Dat klinkt goed! Valt Monki normaal qua maat?
Ja ik vind van wel
Ok ga ik daar ook eens kijken. Dank je!
Soms wel een beetje ruim!
Hi, ik heb perongeluk nagellijm op een houten tafel geknoeid. Weet iemand een manier om dit eraf te krijgen?
Ik vind het ook een beetje ruim! Kwart/half maatje ofzo.
Sorry voor de late reactie, ik heb volgens mij over de notificatie heengekeken. Super bedankt voor je uitleg en je advies (ook aan @Merel)! Ik heb het hoesje nooit gebruikt omdat ik er geen goed gevoel bij had, maar ik zal hem sowieso voor de zekerheid wegdoen. De stank is ook best erg dus dat is ook niet zo fijn, haha
Ik ben op zoek naar een Tumbler. Heb verschillende Chilly flessen voor onderweg, maar zoiets voor thuis, of voor lange auto ritten zou ik mega chill vinden.
Heeft iemand een aanrader voor zo iets? Liefst rond de 750ml en waarbij het drinken en ijs erin ook echt koud blijft zoals bij Chilly flessen. Het liefst zou ik zoiets van Starbucks willen, maar weet niet of deze er zijn?
Foto als voorbeeld.
Mijn vriend heeft er een, en we drinken echt veel bruiswater daardoor. Gelukkig zit de blokker heel dichtbij waardoor omruilen van het cilinder niet veel werk is, en het is wel fijn dat je het dan altijd âin huis hebtâ, het zal vast niet veel goedkoper zijn dan wanneer je huismerk bruiswater koopt, maar scheelt wel veel gesjouw met volle flessen en weer in moeten leveren voor statiegeld. Kan je wel aanraden om er extra flessen bij te nemen zodat je altijd water alvast koud kan leggen voordat je het bruisend maakt, is extra lekker! Mis het als ik thuis ben zonder dat ding wel heel erg nu. Wij doen ongeveer een maand met zoân cilinder en drinken ook wel de 2 liter per dag gok ik. Misschien haal je er totaal iets minder uit, maar scheelt niet superveel denk ik.
Ik heb mijn Sodastream al een paar jaar en gebruik hem wekelijks een paar keer. Nu ook dagelijks met dit weer.
Ik koop ook siroopjes ervoor en drink hierdoor veel meer.
In België kan je gas ruilen in verschillende supermarkten, dus best praktisch.
Ik houd van sterk bruiswater en doe ongeveer 2 maanden met een gasfles.
Ik heb er ook op voorraad liggen.
Mijn mindere ervaring:
Soms leveringsproblemen met de gasflessen in alle 4 winkels in mijn buurt.
En dan zeil ik die gasfles een aantal weken voor niks mee naar de winkel.
Welke sodastream hebben jullie? Ik wil hem cadeau doen aan pap (die drinkt graag bruiswater) maar er zijn er meerdere en ken niet echt mensen die er een hebben!
Ik zou de Crystal (die met glazen fles) niet aanraden. Had die besteld en ofwel was er 2 keer na elkaar iets mis met het systeem ofwel is het gewoon een systeem dat niet zo goed werkt? Is ook veel lomper dan de Spirit, die ik dus wel zou aanraden. Je hebt ook nog de Spirit One Touch, die heb ik ook getest en is best handig maar eigenlijk het extra geld niet waard. En daarbij vind ik het praktischer dat de gewone versie niet in het stopcontact hoeft.
Dus lange uitleg om te zeggen dat ik de Spirit zou aanraden.
Ik heb zo een van Starbucks! Lijkt qua materiaal op een Chilly en heb ook wel het idee dat water langer koud blijft dan in een gewoon glas, maar niet mega lang. Heb de mijne 2 maanden geleden gekocht âŹ12 ofzo, vorige week stonden ze er nog. Is een beetje een bronze/roestige beker met doorzichtig rietje.
Zie dit net pas, maar idd gelukt hierdoor!
Kleine kans, maar iemand die bij de Karwei werkt en weet of er binnenkort weer een actie komt met de vloerkleden? Of een algemene 20/25 % kortingsactie?
Jaren geleden ben ik daar ook geweest. Ben toen naar de kasteeltuinen in Arcen geweest, vond ik heel leuk! Mooi gebied daar trouwens. Ook naar een hele lekkere ijszaak geweest daar, ik ga even kijken of ik die nog kan vinden.
Edit: volgens mij is het ijssalon clevers in Arcen!
Iemand die ook een waterman vulpen heeft? Ik heb de mijne nu een jaar ofzo, maar op de een of andere manier schrijft die niet lekker door. Dat deed die al vanaf het begin niet echt, maar volgens mij hoort dat niet zo. En ik heb geen idee hoe ik dat kan veranderen. Bakje water leggen om de inkt te laten oplossen wat misschien nog in de pen zit helpt ook niet. Iemand tips?
Vlamingen zeggen vaak âHollandersâ i.p.v. âNederlandersâ. Ik weet dat het technisch gezien niet correct is maar ik vraag me af of het voor jullie een soort negatieve connotatie heeft of zo? Voor mij is het gewoon een neutraal woord maar ik dacht ooit eens gehoord te hebben dat jullie dit liever niet horen. Klopt dat?
@Calypso inderdaad de turfhoeve ! Je kunt ook een super lekkere brunch afhalen. Ik vind zelf Toverland (ook in Sevenum) heel leuk. Weet alleen niet hoe het nu is met corona.
Ik vind het zelf altijd zo simpel en ook lelijker klinken, maar ik hoor niet te zeiken want ik ben een Hollander