Durf te vragen #3 (Deel 1)

Tuincentra hebben heel veel van dit soort tafeltjes

1 like

Voor zover ik weet wordt uitchecken en binnen 35 minuten weer inchecken gezien als ‘overstap’ en verandert het tarief van je reis niet. De tijd van de start van je reis (incheck) bepaalt wat je betaalt. Als je langer dan 35 min wacht, dan is het een nieuwe reis en zou je dus het kortingstarief betalen

Monica zit er hoor😄

Yes yes morgen weer kijken :blush::crazy_face:

Zijn er mensen die interesse hebben in gratis kaarten voor The Next Web conference begin oktober dit jaar? (Grote internationale tech conferentie.) Het is dit jaar door covid helemaal digitaal dus je zou het eventueel zelfs tussen je werk door kunnen bijwonen.

Ze hebben een constructie bedacht waarbij jouw kaart pas geldig is op het moment dat er drie anderen zich via jou hebben aangemeld. Ik moet nog twee mensen die zich via mijn referral link aanmelden. Ik denk niet dat ik die link hier mag posten, maar bij interesse stuur me een PB!

(En mocht ik meer dan 2 berichten krijgen dan zal ik geïnteresseerde weer naar jullie doorsturen zodat jullie ook genoeg referrals krijgen. )

Weet iemand een leuke site om “gefeliciteerd met de geboorte van je baby”-kaartjes te kopen? Ik heb een babyboom in de omgeving en wil een voorraadje inslaan. Liefst dubbele kaarten (ipv enkel/ansichtkaart) en genderneutraal.
Ik vind bijvoorbeeld deze stijl leuk:

(maar hele hoge verzendkosten als ik er meerdere neem).

Wat/waar zijn de fijnste lingeriezaken in Nederland voor grote maten? Maakt niet uit waar, maak dr wel een dag/weekendje weg van met vriend

Ik vind Superbra heel fijn! Zit in Utrecht en Rotterdam

3 likes

Als er staat 0.10 mg. Is dat dan 10 of 1 mg?
Zeg je dan -nul komma een- of -nul komma tien-?

Gewoon 0 punt 10 mg?

Superbra inderdaad! (Zelf heb ik positievere ervaringen in Utrecht dan in Rotterdam, maar dat kan toeval zijn.) In Breda heb je ook nog Naron, daar hebben ze een net iets ander assortiment, dus ik kom wel bij allebei

1 like

Ik kom er dus niet uit of het tien of een is. Iets met de laatste nul valt weg? Idk.

Ik zou zeggen dat het geen 10 of 1 mg is, maar één tiende van een mg. En zou 0 komma één zeggen.

1 like

Dan zeg je nul komma een. Maar het is 0.1 mg dus dat is niet gelijk aan 1 of 10. Het is 10 keer minder dan 1 mg

1 like

Het is 0.10mg, je haalt geen nul weg en het is ook geen 1. :slightly_smiling_face:

1 like

@Twonights @Pax @anon42887991 Dank allemaal. Hier was ik zelf niet capabel genoeg voor. Ik weet nu tenminste hoe ik het moet zeggen.

2 likes

Maar als er 0,10 staat zeg ik toch nul komma tien? Dat staat er. Als er 0,1 staat zeg ik pas nul komma één.
Ook al is het even veel

Welke (wasbare) mondkapjes zitten het lekkerst? Die gewoon te koop zijn bij de drogist of een andere gangbare offline winkel

HEMA!

1 like

Ik kan het eigenlijk al maanden weer krijgen! Ik heb het idee dat het bij de Lidl wel vaker ligt dan bij de Appie.