wel lekker, het verhaal is sowieso goed maar er zit ook voldoende beeldspraak enzo in om je een beetje literair te prikkelen.
Ruitenwisser gebruiken!
Een schoen met een beetje ruwe zool aantrekken en dan met je voet over de mat āvegenā, dan trek je alle haren bij elkaar en kun je er zo een pluk uit trekken. Dit deden wij altijd in de schoenenwinkel waar ik werkte, ging als een tiet!
Heutink en Bruynzeel
Zit hier iemand die verstand heeft van zorgverzekeringen? Ik voel me echt een sukkel maar ik snap er niks van. Ik heb laatst een rekening ingediend bij mijn zorgverzekeraar van een ongecontracteerde zorgaanbieder. Een deel gaat van het eigen risico af en een deel wordt kwijtgescholden. Ik dacht dat ik vanzelf wel een rekening zou krijgen om dat eigen risico te betalen, maar dat is dus niet zo. Ik heb nu wel een betalingsherinnering van die zorgaanbieder met het volledige bedrag. Nu weet ik niet wat ik moet doen en het staat nergens duidelijk op de site. Naar wie moet ik nu dat geld overmaken en moet ik dan het eigen risico + dat bedrag dat zou worden kwijtgescholden overmaken of alleen het eigen risico? Hellllp
Ik moest eerst zelf de rekening betalen en dan wanneer het betaald was indienen bij mijn zorgverzekering.
dus sowieso nu die rekening betalen met het bedrag dat erin genoemd staat. Anders krijg je straks ook nog een aanmaning. Daarna declareren bij je zorgverzekering. Dan kan het zijn dat je niet alles terugkrijgt omdat het geen gecontracteerde zorgverlener was. Vaak betalen ze dan 70/80% van de de marktconforme prijs.
Edit; die zorgverlener heeft nu niks met jouw zorgverzekeraar te maken doordat ze geen contract hebben. Dus zij kunnen niet een deel van de rekening daar nog terugkrijgen. Dus dat is nu aan jou. Het hele bedrag wat op de rekening staat betalen en het dan daarna regelen met je zorgverzekeraar.
Aah dankjewel! Het staat er allemaal zo onduidelijk maar ik ga het op deze manier doen, dan komt het vast goed. Thanks!
Misschien een domme vraag maar misschien weet iemand het toch toevallig haha.
hoevaak veranderen die telefoon Sim only acties nou, bij bijv. Tele.2? Ik mag mijn abbo verlengen want kreeg een melding āHey je mag verlengenā, ik dacht daarom dat mijn huidige abbo dus nu ongeveer zou aflopen dus was al aan het kiezen, maar deze verloopt pas in december 2021?? haha. Nu kan ik wel gebruik maken van een nieuwe sim only actie die er nu dus is, maar ben zo bang dat ik te vroeg ga kiezen en straks in november er ineens een veel betere actie is. Of juist niet en dat zou lullig zijn, haha!
Dat ik dan spijt krijg. Als ik nu dus zou gaan verlengen, gaat dat pas in in december.
Ik zou sowieso even de klantenservice bellen, want voor abonneeās zijn weer speciale aanbiedingen waardoor je nog goedkoper uitkomt en die krijg je niet als je online verlengt
nou toen ik vanochtend belde, klonk het niet zo helaas haha! die jongen wees mij gewoon op de actie die er nu online staat.
en antwoord op mijn vraag kon hij ook niet geven.
Aaah zo flauw
Huh ik kan normaal wel een paar maanden eerder verlengen maar niet een jaar en een paar maanden, dat kan bijna niet kloppen
Lol sorry ik bedoel gewoon december!