Durf te vragen #3 (Deel 1)

We hebben deze twee mesjes gevonden in de tweedehandswinkel, maar geen idee waar die precies geschikt voor zijn. Weten jullie dat misschien @George of @Bunnyslippers of iemand anders.

1 like

Links is een grapefruitmesje, rechts lijkt me een smeermesje

1 like

Ohw! Nog nooit van gehoord. Hoe gebruik je die precies dan? Is het voor het schillen? Omdat die krom is

Je kan m ermee halveren en dan het vruchtvlees van de velletjes lossnijden, en dan uitlepelen

2 likes

Thanks! Ook wel handig dan denk ik voor sinaasappels enzo.

Wow ik eet best vaak grapefruit maar heb nooit geweten dat daar een speciaal mesje voor bestaat haha. Ik snij die velletjes los met een normaal schilmesje en dat gaat soms best lastig. Ik ga ook maar eens op zoek naar een grapefruitmes dan

4 likes

Wat grappig, ik kende grapefruitmesjes nog niet. Ik dacht dat iemand een Uri Geller-tje met een gewoon mes gedaan had.

3 likes

Jaa gas is echt veel duurder dan elektriciteit!

1 like

Jaa dat denk ik wel, ik heb geen zonnepanelen en ik zit ook op 15 of 20 euro voor elektra met een eengezinswoning in m’n eentje.

Edit: jaa jaa jaa

2 likes

Weet iemand of Monica al is geweest bij de slimste mens?

1 like

Nee nog niet!

Edit: of ze moet gister zijn geweest, die heb ik gemist.

1 like

Nog niet. Erik de Zwart komt er vanavond bij. Nog even geduld

3 likes

Ik zoek het plaatje met een smiley met een enorme lach :grin:, volgens is er ook iemand met deze smiley als avatar!

Ik zag in de programmagids dat ze volgende week woensdag aan de beurt is!

1 like

Heldin!!!

1 like

Heeft er iemand een tip voor een niet al te dure en soepele gin? Voor gin tonic!

Ik vind Gordon’s altijd wel chill, niet duur en vaak in de aanbieding bij gall, maar ook chill om te mixen. Verder drink ik vaak bombay, maar die is wel net wat ā€˜pittiger’

Erik de Zwart ging met 11 seconden de finale in, dus die mocht gelijk weer gaan

3 likes

Als je iemand een vriendschapsverzoek op facebook stuurt en die binnen een paar minuten weer annuleert, krijgt diegene daar dan een melding van? :grimacing:

Goede vraag, zal ik het testen met jou?

1 like