Het is raps!!! Nee parmezaanse kaas
Weet iemand waar je dit soort bhâs kunt kopen? Deze shop heeft hele slechte reviews dus liever niet hier bestellen
Ik heb ze van Primark, maar dan zit de padding los en die wilt nog wel eens verschuiven in de was⊠dus als iemand hier betere tips heeft
Zijn er meer mensen die weinig herinneringen aan vroeger hebben? Ik kan me bijvoorbeeld bijna niks herinneren van de basisschoolperiode, zo gek. En vooral jammer ook.
Ugh ik ben in zoân domme whatsapp scam getrapt waarin ze je jouw je verificatiecode van whatsapp laten sturen en dan via een vriend/vriendin die ze al gehackt hebben daarom vragen. Ik zat vooral in het âniet op linkjes klikken!â maar had dus een screenshot gestuurd van âwat is ditâ dus toen konden ze mijn whatsapp ook inbreken. Toen heb ik snel mân whatsapp verwijderd van mân telefoon. Weet iemand of je dan ook automatisch uitlogt van alle desktop-whatsapps die evt nog openstaan?
Whatsapp in browser werkt alleen als het ook op je telefoon in verbinding staat. Weet niet of het dan automatisch uitlogt.
Je kan wel op whatsapp op je telefoon bij instellingen uitloggen op alle andere apparaten waar je bent ingelogd.
Dit heb ik ook! Ik ben blij dat ik ergens nog een paar fotoâs van die tijd heb liggen, maar echt eigen herinneringen heb ik daar ook niet echt van
Ja het kutte is dat ik nu niet meer in de app kom (Na opnieuw installeren) omdat ik âte vaak een code heb geradenâ. Dus ik had éérst alles moeten uitloggen en daarna verwijderenâŠ
Ik vind die van de Primark heel fijn, maar ik haal de padding eruit dus geen last van schuivende pads oid. Ze zitten in een 3-pack voor âŹ12 en hebben verschillende kleuren (ik heb zwart/zwart/zwart en zwart/wit/grijs).
Is dit nog relevant?
Ah ja thanks! Ik wacht denk ik even de 12 uur af die ik nu moet wachten tot ik weer kan verifieren en als ik er dan nog steeds niet in kom ga ik âm maar laten deactiveren door whatsapp dan. Dan ben ik alleen al mân chatgeschiedenis kwijt wat ik erg jammer zou vinden
Die op de foto kun je op AliExpress kopen. Echt voor 2 of 3 euro ofzo, heel chill. Ze vallen wel klein!
Pri heeft chille en monki, ik haal pads er uit
Edit: hier bijvoorbeeld https://m.nl.aliexpress.com/item/4000473548699.html @Banananana maar als je rondkijkt zijn er heel veel winkels met veel variaties op deze behaâs!
Edit2: sorry voor de spam, het werd een reply in plaats van een edit
Thanks! Ging meteen zelf ook kijken maar deze pas ik niet helaas
Jammer! Maar je vindt vast een alternatief aangezien er veel verschillende modellen zijn, ik zie regelmatig bij de reviews fotoâs van mensen met een wat grotere cup
Zijn er ook mensen hier die golfsurfen? Ik wil lessen nemen maar ben opzoek naar een leuke surfschool in Noord-Holland (liefst zo veel mogelijk bovenin).
Of wellicht iemand die met mij lessen wil volgen? Lijkt me super leuk! Of met een klein groepje zelfs?
Ik ben vaker op surfvakantie geweest, maar wil nog steeds graag lessen in NL. Lijkt me leuk om samen te doen, ik ken ook wel een paar surfscholen
Oh dat lijkt me geweldig een surfvakantie! Ging je dan alleen? Welke surfscholen ken je? Lijkt me best leuk namelijk om mensen te ontmoeten, te surfen en dan lekker een borreltje te drinken daarna!
Yes, was heel leuk! Ben een paar keer op surfkamp in Mimizan geweest en vorig jaar voor het eerst in Zarautz, met vrienden, maar je ontmoet heel makkelijk mensen daar. Aan één jongen die ik 5 jaar geleden heb ontmoet heb ik zelfs mijn baan overgehouden, haha. We kunnen wel DMâen om een keer een lesje ergens te doen?