Ja dat is normaal! Ze hopen dan natuurlijk dat je alvast een abonnement uitkiest en dan zit je nog 2,5 jaar aan ze vast en zo rekken ze die termijn op
Hmm volgens mij hebben ze al heel lang 20 euro voor alles onbeperkt, denk dat dat niet heel goedkoper gaat worden
Ik wil over een poosje een gouden ring kopen voor mezelf. Niet al te duur, max € 750,00. Wat is een beetje een mooie ring/mooi merk? Ik heb echt geen verstand van sieraden. Het mag wel een beetje een opvallende grove ring zijn.
Verder weet ik niet zo goed wat ik mooi vind.
Heeft iemand een tip?
Anna+Nina misschien
Woon je in Amsterdam? Ik ga altijd naar Lyppens in Langebrugsteeg (lol alsof ik elk halfjaar een ring koop). Vind dat ze daar altijd hele mooie dingen hebben en goeie selectie, in prijs ook.
Nee ik woon niet in Amsterdam maar in de omgeving van Utrecht. Maar dat is geen probleem! Dank voor de tip, kan er best een keer gaan kijken.
@Superheroes zit best wat leuks tussen, tnx!
Heeft iemand een tip voor een goede budget vervanger van bodybutters van the body shop? Ik ben echt dol op die hele dikke maar vind 16,- best veel voor zo’n pot
Of eens naar de lokale goudsmit? Dan heb je mss voor en ok bedrag (altijd janken toch hoor) een unieke ring en kun je input hebben?
Ik heb nog geen vervanger gevonden maar the body shop heeft wel regelmatig goede sale vind ik. Ik koop dat meestal een twee keer zo grote pot voor 16 euro, maar ook op de normale maten zit er regelmatig flinke korting op.
Het onweert, maar het liefst wil ik de ventilator aan. Kan dat kwaad, aangezien ze adviseren kabels juist uit te trekken? En kun je sowieso een ventilator de hele nacht aan laten staan?
Is viscose nou wel of niet ademend? Op Google krijg ik wisselende antwoorden. Ik dacht zelf dat het een plastic achtige is die kreukt en krimpt met wassen. Maar Google verward mij.
In de hardebollenstraat in Utrecht zit een kleine goudsmit, misschien dat je daar eens zou kunnen kijken!
ik draag bewust alleen maar katoen en viscose!
ademt zelfs beter dan katoen zeggen ze.
Viscose jurkjes van de Monki zijn echt geweldig voor dit weer
Dat klinkt goed! Valt Monki normaal qua maat?
Ja ik vind van wel
Ok ga ik daar ook eens kijken. Dank je!
Soms wel een beetje ruim!
Hi, ik heb perongeluk nagellijm op een houten tafel geknoeid. Weet iemand een manier om dit eraf te krijgen?