Durf te vragen #3 (Deel 1)

Wij hebben de Motorola Moto Z (https://www.google.com/amp/s/www.rtlnieuws.nl/tech/bright-reviews/artikel/3942131/eerste-indruk-motorola-moto-z-met-clip-camera-en-beamer%3Famp) tweedehands gekocht en werkt perfect als beamer.

We nemen hem zelfs mee op vakantie en hebben hem wel eens op het vliegveld gebruikt. Was tof! Gewoon op een muur gestreamed toen we op het vliegveld moesten overnachten.

1 like

Ahh oke top! Ik vermoed ook dat het wel wat mee gaat rekken, maar ik vond ze echt bij de vingers strak zitten! Fijn om te horen dat het bij jou wel losser ging zitten, thanks!

1 like

Ik ben een keer naar deze geweest Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem. Dit hotel was prima en ook hadden ze een binnen zwembad. Het is vlakbij de Veluwe en de steden Arnhem en Nijmegen.
Ook ben ik een keer bij die van Callantsoog geweest, maar vond ik wel iets minder.

Een (gegraveerde) pen?

Een lunch bij een restaurantje in de buurt van het kantoor?

Bestaat er zoiets als Grammarly maar dan voor Duits en/of Frans?

Vanaf 5 jaar is onderwijs verplicht. Als een kind bij 4 jaar naar de basisschool gaat, komt het in groep 1. Gaan kinderen die met 5 jaar starten dan ook naar groep 1? Die kinderen zijn in dat geval altijd 1 jaar ouder dan klasgenoten. Of hoe werkt dit?

Kinderen van 4 jaar die vlak voor de zomervakantie voor het eerst naar school gaan komen in groep 0 terecht. Het volgend schooljaar komen ze dan in groep 1.
Kinderen van 5 jaar (komt bijna niet voor denk ik) die starten in groep 1.
Soms zijn vroege of late leerlingen, ligt eraan in welke maand je geboren bent, er sociaal - emotioneel er nog niet aan toe en doen dan nog een jaar over.
In groep 3 zitten uiteindelijk kinderen die al in november 7 zijn of kinderen die in september 6 worden.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is!

De dochter van Kim (alboe.nl) is 5 en gaat nu voor het eerst naar de basisschool, daarom kwam ik erop. Ik kon ook niet zo goed een (goede) reden bedenken waarom je niet al met 4 zou starten (afgezien sociaal-emotionele redenen, ziekten of stoornissen). Maar een kind dat met 5 jaar in groep 1 start is dan toch altijd een jaar ouder dan de rest? Want die wordt in groep 1 6, in groep 2 7 en in groep 3 8 jaar.

Oh echt?! Ik heb vandaag een vlog gekeken (weet niet meer welke) en ik dacht dat ze daar in zei dat ze 5 was. Zo goed luister ik dus :sweat_smile:

Waar vind ik een sportbeha voor een leuk prijsje? (kleine cup, liefst met iets van voering ofzo ook)

Ik heb ook een kleine cup en weinig steun nodig en al mijn sport bh’s zijn van de HEMA. Ik heb allerlei kleuren met uitneembare pads. Echt heel simpel en kosten 10/15 euro volgens mij?

1 like

Ligt eraan of je ook steun zoekt. Zo niet, dan hebben ze bij de New Yorker prima leuke, basic sportbh’s. Ze geven alleen nauwelijks steun dus ze zijn meer voor de sier.

1 like

Die Kim komt me zo bekend ergens van voor… Wat deed zij voor het influencen? Heb al eens jaren terug gescrold op insta maar kan het niet vinden.

Ik heb ze van de H&M, heeft een bh sluiting, waardoor hij wel goede support geeft! Was €20 dus weet niet of dat binnen je budget valt

1 like

Volg haar niet dus geen idee wat voor werk ofzo ze hiervoor deed, maar ik “ken” haar nog van vroeger op het EGF. Geen idee hoe lang jij al forumt, maar wellicht herken jij haar ook hiervan?

1 like

Ik heb er een zonder voering bij Decathlon voor 5 euro gekocht en met was iets van 10 dacht ik. En ze doen het echt prima voor wat ik doe, fitness en yoga. Heb een kleine c trouwens.

1 like

Primark!

1 like

Dat laatste komt vast wel eens voor…
Stel je kind stroomt in maart in.

• zit een paar maanden in groep 0
  • wordt 5 jaar in groep 1
  • wordt 6 jaar in groep 2
  • doet groep 2 over ivm achterstand wordt 7
  • wordt 8 jaar in groep 3
1 like

Moet voor werk een leuke eindejaarsattentie bedenken voor klanten.
Hebben jullie wel eens een heel leuk relatiegeschenk gehad? Logo hoeft er niet per se op.

Ik wil eigenlijk geen troep weggeven die mensen toch wel weggooien :frowning: