Durf te vragen #3 (Deel 1)

Nope :sweat_smile:

Edit: oh je bedoelt van het verzoek? Ja dat wel, maar dan ziet degene zodra hij de app opent dus niet meer jou verzoek staan

1 like

Weet iemand een écht inspirerend boek over een positiever leven? Alle facetten? Mag best een beeeetje zweverig zijn maar niet te mindfullness want dat hebben we nou wel eens gehad haha

Ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel boeken daarover :exploding_head:

1 like

Volgens mij zie je het sowieso live gebeuren als je ook op FB online bent. Los van de meldingen op je scherm als je niet op FB zit.

En op IG is dat ook, ik zag een like binnenkomen en een paar seconden later was ie weg. Zo typisch. Bye Felicia.

1 like

Ja dat bedoel ik inderdaad! Ah en @FredPaillet dan heeft ze het wel gezien. Ik stuurde de ex van mijn vriend een verzoek toen ik mijn telefoonscherm als zaklamp gebruikte vannacht. Nah ja, is wat het is.

@anon44347600 ik blijf liever anoniem :blush:

Bombay Sapphire.

2 likes

Deze is absoluut de beste ever, met een goeie tonic en grapefruit, maar niet de goedkoopste

2 likes

Hmmm ja Tanqueray. Jullie Bobby’s gin vind ik ook lekker maar absoluut favoriet is Marula

1 like

Misschien die van Kelly Weekers?

Ik krijg binnenkort zonnepanelen en ga dan rond de €42 betalen incl gas. Heb mijn verbruik geschat op 2000kwh en 860m3 gas (heb van vorig jaar alleen cijfers toen ik nog samenwoonde, gas zal wss niet veel lager worden maar stroom is geschat) en mijn zonnepanelen leveren 2277kwh op. Ik zou ook kijken naar een maatschappij met een hoog teruglever tarief (bijv pure energie). Als ik geen gas erbij invul, dan kom ik ook rond de €15 per maand uit.

1 like

Heeft iemand nog toptips voor apps die het leven met een chromebook verbeteren?

Ik wil graag een verzwaarde deken. Ik heb op Amazon dekens van 55,- gevonden, maar bij andere webshops worden ze voor 100+ aangeboden.
Waar moet ik op letten? Qua gewicht zijn ze hetzelfde.

Hoe bedoel je, heb je problemen met je Chromebook? Of bedoel je handige apps in het algemeen?

1 like

Gewoon leuke apps

Oja ik zie het! Op bol.com heeft die twee recensies en beide zijn niet zo positief:(

Ik had ze gezien bij modeliefjemaakt maar weet de prijs niet.

1 like

Heeft iemand het recept van de kip pastasalade van La Cubanita? :pleading_face:

1 like

All time favorite is Money 47 maar die is volgens mij nog best prijzig, iets van 38 als ik het me goed herinner

Wat Nou Als Het Ook Anders Kan - Janne Schuijn. Je kunt op haar Insta kijken om alvast beetje idee te krijgen.

Weet iemand een leuke stad en aanrader voor een hotel voor 1 of 2 nachtjes?

Voorkeur gaat naar oa Veluwe / Achterhoek / Breda / Zwolle (of een andere tip :nerd_face:), geen randstad of Zeeland.

Harderwijk is leuk, vind ik.

2 likes