Durf te vragen #3 (Deel 1)

ik dacht dat je letterlijk je ipad wilde bevriezen :snowman_with_snow:

12 likes

Hoe zeg je iemand vriendelijk dat je niet met diegene wilt trainen? Er is een dame op kickboks die altijd mega lomp is. Ze slaat echt super hard, maar ze kan niet goed mikken, waardoor hij soms in je gezicht komt of keihard tegen je schouder. Twee weken geleden ben ik geblesseerd geraakt, omdat ze haar knie keihard tegen mn scheenbeen aan ramde. Dus ik wil niet meer met haar trainen, maar vind dat best lastig om te zeggen, want:“Hoi ik wil niet met je trainen, want je bent lomp” vind ik nogal hard haha. Wil haar niet kwetsen, maar wil er ook niet omheen draaien

ey kil we viben niet, bye

18 likes

Nog over die choker @Vaiana geen Claires helaas hier in de stad, en @Merel met die zoektermen krijg ik ook echt online hits. Denk dat ik gewoon wat bestel dan! Ik had het idee een kinderfoto van mij + een vriendin na te maken dit weekend, maar dat wordt hem toch niet meer

Hahahaha “ik gun je beter broer”

9 likes

Hee, ik train liever met iemand anders, omdat we beiden een andere manier van boksen hebben. Oid

1 like

Heeft iemand ervaring met Esteon? Of heeft iemand een andere fijne site voor het zoeken van een woning? (appartement/studio)

Ik zag ooit een perfect appartement op Esteon. Een tijdje nadat ik had gereageerd kreeg ik de melding dat het appartement van de site verwijderd was, met als reden dat het toch niet meer verhuurd zou worden. Toen ik dat bij een andere reactie weer kreeg, heb ik het maar opgegeven. Ik heb zelf mijn appartement via Funda (en dan via een makelaar) gevonden, maar ken ook veel mensen die via kamernet een appartement of studio hebben gevonden.

1 like

Wss heb je er nu niks meer aan, maar ik zou de foto dan als achtergrond op je ontgrendelscherm zetten, hoef je alleen te zorgen dat het scherm niet uit gaat maar kun je wel overtrekken.

2 likes

Ik ken best veel mensen die via mvgm iets gevonden hebben

1 like

Wat is nou het beste all you can can eat sushi restaurant omgeving Den Haag?

Esteon had bij mij appartementen die al 4 dagen online stonden dus die waren al weg (:roll_eyes:). Ik vond zelf pararius heel fijn!

4 likes

Arcener Bakhuys!

1 like

@grace
Je had toch “laatst” een goddelijk humus recept gedeeld? Met extra veel knoflook en/of citroen?

Ik wil binnenkort graag zelf humus maken maar ik kan dit recept niet vinden via de zoekoptie :grimacing:

Hopelijk heb je ervan genoten haha

@LizzyBennet @Yzile @soarin @LaPetiteRobeNoire dank allen, dan ga ik niet betalen voor Esteon iig!

2 likes
2 likes

Ow ja dat kan natuurlijk ook :crazy_face:

1 like

Ik heb zo’n stekker en vorig jaar hielp dat heel goed, toen zat ie wel in het stopcontact onderhand naast mijn hoofd. Nu hangt er een op de gang en doet precies niks.

1 like

Geweldig! Dankjewel