Ik heb maandag mijn eerste boksles gehad; en nu heb ik onwijs veel pijn aan de bovenkant van mn handen en mn polsen. Is dat “normale” spierpijn of doe ik iets fout?
Ik ben vandaag weer begonnen met mn daglichtlamp! Ik kan het natuurlijk niet met alle zekerheid zeggen, maar sinds ik dat dus elke ochtend doe (nu een aantal jaar) heb ik naar mijn idee dus wel meer energie en minder ‘depressieve’ gedachten in de herfst/winter
stardew valley!
https://www.stardewvalley.net/
zo leuk dat ik hem op telefoon én op xbox heb gekocht
Mutti vind altijd wel dat het helpt! Ik word zelf agressief van dat licht . Misschien kun je er ergens een lenen/goedkoop op de kop tikken om te proberen?
Goed dat je het zegt! Zal eerst eens kijken voordat ik het ga proberen haha. ohhh wat erg die werden er dus niet zwart van
Dit is zeker normaal voor een eerste boksles!! Als ik een lange tijd niet ga boksen heb ik ook last de dagen er na van mijn polsen en bovenkant handen.
Ik wil een ring voor mezelf bestellen. Een paar weken geleden heb ik m’n ringmaat laten opmeten en dat was 15.5 (ik wist niet eens dat ze met halve maten deden) maar 16 kon ook wel zei die vrouw. Alleen de ring die ik wil bestellen gaat vanaf maat 17. Past deze dan om de middelvinger? Het leek mij namelijk van wel maar ik vind het ook jammer om te bestellen en me erop te verheugen en het past voor geen meter. Is er iemand die hier wat meer verstand van heeft?
Ik heb zelf ook 15,5 en heb 16,5 om mijn middelvinger. Maar denk dat je het voor de zekerheid nog een keer kan laten meten is bij iedereen verschillend.
En als je rechts bent bv zijn je vingers van je rechterkant vaak ook dikker.
Ik zou ook adviseren gewoon elke vinger even op te laten meten! Van elke hand apart. Of gewoon door fysiek maten te passen bij een juwelier.
Bij mij was het paar weken terug zelfs zo dat ik maat 17 had voor m’n middelvinger bij juwelier A, kwam ik bij juwelier B, zeiden ze “ja ik denk dat je een 56 moet hebben”. Zelfs daar zat ineens weer verschil tussen
Ik heb beide ringvingers laten meten, ben linkshandig maar ze kwam bij beide vingers op hetzelfde uit. Ik heb toen alleen m’n ringvingers op laten meten omdat ik een ring wilde laten verkleinen die ik heb gekregen. Ik denk idd dat ik morgenavond ff terug ga om m’n middelvingers te laten meten.
@Versace oh nou daar schiet je ook niet echt mee op.
Wil een paar daagjes Arnhem boeken begin oktober. Iemand tips? Restaurants, winkels en activiteiten. Een slaapplek hebben we op het oog!
Ik heb ook 15,5 en de ring in 17 van mijn zus is mij te groot om mijn middelvinger!
Italiaans eten bij Zafvino of la Rusticana! Er is een Arnhemtopic trouwens, zou daar even kijken.
Alle credits naar @Soy.peor die mij deze aanraders stuurde een tijdje geleden. Wij hebben toen zelf bij dadawan gegeten en omg het was echt heel lekker en retegoedkoop.
Miyagi en jones , cosi , jans , arnheym , dadawan , stan en co , popocatepetl.
@charlotx ik weet niet waar in arnhem je verblijft maar ik wil hier nog wat aan toevoegen haha.
De blauwe kamer ook om te eten en onder in rozet (soort cultureel gebouw) kun je ook lekker lunchen of een lekker koffietje drinken. Ik weet niet of je op je slaapplaatst ontbijten kunt anders is dat ook leuk om te doen bij anne en max
Qua winkels zou je misschien ook richting het mode kwartier kunnen gaan. En de stad zelf lekker in alle zijstraatjes lopen.
Je zou miss ook ff door sonsbeek park kunnen lopen.
Verdere activiteiten weet ik niet zo goed aangezien veel dingen anders zijn door corona. Maar er zit ook ( weet ff de naam niet maar mocht je het leuk vinden zoek ik het ff voor je op) een hele leuke wijnkelder gebeuren waar ze rondleidingen geven met een wijnproeverij.
Bedoel je het wijngebeuren naast Villa Velperweg?
Jaa vgm wel.
Zoooo ja toen ik nog thuis woonde had mn moeder ook zo’n lamp en als ik dan ‘s ochtends vroeg nog half slapend beneden kwam werd ik meteen helemaal verblind door dat licht
Als je huurt, hoe weet je dan dat het huis veilig is? Zijn daar keuringen voor of instanties die dat in de gaten houden?
Ik heb namelijk een appartementje in een monumentaal pand, allemaal leuk maar van binnen valt de boel echt uit elkaar. Doordat het gebouw omringd wordt door grachten verzakt het, waardoor er telkens opnieuw scheuren ontstaan en er dus permanente lekkage is. Nou merkte ik net dat mijn badkamerdeur opeens tegen een plafondbalk stoot terwijl dat eerst nooit was. Het heeft daar de laatste tijd erg gelekt en het lijkt er dus op dat het plafond/de balk een stukje naar beneden is gezakt. En nu vraag ik me af, hoe weet ik dat de boel niet morgen in elkaar stort? Het lekt namelijk al honderd jaar in het hele gebouw dus al dat hout moet ondertussen hartstikke rot zijn. Is dat de verantwoordelijkheid van de verhuurder? Cause then I’m screwed. Of zijn hier dingen voor geregeld waardoor je gewoon weet dat je veilig zit?