Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik zou dit echt leuk vinden! Echt over nagedacht, ook al kwam je het toevallig tegen haha.

3 likes

@Geo @FrozenFlame Dankjulliewel, dan ga ik hem gewoon bestellen! :fox_face:

Ik weet niet hoe vaak je het doet, maar lijkt me een beetje zonde om alleen daarvoor een hele laptop te kopen? Dan zou ik proberen of ik het bij iemand kan lenen of misschien op een openbare locatie (bieb oid) of je werk? Bij mij zou het op werk prima kunnen maar dat is vast niet overal zo.

Dubbel leven van Axel de Vos vond ik leuk om te lezen

1 like

Oh de omschrijving op google klinkt goed! Ik ga gewoon alle boeken op een lijstje verzamelen en langzaamaan aanschaffen.

Ik vind het ook leuk om te lezen, dus deel vooral je lijstje! Op dit moment lees ik De kunst van het observeren, goed boek en je leert er meteen van.

Ik heb nu alleen nog maar boeken op het lijstje die hierboven genoemd zijn hahah.
Ik lees dus eigenlijk nooit en dat wil ik meer gaan doen. En ik heb gemerkt door het boek ‘dagboek van een verloskundige’ dat ik dat soort boeken heel lekker vind weg lezen. Misschien dat ik in mijn vakantie advies ga vragen in een boekenwinkel.

Iemand een tip voor betaalbare onderbroeken van redelijke kwaliteit die ik online kan bestellen? Liefst katoen, en rond de 5 euro per stuk. Qua model liefst hipster of brazilian.

1 like

Dit kwam toevallig voorbij op pinterest, maar dat bedoel je denk ik niet?

‘Dat moet ik nog een plekje geven en andere psychologische onzin’, en ‘dagboek van een psycholoog, meekijken in de spreekkamer’ vond ik heel tof. Van Jeffrey Wijnberg over provocatieve psychologie

2 likes

Oh vooral de omschrijving van de tweede titel spreekt me aan! Ze staan op mijn lijstje! :grin:

1 like

ken je iemand met een stoomapparaat?

Denk dat het beter reinigt dan gewoon sopje oid. Heb het zelf wel eens gebruikt op andere soorten vloeren en daar kwam ook veel vanaf. Was wel mijn eigen viezigheid dat ik blijkbaar niet goed weg kreeg met normaal dweilen

1 like

Ik heb deze katoenen strings bij Hunkemöller besteld, maar ze hebben ook andere modellen.

Edit: en er is nu een aanbieding van 5 stuks voor € 22,99, dan betaal je nog geen 5 euro per onderbroek.

Ik heb een french press. Hoe weet ik welke koffie er in kan? Dan bedoel ik hoe fijn gemalen het is.

Ik zie niks op de doos van de press of iets staan. De koffie die ik had is er toen direct op advies van de winkel bij gedaan. Ben even niet in de gelegenheid om naar de winkel te gaan ivm Corona en winkel midden in de stad.

Kom je wel in de supermarkt? Als ik gemalen koffie zoek in de Appie app staat er in de beschrijving bij voor welke koffiezetapparaten geschikt is, een cafetiĂšre is een french press.
De bonen moeten in ieder geval fijn gemalen zijn. De welbekende Douwe Egberts aroma rood is bijvoorbeeld te grof voor een french press.

Ik ga gauw op de ah site kijken! Thanks.

1 like

Vraagje aan de Belgen: wat betekent tegensteeker precies? Is dat iemand die de aandacht graag wil of meer iemand die ruzie zoekt bijvoorbeeld?

Ik zag het gister op de deur van een tattooshop in Belgie: (geen reclame, ken die tent niet, foto van Google Maps want vergeten te maken)

Irritante mensen of mensen die op je zenuwen werken. “Je steekt echt tegen”.

3 likes