Durf te vragen #3 (Deel 1)

Die op de foto kun je op AliExpress kopen. Echt voor 2 of 3 euro ofzo, heel chill. Ze vallen wel klein!

1 like

Pri heeft chille en monki, ik haal pads er uit

1 like

Edit: hier bijvoorbeeld https://m.nl.aliexpress.com/item/4000473548699.html @Banananana maar als je rondkijkt zijn er heel veel winkels met veel variaties op deze beha’s!

Edit2: sorry voor de spam, het werd een reply in plaats van een edit

Thanks! Ging meteen zelf ook kijken maar deze pas ik niet helaas

1 like

Jammer! Maar je vindt vast een alternatief aangezien er veel verschillende modellen zijn, ik zie regelmatig bij de reviews foto’s van mensen met een wat grotere cup :smiley:

1 like

Zijn er ook mensen hier die golfsurfen? Ik wil lessen nemen maar ben opzoek naar een leuke surfschool in Noord-Holland (liefst zo veel mogelijk bovenin).

Of wellicht iemand die met mij lessen wil volgen? Lijkt me super leuk! Of met een klein groepje zelfs?

2 likes

Ik ben vaker op surfvakantie geweest, maar wil nog steeds graag lessen in NL. Lijkt me leuk om samen te doen, ik ken ook wel een paar surfscholen :hugs:

1 like

Oh dat lijkt me geweldig een surfvakantie! Ging je dan alleen? Welke surfscholen ken je? Lijkt me best leuk namelijk om mensen te ontmoeten, te surfen en dan lekker een borreltje te drinken daarna!

1 like

Yes, was heel leuk! Ben een paar keer op surfkamp in Mimizan geweest en vorig jaar voor het eerst in Zarautz, met vrienden, maar je ontmoet heel makkelijk mensen daar. Aan één jongen die ik 5 jaar geleden heb ontmoet heb ik zelfs mijn baan overgehouden, haha. We kunnen wel DM’en om een keer een lesje ergens te doen?

2 likes

Oeh leuk! Eerst eens een paar lesjes volgen in NL en wellicht daarna een surfvakantie overwegen

1 like

Ik heb over een paar weken twee weken vrij en heb me er inmiddels bij neergelegd dat ik niet naar het buitenland kan. Dus nu heb ik bedacht dat ik misschien maar een tour door Nederland moet doen. Hebben jullie suggesties voor leuke hotels in Nederland in een omgeving waar je mooi kunt wandelen?

Ja, ik heb dit ook. Kon me op de middelbare school al niet meer goed herinneren hoe mijn basisschool eruitzag. Mijn vriendinnen weten ook veel meer herinneringen uit mijn leven dan ik. Soms baal ik er behoorlijk van. Ik hou wel vrij regelmatig een dagboek bij, en maak veel foto’s, omdat ik het idee heb dat het helpt (en al blijft de ‘echte’ herinnering niet hangen, dan heb ik in ieder geval de momenten van de foto’s.

Ik heb sinds een paar dagen zo’n trek in een rode lolly met kauwgom binnenin. Weet iemand waar je die kunt kopen?

Liggen in de meesten supermarkten bij het snoep of bij de Jamin.

Ik heb je een priveberichtje gestuurd!!

Mogen wij niet weten hoe druk het nu op Den Haag CS is?

7 likes

Zeker wel, was alleen benieuwd naar welke halte ze precies moest en dacht priveberichtje is dan wel handig :slight_smile:

1 like

Ik weet niet of de beha hier exact op moet lijken, maar bij Uniqlo hebben ze soortgelijke.

1 like

Ik vond het de dagen dat ik met de trein of tram was niet druk! (in de spits). Zéker niet zo druk als voor corona in ieder geval. Maar dat was nog wel in de prime time vakantie voor ambtenaars haha dus geen idee hoe het vanaf deze week weer is.

1 like

Hoe lang is het leuk om in je eentje in een sauna/spa gebeuren te zijn? Zal vast per persoon verschillen maar ik dacht uur of 3 en iemand anders zei 9 uur :sweat_smile:. Je moet nu ook aankomst en eindtijd doorgeven dus kan het niet echt op dag, zelf pas gaan bekijken.

Maar je mag toch ook eerder weg? Ik ben al 2 keer in corona naar de sauna geweest en heb eind tijd gewoon lekker laat gezet(we bleven ook lang hoor), omdat ik alle tijd wil hebben.

Ik vind ook niet dat je het teveel moet plannen! Gewoon kijken hoe je je dan voelt en 4 uur lijkt me wel weer kort :stuck_out_tongue:
Leuk en veel plzier!

1 like