Ik haal altijd voor drie maanden (Diane dus herhaalrecept nodig via huisarts), maar betaal volgens mij geen uitgifte kosten meer? Ik dacht dat dat alleen bij de eerste keer ophalen was?
Zou dat maar eens checken. Ik betaal die wel telkens? Maar normaliter haal ik de pil maar eens per 10 maanden (want jaar is het nooit want 21 pillen per strip) dus geen idee of ik dat meermaals per jaar betaal voor hetzelfde medicijn, volgens mij wel want bij andere dingen staan die kosten er ook elke keer bijā¦
Hm ga de volgende keer eens opletten, staat het los op de factuur? Je hebt me er in elk geval aan herinnerd dat ik weer een nieuw doosje moet bestellen
bij mij echt in een specificatie overzicht als ik bij de zorgverzekeraar inlog!
Dit herken ik ook wel! Dat het voelt alsof de omgeving opeens heel vreemd is en je denkt huh is dit thuis? Het voelt niet als thuis. En dan momentje later is het inderdaad weg. Heb het wel vaker als ik half slaperig ben of gewoon heel moe.
Heeft iemand hier onbeperkt internet en zo ja van welke provider en bevalt het? Is Tele2 aan te raden?
Ik heb nu 2 jaar onbeperkt van tele2 en ik vind het top. Nooit gedoe met WiFi, altijd hotspot voor mān laptop en ipad. Ik heb alrijd bereik maar woon in de randstad
@Pax @Raymond
Thanks! Ze krijgen echt super slechte reviews dus ik durf niet zo goed. Kijk nu naar Vodafone maar das meteen weer een stuk duurder.
Ik heb onbeperkt van kpn en betaal ā¬36 per maand.
Oh ik heb er echt nog nooit een probleem mee gehad! Heb al jaren tele2 en voor 25 euro vind ik het echt een goede deal
Wij willen morgen erop uit en iets leuks doen, maar we weten niet wat. Hebben jullie tips?
Centro staat nu bovenaan het lijstje, maar zijn we nog niet zeker van. Bang dat we weer met wen uurtje klaar zijn haha.
Vanaf Leeuwarden max 2.5-3 uur rijden.
Ik heb al jaren tele2 en nog nooit problemen gehad. Je kunt je bundel ook steeds aanpassen als je zou willen
Ik vind de app niet werken en de klantenservice niet professioneel maar verder is het prima
Als ze in een ander album staan dan kan je ze toch in recent verwijderen?
Nee, dan verdwijnt 'ie overal!
Jaaaa omg die klantenservice!!! Ze deden daar echt alsof ik als sloeber een Rolls Royce wilde leasen toen ik als student een Iphone 8 bij mn abbonnement wilde (verlengen). Dus ga daar nu weg want ben beledigd haha.
Heb echt nog nooit problemen met Tele2 gehad. Zit ook echt al sinds de Motorola Razr bij ze. Enige vervelende is, dat ze rond het einde van je abo je anoniem gaan opbellen om te verlengen.
Ik heb er toevallig eentje te koop, welke zoek je?