Durf te vragen #3 (Deel 1)

Nou op mijn werklaptop kan dat niet. En ik ben bezig met een boek van iedere 2 weken iets, dus vandaar dat ik hem wel regelmatig nodig heb.
Vind t rot dat dit gewoon niet makkelijk op de iPad gaat.

Huh het moet toch juist grof gemalen zijn? Ik heb zo’n cafetiere en haal daarvoor altijd die Douwe Egberts grove maling

6 likes

Grove maling is inderdaad beter voor een langere extractie zoals bij een cafetière. Daarnaast heb je dan ook minder koffiedik in je koffie zitten, maar kun je dan helaas weer niet de toekomst voorspellen.

3 likes

Welke kant-en-klare zoete aardappel friet (voor in de oven) wordt nou wel lekker knapperig? Bij mij mislukt 't altijd

Aviko kan lekker worden. Die verse v de Lidl ook.

1 like

Kan iemand oortjes met microfoon aanraden die fijn werken op een pc (voor videobellen)? Ik heb nu een headset met koptelefoon maar die zit irritant in combinatie met mijn bril. Liefst niet te duur, het geluid hoeft niet top te zijn.

Ik gebruik oordopjes van mijn iPhone voor bellen, pc staat doorgeschakeld naar mijn mobiel dus misschien is dat net iets anders dan alleen via pc, maar vind die veel fijn!

1 like

https://www.google.nl/shopping/product/13857632931051358601?q=philips+oordopjes&client=safari&hl=de-nl&biw=414&bih=719&tbs=cat:505771,pdtr0:963022|963052,vw:l,init_ar:SgeyBAQI4O0g,ss:44&prmd=ismvn&sxsrf=ALeKk03FXTV5CYEu6d84r99NMKl3RxG45g:1599423754187&prds=num:1,of:1,epd:18233541392363816835,paur:ClkAsKraX15XTgeeNpRdV41b7czKg4NxRcOqGX2Rrb5yRr8tZhac_TxNYKp25uMVyLNQpdFrDGLDVBN1E6_AsdEldNNVfqEr1-kfvuAqN5gHIu6EBEYRTfTYThIZAFPVH72VjhEITMVutnE6kWYlumtAS0FUpA,prmr:1,cs:1

Weet niet of deze link t doet maar deze

1 like

https://www.bol.com/nl/p/samsung-headset-oordopjes-voor-galaxy-s7-s7-edge-s6-s6-edge-s6-edge-plus-wit/9200000076580419/?bltgh=rzMq3SWFn2R0D2YoqX1ETg.1.9.ProductImage

Deze zijn fijn vind ik! Zitten lekker en goed geluid + goede microfoon.

1 like

Hier zit toch geen microfoon op?

Ik heb deze en ik bel er wel eens mee en dat gaat altijd goed dus ik dacht eigenlijk van wel?

Bij bol staat dat er geen microfoon in zit haha. Misschien dat ze je dan gewoon via je telefoon microfoon hoorde?

Of ik heb toch een ander model? Geen idee hahaha

Hahah dat zou ook kunnen :joy:

Niet in dagboek vorm maar misschien vanwege het onderwerp ook wel interessant. Die ene patiënt van Ellen de Visser.

1 like

Ik heb laatst zitten denken om een keer online boodschappen te doen, kijken of ik geld bespaar als ik gewoon voor 2 weken in 1x koop ofzo MAAR hoe zit dit met houdbare dingen? Want ik durf niet zo goed voor 2 weken vlees en melk enz te bestellen omdat ik bang ben dat ik allemaal shit krijg wat nog net houdbaar is, hoe is dit geregeld met online boodschappen?

Als je een vriezer hebt kun je daar het vlees in leggen. En melk bijv kun je houdbare melk bestellen die is vaak maanden houdbaar. Dus niet uit de koeling want die is wel beperkter houdbaar.
Enige nadeel vind ik sla en fruit enz bestellen maar in principe heb je dan alles in huis en om de paar dagen een klein boodschapje doen voor de verse producten

Maar ik wil geen houdbare melk haha. Ach qua fruit eet ik vooral bananen en mijn ervaring is dat die toch nooit te eten zijn als je ze net koopt. Maar met online bestellen krijg je dus dingen met korte houdbaarheidsdatum? Groente eet ik vooral uit de vriezer dus scheelt weer.

Ik zou t gewoon een keer proberen voor een week en dan goed naar de datums kijken!

1 like

Ik kan niet voor 1 week bestellen haha, ik moet wel meteen 2 weken aan boodschappen doen want anders kom ik niet aan het bedrag. :rofl: Maar misschien eerst maar 1 pak melk doen en kijken wat de datum is idd.