Heb dit nooit uitgeprobeerd maar haar tutorials lijken altijd wel makkelijk te volgen.
Is er iemand met een felyx of go sharing account die voor mij zou willen checken wat het servicegebied in Delft is?
Ik doe dit alles op mān ipad pro, maar dat is ook heel duur haha. Werkt wel goed, moet je ook nog wel een office pakket kopen natuurlijk. En een goed toetsenbord. Kan denk op een ipad air ook wel eigenlijk.
Zijn wel echt weinig go scooters vind ik, ik moet altijd ver lopen voor ik er 1 heb
Ja hier ook! Las laatst dat er zoān 1000 scooters in de stad zijn en er altijd een staat binnen 300 meter, nou dat is echt bijna nooit het geval hoor.
Super, dankje!
@Pax oh vervelend⦠weet natuurlijk niet waar je woont maar 5 min lopen van mijn huis zie ik altijd een groepje scooters staan, dus dat is wel chill. Benieuwd of er binnenkort meer komen in de stad
Nu niet meer, wel geweest.
Ik ben op zoek naar goede kwaliteit koekenpannen die geschikt zijn voor inductie. Iemand tips?
Ik heb zowel koekenpannen gehad van Fissler, Tefal en Brabantia, werkte wel prima maar de anti aanbaklaag ging bij alle pannen snel kapot. Gebruik nu al anderhalf jaar wat koekenpannen van de Lidl en vind die super chill, nog fijner dan de rest als ik kijk naar hoe goedkoop deze waren en hoe duur de andere soms waren.
Edit: kook op inductie inderdaad dus.
Volgens mij kunnen alle pannen op inductie, totdat je ze een keer op gas hebt gebruikt. Zoiets zei mijn moederā¦
Edit: maar dat vind ik nu heel onlogisch klinken, neem me vooral niet te serieus
Het schijnt dat pannen een beetje kromtrekken door gas en ze daarom niet goed mee werken op inductie. Of het waar is, is een tweede
Nee is niet onlogisch! Ze zeggen dat door gas/de vlammen je pan een beetje krom kan trekken. Dat kan krassen veroorzaken op inductie. Maar Google staan weer verschillende verhalen. Ik heb toen ik overging op inductie alleen mijn kookpannen vernieuwd, de koekenpannen zagen er wel goed uit haha dus geen idee wat nou echt waar is.
Haha nee dat klopt wel redelijk! Als een pan een dunne bodem heeft kan de hitte van het gas de bodem vervormen en wordt hij krom. Met gas maakt dat verder niet uit, maar bij inductie moet de pan voldoende contact maken om het systeem te laten werken. Op mijn werk hebben we pannen van Fissler en WMF die wisselen tussen inductie en gas en dat gaat prima, maar dat zijn dus pannen met dikkere bodems.
@Bergson Voor de anti-aanbaklaag van een koekenpan is het het beste om hem niet in de vaatwasser te doen, want daar beschadigd de laag van. De Profi Resist pannen van WMF hebben een soort honingraat laag en die blijft wel goed in de vaatwasser, maar dat zijn wel dure pannen. Als je een pan met een normale anti-aanbaklaag koopt en je hem in de vaatwasser zou willen doen moet je er gewoon rekening mee houden dat je hem ongeveer iedere twee jaar moet vervangen. Wij hebben nu thuis de koekenpannen van de Action, ze komen in een setje van 3 en ze zijn grijs met witte spikkels. Die werken nu al drie jaar perfect en ze kosten volgens mij 20 euro samen. Dus die kan ik je zeker aanraden! Ik ken ook wel meerdere restaurants die met de pannen van Action werken. Wij doen ze overigens gewoon af en toe in de vaatwasser. Het is een beetje een epistel geworden haha, sorry!
Ik heb mega chille keramische pannen, set van vijf of zes van bol voor 90 euro oid. Eerst mee gekookt op een keramische kookplaat, toen op gas en nu op inductie, nooit problemen gehad.
Ik zou mijn koekenpan daar sowieso nooit op gebruiken. 8/9/P gebruik ik alleen om water te koken en daarna lager.
Ik heb trouwens ook twee Ikea koekenpannen, met zoān metalen handvat. Ik vind ze echt top. Maar ik ben wel extreem voorzichtig met anti-aanbaklagen, dus geen metalen bestek, niet in de vaatwasser, sowieso nooit met koud water naspoelen. Dat laatste is meer tegen het kromtrekken trouwens.
Hier een ander bericht: wij hebben van tefal (niet de allergoedkoopste lijn) en doen ze in de vaatwasser want lui, en in ieder geval ruim een jaar later zijn ze nog als nieuw.
In je klarna account aangeven bij je bestelling dat je gaat retourneren, de betaling wordt dan gepauzeerd > de kleren retourneren > wachten tot dit in klarna is verwerkt en het bedrag is aangepast > het aangepaste bedrag betalen
Iemand restauranttips in Valkenburg? Wel een beetje budget
Ik heb toevallig gisteren iets geretourneerd van H&M. In de app kan je in je account aangeven dat je (een gedeelte van) je bestelling gaat retourneren, althans, zo heb ik het gedaan. Klarna schort dan de betalingsverplichting tijdelijk op tot H&M de retour heeft verwerkt.
Als dat is gebeurd wordt het bedrag aangepast.