Hahahaha “ik gun je beter broer”
Hee, ik train liever met iemand anders, omdat we beiden een andere manier van boksen hebben. Oid
Ik zag ooit een perfect appartement op Esteon. Een tijdje nadat ik had gereageerd kreeg ik de melding dat het appartement van de site verwijderd was, met als reden dat het toch niet meer verhuurd zou worden. Toen ik dat bij een andere reactie weer kreeg, heb ik het maar opgegeven. Ik heb zelf mijn appartement via Funda (en dan via een makelaar) gevonden, maar ken ook veel mensen die via kamernet een appartement of studio hebben gevonden.
Wss heb je er nu niks meer aan, maar ik zou de foto dan als achtergrond op je ontgrendelscherm zetten, hoef je alleen te zorgen dat het scherm niet uit gaat maar kun je wel overtrekken.
Ik ken best veel mensen die via mvgm iets gevonden hebben
Wat is nou het beste all you can can eat sushi restaurant omgeving Den Haag?
Esteon had bij mij appartementen die al 4 dagen online stonden dus die waren al weg (
). Ik vond zelf pararius heel fijn!
Arcener Bakhuys!
@grace
Je had toch “laatst” een goddelijk humus recept gedeeld? Met extra veel knoflook en/of citroen?
Ik wil binnenkort graag zelf humus maken maar ik kan dit recept niet vinden via de zoekoptie 
Hopelijk heb je ervan genoten haha
Ow ja dat kan natuurlijk ook 
Ik heb zo’n stekker en vorig jaar hielp dat heel goed, toen zat ie wel in het stopcontact onderhand naast mijn hoofd. Nu hangt er een op de gang en doet precies niks.
Geweldig! Dankjewel
Vermoedelijk kun je naar de ingrediënten kijken als je naar de Mcdonalds site gaat en deze op Frankrijk zet.
Heb je net wat meer info
Iemand die ik ken leest iedere dag ‘scripture’ maar is dat de bijbel of bijbelcommentaar of gewoon christelijke literatuur? Ik kan het niet vragen want ik deed of ik wist wat ze bedoelde. Google helpt ook niet echt.
Oh volgens mij kan het zowel de Bijbel als de Koran als ieder heilig boek zijn?
Ik vraag me af of het slim is om een testament te nemen.
De situatie is als volgt: ik ben getrouwd, ik heb geen bergen spaargeld en ik heb geen huis of andere bezittingen van hoge waarde. Ik krijg nu een kind, en mijn schoonouders hebben het steeds over een testament. Maar het lijkt mij vooral een onnodig hoge kostenpost. We willen ook over ongeveer een jaar een huis kopen, en ik neem aan dat je het dan weer moet wijzigen.
Het enige wat er dan in komt te staan is wie de voogdij krijgt indien wij beiden komen te overlijden, toch?
Dijonnaise is dat meestal van Amora
Ik vind die van Heinz ook wat zuurder smaken dan de Belgische en Nederlandse mayonaise maar leunt meer naar BE.