Durf te vragen #3 (Deel 1)

Vergeet geen blikopener te kopen! Hoe vaak ik niet met een schroevendraaier een blik te lijf heb moeten gaan omdat het lipje afbrak :upside_down_face:

4 likes

En daarop in hakend, ik vind zo’n pot open klikker ook echt onmisbaar! Als je die niet hebt en je hebt honger maar krijgt de pot niet open en er is niemand die je kan helpen… oeh echt :triumph:

Koop ook een goede kurkentrekker en niet een of ander cheap ding. Had ik namelijk wel en dat is een grote ergenis want fles wil niet open en als die dan eindelijk open is stukjes kurk in de wijn

4 likes

Als je een pot hebt die je niet open krijgt moet je met een mes een puntje in het deksel prikken, dan verbreekt het vacuüm en draai je hem zo open!

5 likes

Ik doe altijd een vork/mes onder het randje van de deksel en dan komt er ook lucht onder en kun je hem opendoen, werkt prima.

6 likes

Waar kun je een goedkope agenda vinden die links de dagen heeft en rechts lijntjes, zoals Moleskine? Het liefst 18 maanden, maar 12 is ook goed. Maximaal 10 euro.

Ben hier ook al heel lang naar op zoek, tot nu toe alleen die van Leuchtturm gevonden - maar die is zelfs nog duurder :woman_shrugging:t3:

Je hebt deze ook van Legami, die zijn iets goedkoper (alsnog wel meer dan 10 euro).

https://www.bol.com/nl/p/legami-agenda-2021-12-maanden-week-notitiepagina-12x18cm-oranje/9300000005064991/?bltgh=ovbQS17hZkinqImMAvZEhg.1_4.19.ProductTitle

@Skadi

1 like

Ja ik zoek echt iets wat goedkoper is, want ik ben bang dat ik weer na een paar maanden ermee stop.

Ik heb hotel katoensatijn van de Hema, alsnog niet goedkoop, maar ze hebben vaak (nu ook) acties. Blijft bij mij jaren mooi en lekker zacht.

1 like

Je kan zoeken op katoen met draaddichtheid 300, dat is echt geweldig. Ik heb er zo een van H&M home maar die zie ik nu even niet op de site

1 like

Ik ben op zoek naar een laptop, om fotoboeken mee te kunnen maken. Verder doe ik alles met mn iPad, maar dit gaat niet lekker.

Of heeft iemand een ander goed idee?

Wat een droom! Altijd toegang tot lekker eten en je moeder heeft dan denk ik ook smaak dus jullie zullen thuis wel lekker eten :stuck_out_tongue:

2 likes

Weet iemand of er soortgelijke boeken zijn als het boek ā€˜dagboek van een verloskundige’? Ik vind dat zo fijn om te lezen, een soort inkijkje in iemands werk/privĆ© leven.
Dan bedoel ik dus niet specifiek boeken over verloskundige, maar meer het dagboek idee.

Tommy in de zorg bijvoorbeeld?

En ā€˜Mijn eerste lijk is gelukkig vers’ vond ik ook interessant

1 like

Ja zulke boeken bedoel ik inderdaad als ik het zo zie op bol.com! Thanks! :blush:

Niet echt een dagboek wel heel interessant zijn de boeken waar call the midwife opgebaeerd is. En dan vooral het essay waarom abortus goed is vond ik echt heel sterk. Geschreven door Jennifer Worth. Het is wel als een ik boek geschreven in roman vorm, maar geeft wel echt een kijkje in het werk leven.

2 likes

Is er iemand die zanglessen volgt en die ik misschien wat vragen mag stellen?

Ik volg het nu niet, maar in verleden wel veel gehad. Dus als ik kan helpen mag je altijd DM’en

1 like

Is dit leuk voor iemand die vannacht moeder is geworden met de achternaam Vos? Of is het wat afgezaagd? :thinking: Gewoon als kleinigheidje naast een kraamcadeautje. Kom ik per toeval tegen op Etsy haha.

34 likes

Ik vind het eigenlijk heel leuk. Zeker in combinatie met haar achternaam.

3 likes