Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik heb nu 2 jaar onbeperkt van tele2 en ik vind het top. Nooit gedoe met WiFi, altijd hotspot voor m’n laptop en ipad. Ik heb alrijd bereik maar woon in de randstad

@Pax @Raymond
Thanks! Ze krijgen echt super slechte reviews dus ik durf niet zo goed. Kijk nu naar Vodafone maar das meteen weer een stuk duurder.

Ik heb onbeperkt van kpn en betaal €36 per maand.

Oh ik heb er echt nog nooit een probleem mee gehad! Heb al jaren tele2 en voor 25 euro vind ik het echt een goede deal

Wij willen morgen erop uit en iets leuks doen, maar we weten niet wat. Hebben jullie tips?

Centro staat nu bovenaan het lijstje, maar zijn we nog niet zeker van. Bang dat we weer met wen uurtje klaar zijn haha.

Vanaf Leeuwarden max 2.5-3 uur rijden.

Ik heb al jaren tele2 en nog nooit problemen gehad. Je kunt je bundel ook steeds aanpassen als je zou willen

Ik vind de app niet werken en de klantenservice niet professioneel maar verder is het prima

Als ze in een ander album staan dan kan je ze toch in recent verwijderen?

Nee, dan verdwijnt 'ie overal!

Jaaaa omg die klantenservice!!! Ze deden daar echt alsof ik als sloeber een Rolls Royce wilde leasen toen ik als student een Iphone 8 bij mn abbonnement wilde (verlengen). Dus ga daar nu weg want ben beledigd haha.

Heb echt nog nooit problemen met Tele2 gehad. Zit ook echt al sinds de Motorola Razr bij ze. Enige vervelende is, dat ze rond het einde van je abo je anoniem gaan opbellen om te verlengen.

Ja, uit Otje van Annie MG Schmidt. https://youtu.be/qk5Uw2jC8pU

2 likes

Ik heb er toevallig eentje te koop, welke zoek je?

Welke heb je? Mijn schoonmoeder wil er 1, alles behalve de italiaanse (die heeft ze al)

1 like

Ik ga toch even een gokje doen hier. weet iemand waar ik van DW Home een Pumpkin spice kaars kan kopen? Heb een Nederlandse webshop gevonden die DW kaarsen verkoopt maar dan weer niet de ekte pumpkin spice. Heb deze ooit twee keer kunnen scoren bij TK maxx maar die had ze vandaag bijv niet. Mocht iemand de gouden tip hebben, alvast heel erg bedankt <3

(Of wellicht een tip voor een andere goeie pumkin spice kaars)

Ik zou dan gewoon zo’n houder kopen om je telefoon in te klemmen als je er mee wil navigeren! Of heb je een popsocket? Die hebben houders die je in het ventilatierooster kan doen en dan hang je zo je telefoon er in.

1 like

Weet iemand een gratis makkelijk programma waarmee ik video’s kan bewerken. Ik heb een laptop dat met Windows werkt.

Zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/cacious-universele-tablet-houder-voor-dashboard-auto-autohouder-o-a-voor-ipad-samsung-galaxy-tab/9200000082015673/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DX0UOog-O%40cm76-x6t3X-FwAABUw%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D3%26itm_id%3D9200000082015673&bltgh=iiY5vrLTMxIvfj91-E1Mow.1_6_7.10.ProductImage

Sorry voor de mega lange link :sweat_smile:

1 like

Bij Apple zelf hoefde ik online niets te doen en kreeg ik het product met korting. Bij de Amac moest ik enkel een foto van mijn werknemersspas uploaden (waar geen jaar of wat dan ook op stond maar was voldoende)

1 like

Iemand enig idee bij welke normale winkel ik zo’n plastic handschoenen kan krijgen, van het soort dat bij tankstations ligt? Eerste resultaten via google teringvaag haha