Welke heb je? Mijn schoonmoeder wil er 1, alles behalve de italiaanse (die heeft ze al)
Ik ga toch even een gokje doen hier. weet iemand waar ik van DW Home een Pumpkin spice kaars kan kopen? Heb een Nederlandse webshop gevonden die DW kaarsen verkoopt maar dan weer niet de ekte pumpkin spice. Heb deze ooit twee keer kunnen scoren bij TK maxx maar die had ze vandaag bijv niet. Mocht iemand de gouden tip hebben, alvast heel erg bedankt <3
(Of wellicht een tip voor een andere goeie pumkin spice kaars)
Ik zou dan gewoon zo’n houder kopen om je telefoon in te klemmen als je er mee wil navigeren! Of heb je een popsocket? Die hebben houders die je in het ventilatierooster kan doen en dan hang je zo je telefoon er in.
Weet iemand een gratis makkelijk programma waarmee ik video’s kan bewerken. Ik heb een laptop dat met Windows werkt.
Bij Apple zelf hoefde ik online niets te doen en kreeg ik het product met korting. Bij de Amac moest ik enkel een foto van mijn werknemersspas uploaden (waar geen jaar of wat dan ook op stond maar was voldoende)
Iemand enig idee bij welke normale winkel ik zo’n plastic handschoenen kan krijgen, van het soort dat bij tankstations ligt? Eerste resultaten via google teringvaag haha
Ik zag ze een half jaar geleden ofzo bij Praxis liggen toen ik op zoek was naar ander soort handschoenen.
Kan iemand me motiveren om te gaan sporten?
Heeft iemand ervaring met kleding verkopen op bijv. Vinted? Denken jullie dat maat 42/44 een beetje verkoopt? Of is het meer voor s/m?
@eiland gogogo!!
Een vriendin van mij heeft veel in maat 42/44 kunnen verkopen op Vinted, alleen ging het niet zo snel. Er was geloof ik wel wat gedoe met terugsturen/verzenden.
Ik heb toevallig de laatste tijd wat verkocht in deze maat. Meeste broeken voor 2euro ps maar dikke prima verder!
Je kunt het Je kunt het
Je hebt misschien geen zin (zo gaat het bij mij vaak) maar daarna voel je je wel super goed!
Heeft iemand zo’n verzwaarde fleecedeken en is het de hype echt waard?
Heeft iemand ervaring met Total B.ody B. alance ? Soort dieet coach in Brabant. Op zoek naar echte ervaringen haha.
& @Flamoes Yes, I did it En inderdaad, achteraf voel je je altijd beter. Thanks voor de support!
Weet iemand misschien wat voor font dit is of misschien weet iemand een ander mooi font dat hier op lijkt?
Bayshore Bayshore