Niet echt een specifieke tip, maar inderdaad geen troep. En dat zijn spullen al snel. Dan kom je snel op eten ofzo uit. Een taart of iets, daar zou ik blij mee zijn
Ik heb vorig jaar van een relatie een kerstbrood en suikerbrood gekregen, vond ik erg leuk! Verder zag ik bij ons ook veel speciaalbier voorbij komen en gaven wij zelf een fles wijn aan klanten.
Of een Dopper.
Ik heb een keer een leuk pakketje met eten gekregen van een plaatselijke kaaswinkel. Dus geen ordinair vreetpakket, maar wel iets leuks luxe wat ik zelf niet zou kopen. Vond ik erg leuk
Ik heb een kersenpit zak gekocht, om op te warmen in de magnetron.
Nu staat er op het label dat ik deze moet natmaken? Toen ik hem uit de magnetron haalde was ie vies klam enzo, helemaal niet prettig.
Weet iemand waarom dit moet? Kan het ook zonder?
Ik heb nu bijna een jaar geleden gaatjes in mijn oor laten prikken. Ik wil die piercings graag vervangen door andere oorbellen. Weten jullie hoe ik die eruit krijg?
Heel hard trekken
Ja dit moet, omdat hij anders in de fik vliegt (of kans op). Iets droogs in de magnetron kun je niet opwarmen omdat het van binnenuit heet wordt. Als er dan geen vocht is, krijg je vuur. Hij is inderdaad klam als je hem uit de magnetron haalt maar dat hoort er (volgens mij) gewoon bij. Ik ben niet anders gewend. Je kunt er eventueel daarna een theedoek omheen wikkelen bijvoorbeeld.
@Daelyss En als je denkt dat het echt niet lukt, dan moet je NOG harder. Ik heb ook als een gek aan die oorbel moeten trekken haha.
@Hondje Wij krijgen van een relatie van ons altijd een kerststol met een pakje roomboter, dat valt hier altijd erg goed in de smaak tijdens de lunch! Ik neem aan dat jullie één attentie per bedrijf doen, dus dan is zo’n kerststol waar een heel team van kan meegenieten wel leuk. Maar dat hangt er natuurlijk wel vanaf of jullie klanten hebben die uit meer dan een persoon bestaan.
Mijn moeder heeft een winkel met Mediterrane delicatessen en haar pakketten vallen rond de kerst/oudjaar ook altijd erg in de smaak. Dat zijn dan dingen als olijfolie, azijn, kerst servetten, pasta, bubbels etc.
Aan de achterste bol trekken? Oké ik ga het proberen.
Ja en tegelijk aan de voorkant anders trek je je lelletje kapot
Moet je niet draaien ? Een piercing moet je toch draaien.
Ik ga het aan mijn moeder vragen. Dan kan ik haar de schuld geven als het verkeerd is gedaan
Op de achterkant van het blad spoor (van de ns), staat een kortingscode voor om goedkoop met iemand mee te kunnen reizen. Is er iemand die dit blad heeft ontvangen en de code niet gebruikt? Dan zou ik m graag willen gebruiken!
Huh wat voor piercings moet je trekken dan? Ik zie zo’n piercing voor me, met bolletje op het staafje geschroefd.
Ja zo zijn ze, draaien dus?
Ja! de achterkant eraf
Oh ik dacht dat het gewoon een zweerknopje was
@Leilouka dat klinkt precies zoals ik zoek, ik ga de Hema checken, dank!
@Virago nee heb weinig/geen steun nodig, ik onthoud 'm, dankje!
@Maestoso dank voor de tip! Qua budget is dat ok maar goedkoper mag ook
@PizzaFunghi Dankje! Ik heb bij voorkeur wel iets van voering of padding.
@Vaiana thanks!
Ja, een van de twee bolletjes kan eraf. Allebei vasthouden en tegen de klok in draaien en dan merk je wel welke er los komt!